Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
tady máš obrázky přestavby na chlazení ve stylu T1, asi nejlevnější varianta pro někoho kdo to umí s vercajkem. Výhoda je, že chlazení oleje stále funguje závisle na otáčkách motoru a ne pouze náporově plus tahle konverze používá upravené sériové díly plechařiny z T1 a T4. Ve finále to pochladí líp než pochybná "911" konverze. Když se na to dívám ještě jednou...je to dost práce pro nic.
http://aircooledtech.com/type4_upright_ ... _pictures/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aircooledtech.com/type4_upright_ ... _pictures/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
dík, dobrá inspirace, takhle jsem to chtěl dělat, ale nějak se mi to tam nechce vejít , musel bych ten luftrbox mít bud bez těch krajních vývodů co vedou do topníků nebo co mam tak to zmenšit, protože se tam nevejdou karbece.. ale zase takhle by to aspon přimomínalo na první pohled originál chlazení a že tam ten motor i patří ..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
topníky zlikviduj a namontuj Eberspachera. Chlazení je důležitější než topení.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Takto by to neslo?
alebo takto?
alebo takto?
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
na tenhle typ chlazení mam plánek, ale moc se mi to takhle nelíbí..
topníky tam chci , tak to už je přese jedno ne, jestli tam budou, velký problem je v oválných přírubách na výfuk, které budu vyrábět..topníky tam napašuju z dvoulitra a dál se to nějak vymyslí, v první řadě musim vyřešit chlazení a potrubí karbeců, aby se to tam pěkně všechno vešlo a šla zavřít kapota.. co myslíte, asi tam mam dát kapotu s mřížkama?
topníky tam chci , tak to už je přese jedno ne, jestli tam budou, velký problem je v oválných přírubách na výfuk, které budu vyrábět..topníky tam napašuju z dvoulitra a dál se to nějak vymyslí, v první řadě musim vyřešit chlazení a potrubí karbeců, aby se to tam pěkně všechno vešlo a šla zavřít kapota.. co myslíte, asi tam mam dát kapotu s mřížkama?
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Kapota bez mřížek brání řádnému chlazení i sériové 1600, takže určitě.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
hele s touhle saharou by šla i ta konverze co jsem výše posílal..kulatá s vývody na topníky:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
nějaké novinky - koupil sem kotouče (přední i zadní),filtry, už jsem vyrobil příruby pro karbece-svaří se to na místě až bude hotové chlazení .. začal jsem dělat na chlazení .. viz. foto
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
A kudy to bude chladit válce, když jsou celý zakrytý?
- knopiš2
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 lis 2007
- Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
no taky na to mrkám, ale pevně věřím, že je to jen zkušebně přiložený a ještě se bude řezat díra na vzduch... [-o<
...plná čára není zeď...
NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST
NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Samozřejmě budou tam výřezy do kterých bude zasazena sahara
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Tak jsem zas trochu pokročil, vyrobil jsem saharu, původně jsem zezadu chtěl dát origo olejový chladič, ale nakonec jsem to udělal tak malý, že už se tam nevejde.. mám ještě takový placatý chladič na olej ,napadlo mě dát ho za saharu a od dymama přidat zezadu ještě jednu vrtuli, která by byla spojena na přímo a fičelo by to na chladič, je otázka co by dělal ten vzduch mezi touto vrtulí a vrtulí na dynamu, sice by od sahary bylo tak 5 cm, ale aby to nevysávalo vzduch z prostoru, kde je nasáván vzduch do sahary ,který následně chladí válce a hlavy... no mrkněte jak to myslim..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- marena1989
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 271
- Registrován: 04 led 2009
- Bydliště: Nový Bor - (Liberec)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Dotaz..... nějaké otvory pro chlazení válců ještě budou vyříznuty ??
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ...
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
jo mezi plechy na válcích a saharou budou průřezy ale to už sem jednou řikal o kus výše..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- marena1989
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 271
- Registrován: 04 led 2009
- Bydliště: Nový Bor - (Liberec)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Asi jsem přehlédl sorry.
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ...
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
neprodal bys mi ten origo chladič?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
kdyz se divam na celkovy prurez a misto, kudy pujde chladici vzduch dolu, tak si myslim, ze upeces hlavy. Ona sahara totiz neni jen takova prazdna bouda, ale ma v sobe spoustu kridylek, ktery rozdelujou a smerujou vzduch tam, kde je zapotrebi. Taky konci zhruba v miste, kde se ti to lame k prirube saciho potrubi. To řešení s druhým větrákem je nesmysl. Předehříval by sis chladící vzduch potřebnej pro motor.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Chladic pred vrtulou nieje stastne riesenie v kolone alebo v meste ten motor uvaris.Uvaris ho sice tak ci tak ale tam to bude najrychlejsie.
K sahare suhlas s 5s.
K sahare suhlas s 5s.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Ano ,to jsem si všiml že má sahara uvnitř spoustu křidýlek pro rozvod vzduchu, ale myslim si právě jak je to malý tak to bude foukat rovnou na válce, ale tim jak sou plechy naohejbaný, tak to bude asi foukat jen na válce a na hlavy se nedostane Ale zase když se podívam na origo chlazení na typu 4, tak mi to nepříjde jako super dokonalé -zaprvé ta vrtule má tak malé plochy lopatek oproti vrtuli na brouku a zadruhé ten přívod ke chlazeným místům taky neni optimální.. i přesto se to asi uchladí, tak jsem myslel že tak jak jsem to udělal by to mohlo bejt dostačující... Nevim
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací