KdF 82/82e
Re: KdF 82/82e
popisky samo budou...ale pokud to bude co k cemu...ty publikace v tomto smetu nejsou dokonaly.
- u nacrtu je popis uveden v razitku
- kdf v Libyi nepotrebuje komentar
-schwimm ve snehu taktez - puvodni popisek schwimm jako pasove vozidlo je trochu zavadejici.
- u nacrtu je popis uveden v razitku
- kdf v Libyi nepotrebuje komentar
-schwimm ve snehu taktez - puvodni popisek schwimm jako pasove vozidlo je trochu zavadejici.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: KdF 82/82e
Aha ja myslel,ze je to popsane od modelu k modelu s rokem vyroby a typovym oznacenim + nejake zkousky.Jako napr.
ta stou plynovu lahvi je Typ 240 vyrobeno v zari 1943 z duvodu nedostatku benzinu a pasovych je povicero typu taky
ta stou plynovu lahvi je Typ 240 vyrobeno v zari 1943 z duvodu nedostatku benzinu a pasovych je povicero typu taky
Vwase nocni sichta...
Re: KdF 82/82e
pasaky budou...nebo ti je rad prenecham..mas badaveho a analytickeho ducha a potrebnou trpelivost k tomu
flaska doplnena - obrazky i popis - ten jsem prehlid..
flaska doplnena - obrazky i popis - ten jsem prehlid..
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: KdF 82/82e
Ale o VW ani jednu Hraboším nejčastěji na Sambě a jiných podobných fórech.udeeska píše:vim,ze mate krasny knizky
Hledám neúspěšně fotky a popis jednoho KDF doplňku, popsal bych to slovy reklamní agentury.
"Nastala zima a váš Panther nejde nastartovat?
Nemáte sílu na startování klikou?
Nevadí, nastartujté svého Panthera pomocí KdF"
Fotky jsem našel jen modelů
Re: KdF 82/82e
Na tom videu, to snad natahujou nejakej setrvačník nebo kýho šlaka co?
Re: KdF 82/82e
too sam
jazdim s VW82 cca od roku 1982 a co sa tyka niektorych vlastnosti, ktore si popisal pred rokom by som urcite poopravil
napriklad
motor pokial je v poriadku je absolutne vyborny nevydava ziadne divne zvuky a jeho vykon uplne postacuje skoro v kazdom terene s vynimkou piesku, kde samozrejme ale chyba prednz pohon, pokial pohon vydava divne zvuky, je samozrejme uz za zenitom ale aj to neznamena, ze nepojde dalej je to skratka nezmar
co sa tyka prejazdnosti sa aj taka ikona ako Jeep Willys fakt nechyta
spotreba je na tu dobu uplne super, nikdy som ju extra nemeral ale s jednym kanistrom pri nohach a jednym na blatniku je dojazd okolo 1000km
konkurencia sa fakt nechyta
pokial je dvojka hlucna tak je vybehana a treba ju vymenit
mam tri prevodovky s diferakom a hlucna bola len jedna z nich a ked sme ju rozobrali tak bolo vidiet ze je zoslahana a to dost (za tie roky)
samozrejme s VW82 treba vediet jazdit a treba mat pre radenie cit
odpruzenie je na tu dobu dostacujuce, samozrejme ze sa da ciastocne nastavit
brzdy samozrejme, ze sú trocha slabsie ako dnesne kapalinove, ale pokial su v poriadku a dobre nastvene su bezvadne a plne postacujuce
dvere treba tiez vediet ako sa zatvaraju klika sa pri tom nestlaca, treba len mierne pribuchnut (pokial sa premazavaju mechanizmy idu o.k.)
calunenie je taktiez mormalne v potovnani s Jeepom dokonca lepsie sedadla maju aj pruziny co u konkurencie nieje
zavazadlovy prostor ason je konkurencia nema ziadny
viko od nadrze musi tesnit, pokial je v poriadku (polamané pruzinky)
kurenie je slabsie ale pokial su nasadene okna a strecha je poriadne usita az taka zima tam nieje,smrad sa do kabiny z motora nema ako dostat to sa mi dajako nezda
zatial len tolko, ked by som mal porovnat s konkurenciou ta jevlastne len Jeep Willys alebo Ford, koncepcie sú radikalne odlisne a Jeep je vlastne koncepcia traktora aj ked naozaj velmi pekna a je to fakticky ikona
ale po tych rokoch, ktore mam za sebou s VW82 som presvedceny ze na tu dobu ale aj dodnes je stale sa z neho co ucit
jazdim s VW82 cca od roku 1982 a co sa tyka niektorych vlastnosti, ktore si popisal pred rokom by som urcite poopravil
napriklad
motor pokial je v poriadku je absolutne vyborny nevydava ziadne divne zvuky a jeho vykon uplne postacuje skoro v kazdom terene s vynimkou piesku, kde samozrejme ale chyba prednz pohon, pokial pohon vydava divne zvuky, je samozrejme uz za zenitom ale aj to neznamena, ze nepojde dalej je to skratka nezmar
co sa tyka prejazdnosti sa aj taka ikona ako Jeep Willys fakt nechyta
spotreba je na tu dobu uplne super, nikdy som ju extra nemeral ale s jednym kanistrom pri nohach a jednym na blatniku je dojazd okolo 1000km
konkurencia sa fakt nechyta
pokial je dvojka hlucna tak je vybehana a treba ju vymenit
mam tri prevodovky s diferakom a hlucna bola len jedna z nich a ked sme ju rozobrali tak bolo vidiet ze je zoslahana a to dost (za tie roky)
samozrejme s VW82 treba vediet jazdit a treba mat pre radenie cit
odpruzenie je na tu dobu dostacujuce, samozrejme ze sa da ciastocne nastavit
brzdy samozrejme, ze sú trocha slabsie ako dnesne kapalinove, ale pokial su v poriadku a dobre nastvene su bezvadne a plne postacujuce
dvere treba tiez vediet ako sa zatvaraju klika sa pri tom nestlaca, treba len mierne pribuchnut (pokial sa premazavaju mechanizmy idu o.k.)
calunenie je taktiez mormalne v potovnani s Jeepom dokonca lepsie sedadla maju aj pruziny co u konkurencie nieje
zavazadlovy prostor ason je konkurencia nema ziadny
viko od nadrze musi tesnit, pokial je v poriadku (polamané pruzinky)
kurenie je slabsie ale pokial su nasadene okna a strecha je poriadne usita az taka zima tam nieje,smrad sa do kabiny z motora nema ako dostat to sa mi dajako nezda
zatial len tolko, ked by som mal porovnat s konkurenciou ta jevlastne len Jeep Willys alebo Ford, koncepcie sú radikalne odlisne a Jeep je vlastne koncepcia traktora aj ked naozaj velmi pekna a je to fakticky ikona
ale po tych rokoch, ktore mam za sebou s VW82 som presvedceny ze na tu dobu ale aj dodnes je stale sa z neho co ucit
Re: KdF 82/82e
jo na margo startovania tou oskou
pokial nieje v poriadku starter alt baterka, VW82 staci jeden krat otocit klukou a musi naskocit
pokial nieje v poriadku starter alt baterka, VW82 staci jeden krat otocit klukou a musi naskocit
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: KdF 82/82e
Ona to bude spis reakce na toto:Leer píše:to je jako dobová agitka
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 89#p192089" onclick="window.open(this.href);return false;
Nunto rici, ze to je resume posudku zpracovaneho pro britskou vladu jak jinak nez spojeneckymi automobilovymi zavody.
Je z toho samozrejme citit jiste pohrdani a zkreslovani faktu. I kdyz seriozni spolecnosti, preci jen nenapisou ze je to super auto a ze je dobre obnovit vyrobu na ukor vlastnich produktu.
Ale i tak je to zajimave cteni.
Architekta bych poprosil, jesli by nepustil do plena neco fotografii sveho vozu okorenene trochou historie jak se vuz dostal prave do jeho rukou. Dekuji.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: KdF 82/82e
tak dobova agitace to fakt neni
je to reakcia na to co pisal sam
dufam, ze som sa nikoho nedotkol
su to len ozajstne skúsenosti s tymto vozidlom za tie roky, kilometre nemam spocitane ale bolo ich urcite niekolko desiatok tisic
obvykle na otazku nabudnutia auta odpovedam," ze to deda za valky vyfasoval a uz nam zustalo"
inak náhodou moj otec nasiel vozidlo v jednej stodole v roku 1979, plne raroh a bordelu, co sa nakoniec doma ukazalo ze bolo plne nahradnych dielov
z ktorych by bolo mozne urobit aspon tri VW82 ale bez karoserie,
o cene ani nebudem hovorit, lebo by mi nikto urcite ani neveril
co sa tyka foto skuste juknout
http://picasaweb.google.com/10253192410 ... Piesky2006#" onclick="window.open(this.href);return false;
je to ten so slovenskymi cislami, mam aj ine, aleto len pre ilustraciu
pani v pripade zaujmu vieme naozaj komunikovat velmi ale velmi dlho
s pozdravom architekt
je to reakcia na to co pisal sam
dufam, ze som sa nikoho nedotkol
su to len ozajstne skúsenosti s tymto vozidlom za tie roky, kilometre nemam spocitane ale bolo ich urcite niekolko desiatok tisic
obvykle na otazku nabudnutia auta odpovedam," ze to deda za valky vyfasoval a uz nam zustalo"
inak náhodou moj otec nasiel vozidlo v jednej stodole v roku 1979, plne raroh a bordelu, co sa nakoniec doma ukazalo ze bolo plne nahradnych dielov
z ktorych by bolo mozne urobit aspon tri VW82 ale bez karoserie,
o cene ani nebudem hovorit, lebo by mi nikto urcite ani neveril
co sa tyka foto skuste juknout
http://picasaweb.google.com/10253192410 ... Piesky2006#" onclick="window.open(this.href);return false;
je to ten so slovenskymi cislami, mam aj ine, aleto len pre ilustraciu
pani v pripade zaujmu vieme naozaj komunikovat velmi ale velmi dlho
s pozdravom architekt
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: KdF 82/82e
zájem samozřejmě je Vítej a pokud bys chtěl svého KdF 82 trošku více představit v sekciarchitekt píše:pani v pripade zaujmu vieme naozaj komunikovat velmi ale velmi dlho
s pozdravom architekt
Ukažte svoje auto, byl bych nadšen.
Protože takovýchto příběhů, kdy je nalezen KdF nebo podobný skvost ve stodole, zrenovován a následně zůstává v rodině, nikdy není dost.
Pro páteční odlehčení naopak předvedu, čeho tu za chvíli v v Čechách asi budeme mít víc než málo ..možná to nebude dlouho trvat a bude tu jezdit víc KdF než za okupace ...to si tak pročítám na jednom motorkářském webu reportáž z veteránského srazu ..a formulace
mě donutí rozkliknout fotku ..a to jsem teprve nevěřil vlastním očím .. mrkejte na pár detailůVW Kübelwagen, známé obojživelné vozítko Wehrmachtu
Re: KdF 82/82e
to si postavil doma ne? btw, co asi dělá když píchne
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: KdF 82/82e
Na bežnej prezentácii klubov vojenskej histórie( rôzne oslavy výročia oslobodenia, SNP, a pod.) veci neznalý človek nič nespozná a účel to splní...
Rovnako ako táto replika sdkfz 222
Rovnako ako táto replika sdkfz 222
Patina forevwer
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: KdF 82/82e
..jasně bruno1, kdo si hraje nezlobí a na hraní na vojáčky je taková věc dobrá a smekám před uvedenýma borcema, kteří z Avie postaví repliku druhoválečného obrněného vozu, nebo z českého "hakla" postaví repliku Sdkfz. 251 a jsou ochotni takové monstrum kamkoliv dopravit a jezdit s ním pro potěchu obecenstva ..ale ten "KdF" obsahuje příliš mnoho zásadních chyb a byl prezentován na veteránském srazu, co hůř, pořádaném v termínu a tedy na podporu Národního dne historických vozidel v pohybu, jehož myšlenka je celkem výživná, cituji:
"Účelem akce "Národní den historických vozidel v pohybu", který pod záštitou FIVA (Mezinárodní federace historických vozidel) vyhlásil Veteran Car Club ČR společně s Federací klubů historických vozidel ČR na 12. června, bylo ukázat veřejnosti evropské kulturní dědictví v pohybu na veřejných komunikacích a upozornit tak na význam historických vozidel v naší společnosti po stránce kulturní, historické, sociální, vzdělávací, zaměstnanostní, ekonomické a také co do ohleduplnosti k veřejnosti i životnímu prostředí. Jak říká oficiální stanovisko, "při stále narůstající byrokracii a chystaných legislativních omezeních je to způsob, jak upozornit na obrovské odvětví zasahující významně a pozitivně do naší společnosti. Je to způsob, jak dát o síle a velikosti hnutí historických vozidel vědět. Třeba si pak orgány státní správy, až budou rozhodovat o legislativě, uvědomí, jak významný je to obor"
Kulturní dědictví si fakt představuju jinak a jaký dopad by pohyb většího množství takovýchto vozidel mohl mít na legislativu radši nedomýšlet...
Re: KdF 82/82e
Když už jsme u těch kopií tak přidám taky jednoho blázna co staví Vw na citroenu
http://www.snail.s4.bizhat.com/snail-ftopic1084.html
http://www.snail.s4.bizhat.com/snail-ftopic1084.html
Re: KdF 82/82e
Pokud chcete hračku jen na hraní bez historie a originality, tak tady je jeden kousek. Je to KdF 82 alá Trabant. Podvozek i s motorem je standartní Brouk a napodobenina karoserie Kübelwagenu je tak jako Trabant vyrobena z plastu. Všiměte si, že aby se za jízdy karoserie nerozpadla, tak zadní dveře nejdou otevřít, neboť jsou pro jistotu na karoserii jenom nalinkovány ...
Fotografie jsem pořídil v říjnu 2010 na výstavě veteránů v Drážďanech. Ke cti majitele oceňuji, že se s tímto "plasťákem" mezi skutečná historická vozidla necpal a zůstal před branou výstaviště.
Fotografie jsem pořídil v říjnu 2010 na výstavě veteránů v Drážďanech. Ke cti majitele oceňuji, že se s tímto "plasťákem" mezi skutečná historická vozidla necpal a zůstal před branou výstaviště.
Re: KdF 82/82e
jen doplnim ze plast je trochu spatny oznaceni duraplastu coz je lisovana bavlna napustena pryskyrici ... tohle bude zrejme laminat teda coz je ale zase neco uplne jinyho ... (a kubel s reprakama ve dverich je hodne srandovni .. )
este koukam ze to ma nejak opacne ty predni dvere .... ale jako sranda dobry ..
este koukam ze to ma nejak opacne ty predni dvere .... ale jako sranda dobry ..
Naposledy upravil(a) dawe82 dne 29 lis 2010, celkem upraveno 1 x.
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
Re: KdF 82/82e
Nahodou dobry jako hracka. Hlavne ze to bylo vytvoreni jinak by majitel uz davno byl zlynchovanej. Z tech repraku by meli hrat Rammstein a klaxon zase La Cucaracha, a bylo by to dokonali
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: KdF 82/82e
V zakoupene knize o druhe svetove valce jsem necekane objevil obrazek Kdf 62 na podvozku VW39 a pravdepodobne
podvozku 39/105 Typ 62/1,ktery mel pohon jen na zadni naprave.Vuz byl dokoncen 20.9.1939.Karosovan byl berinskou firmou
Ambi Budd.Prevodovka byla od ZF se samosvornym diferencialem a vuz si nevedl v terenu spatne.Po osobnim testovani
Dr.Roberta Leye,ktery s nim navstivil v zacatku valky polskou frontu byl po navratu do Berlina
transformovan pro jeho soukrome ucely a byla mu pridelana i civilni SPZ.V knize Birth of The Beetle je zminka,ze pravdepobne
tato fotografie existuje a ze Robert Ley sedi na miste pasazera.No a ja ji nahodou nasel.......
(neplest si Typ 62/1,62/2 s Typem 62,ktery byl uzsi a vzniknul pouze v jednom exemplari)
podvozku 39/105 Typ 62/1,ktery mel pohon jen na zadni naprave.Vuz byl dokoncen 20.9.1939.Karosovan byl berinskou firmou
Ambi Budd.Prevodovka byla od ZF se samosvornym diferencialem a vuz si nevedl v terenu spatne.Po osobnim testovani
Dr.Roberta Leye,ktery s nim navstivil v zacatku valky polskou frontu byl po navratu do Berlina
transformovan pro jeho soukrome ucely a byla mu pridelana i civilni SPZ.V knize Birth of The Beetle je zminka,ze pravdepobne
tato fotografie existuje a ze Robert Ley sedi na miste pasazera.No a ja ji nahodou nasel.......
(neplest si Typ 62/1,62/2 s Typem 62,ktery byl uzsi a vzniknul pouze v jednom exemplari)
Vwase nocni sichta...