Weisspunkt
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Weisspunkt
Momentálně jezdím totálně shnilým červeným broukema všude tvrdím, že brzo budu mít jiný auto - mexiko (teda původně jsem si představoval, že s ním pojedu už na Attack, haha).
Nebude to tak brzo, protože přelakování docela zachovalého auta (jsem si myslel ):
se zvrhlo v skoro GO a díky mým úchylným nápadům se celá akce začíná nebezpečně natahovat, takže už to můžu prohlásit za projekt...
Všechno začlo nápadem pořídit si štelovací přední nápravu a průbě prací na ní mě měl varovat....místo za 14 dnů byla hotová za měsíc, místo kompletace došlo i na výměnu čepů, sraní s natíráním atd.
Zatím to tak pokračuje i se zbytkem auta, které posloužilo jako model ve fotoserálech ve FAQ (odstrojení a tak...)
Moje iluze o krásném autě vzaly za své po demontáži blatníků, které měly kedry podmáznuté něčím jako silikon, takže se tam voda držela nezbylo něž něco vyvařit....standartně klempíř neměl čas, když ho měl, nebylo počasí, když se do toho dal, chytla mu pěna, kterou je brouk odhlučněn pod zadním oknem a tudíž ohořel kabelový svazek mezi dynamem a relátkem pod sedačkou.
Když už to bylo vyvařené, vzal jsem vrtačku s drátěným koutoučkem a že odrbu lak okolo těch matic na blatníky (tam , kde to neodrbal a neopravil klempíř). Co si budeme povídat, trošku to tam chycený je, ale co s tím, vařit kvůli tomu celý auto nemá cenu, stejně pak bude hnít ze svárů a víc....
Když už jsem měl v ruce vrtačku, usoudil jsem, že strhnu lak na několika místech, kde byly podezřelé opravy laku štečkováním.....kupodivu spodní hrany dveří byly OK, jakožto i většina jiných míst a to včetně dírek na spony ozdobných lišt (až na dvě vpředu). Hůř na tom byla místa kde dosedají kapoty - speciálně tak kde byla těsnící lišta (vpředu už ji můj předchůdce odstranil a dobře udělal). Byla to práce pro vraha, skóre je tři kotoučky a jedna vrtačka pro brouka, ale mám to za sebou. Vybroušená místra jsem ihned natřel odrezovačem T a pak základovkou. Tohle je jenom nepatrný detail:
Při práci na Mexiku je třeba dbát zvýšené ostražitosti, a ošetřit i místa co by jednoho nenapadla. Příklad jejich pečlivosti - dosedací plocha pantu dvířek od víčka nádrže (a totéž protikus na kastli:
to nikdy nevidělo lak, holý kov...pak to nemá hnít.
Než se jelo ke klempířovi, tak jsem dostal nápad, že z toho udělám dědka (páč mám přední dědkovský blatníky, světla, zadní kapotu, nárazníky atd....) Nejdřív jsem myslel, že se jen vymění zadní čelo, pak mi došlo, že se musí vyměnit i přední, kvůli držákům nárazníků, to už se mi nechtělo, navíc by tam zůstalo větrání za zadníma okýnkama, takže paskvil....radši jsem toho nechal.
Momentálně už vyjednávám s lakýrníkem o termínu kropení, tak už se to snad hne...
Předpokládaná konfigurace:
barva červená (jak jinak)v kombinaci s chromem, celkový styl, aby vypadal starší (sloní tlapy pryč, místo nich mám v plánu originál lampy, ale dost raritní, všechny chromové lišty a ozdoby, znak VW na přední kapotě, z přístrojovky pryč ten plastovej nesmysl).
Nárazníky chrom, přídavná světla, mlhovka a couvačka taky, kšilty na světla.
Kola originál Sportfelgen (tzv. weltmeister), ty chci taky do chromu (ale je to teda palice... )
Na předním okně sluneční clona známá z Libůstek
Zadní boční okna vyklápěcí (díky Pětišroubovi)...jestli teda v Adipu seženou těsnění, zatím je objednáno od Attacku a nic
Interiéru bude vévodit červená barva (čalounění, sedačky, sportovní volant), na přístrojovce bude moje sbírka budíků VDO, vše včetně tachometru s červenými ciferníky), rádio bude moderní Blaupunkt, kterému jsem rozebral čelní panel a nechal ho nastříkat.... na červeno . Různé doplňky a detaily budou v chromu a to i věci, které v chromu nikdy nebyly a já si je úchylně nechám nachromovat.
Motor zatím zůstane v sérii (1,2), až definitivně odstavím stávajícího brouka zkusím něco spáchat s motorem z něho.... ale už se nebudu pouštět do větších akcí typu 1776 do speedstera....
Nebude to tak brzo, protože přelakování docela zachovalého auta (jsem si myslel ):
se zvrhlo v skoro GO a díky mým úchylným nápadům se celá akce začíná nebezpečně natahovat, takže už to můžu prohlásit za projekt...
Všechno začlo nápadem pořídit si štelovací přední nápravu a průbě prací na ní mě měl varovat....místo za 14 dnů byla hotová za měsíc, místo kompletace došlo i na výměnu čepů, sraní s natíráním atd.
Zatím to tak pokračuje i se zbytkem auta, které posloužilo jako model ve fotoserálech ve FAQ (odstrojení a tak...)
Moje iluze o krásném autě vzaly za své po demontáži blatníků, které měly kedry podmáznuté něčím jako silikon, takže se tam voda držela nezbylo něž něco vyvařit....standartně klempíř neměl čas, když ho měl, nebylo počasí, když se do toho dal, chytla mu pěna, kterou je brouk odhlučněn pod zadním oknem a tudíž ohořel kabelový svazek mezi dynamem a relátkem pod sedačkou.
Když už to bylo vyvařené, vzal jsem vrtačku s drátěným koutoučkem a že odrbu lak okolo těch matic na blatníky (tam , kde to neodrbal a neopravil klempíř). Co si budeme povídat, trošku to tam chycený je, ale co s tím, vařit kvůli tomu celý auto nemá cenu, stejně pak bude hnít ze svárů a víc....
Když už jsem měl v ruce vrtačku, usoudil jsem, že strhnu lak na několika místech, kde byly podezřelé opravy laku štečkováním.....kupodivu spodní hrany dveří byly OK, jakožto i většina jiných míst a to včetně dírek na spony ozdobných lišt (až na dvě vpředu). Hůř na tom byla místa kde dosedají kapoty - speciálně tak kde byla těsnící lišta (vpředu už ji můj předchůdce odstranil a dobře udělal). Byla to práce pro vraha, skóre je tři kotoučky a jedna vrtačka pro brouka, ale mám to za sebou. Vybroušená místra jsem ihned natřel odrezovačem T a pak základovkou. Tohle je jenom nepatrný detail:
Při práci na Mexiku je třeba dbát zvýšené ostražitosti, a ošetřit i místa co by jednoho nenapadla. Příklad jejich pečlivosti - dosedací plocha pantu dvířek od víčka nádrže (a totéž protikus na kastli:
to nikdy nevidělo lak, holý kov...pak to nemá hnít.
Než se jelo ke klempířovi, tak jsem dostal nápad, že z toho udělám dědka (páč mám přední dědkovský blatníky, světla, zadní kapotu, nárazníky atd....) Nejdřív jsem myslel, že se jen vymění zadní čelo, pak mi došlo, že se musí vyměnit i přední, kvůli držákům nárazníků, to už se mi nechtělo, navíc by tam zůstalo větrání za zadníma okýnkama, takže paskvil....radši jsem toho nechal.
Momentálně už vyjednávám s lakýrníkem o termínu kropení, tak už se to snad hne...
Předpokládaná konfigurace:
barva červená (jak jinak)v kombinaci s chromem, celkový styl, aby vypadal starší (sloní tlapy pryč, místo nich mám v plánu originál lampy, ale dost raritní, všechny chromové lišty a ozdoby, znak VW na přední kapotě, z přístrojovky pryč ten plastovej nesmysl).
Nárazníky chrom, přídavná světla, mlhovka a couvačka taky, kšilty na světla.
Kola originál Sportfelgen (tzv. weltmeister), ty chci taky do chromu (ale je to teda palice... )
Na předním okně sluneční clona známá z Libůstek
Zadní boční okna vyklápěcí (díky Pětišroubovi)...jestli teda v Adipu seženou těsnění, zatím je objednáno od Attacku a nic
Interiéru bude vévodit červená barva (čalounění, sedačky, sportovní volant), na přístrojovce bude moje sbírka budíků VDO, vše včetně tachometru s červenými ciferníky), rádio bude moderní Blaupunkt, kterému jsem rozebral čelní panel a nechal ho nastříkat.... na červeno . Různé doplňky a detaily budou v chromu a to i věci, které v chromu nikdy nebyly a já si je úchylně nechám nachromovat.
Motor zatím zůstane v sérii (1,2), až definitivně odstavím stávajícího brouka zkusím něco spáchat s motorem z něho.... ale už se nebudu pouštět do větších akcí typu 1776 do speedstera....
Naposledy upravil(a) yahoďák dne 11 říj 2005, celkem upraveno 1 x.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Herbie píše:pro pripadne rejpaly, kteri budou poukazovat na muj kabriac, bych jen rad podotknul, ze ja svuj boj uz prohral
jak prohral ?????
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
No tak zas takhle na tom to moje není - klasická hnicí místa-prahy a dolní části zadních čtvrtpanelů a dolní části podběhů už jsou vyvařené.
...to bych se nepouštěl do takový akce jako lak, čalounění atd....
To Jakub...spíš vezmeš Mexiko a vyházíš z něj co chceš.
Něco se ti na tom nezdá?? (...vyjící ikona) Přece nebudu takovej paskvil jako Mexiko honit do originál veteránskýho stavu.
...to bych se nepouštěl do takový akce jako lak, čalounění atd....
To Jakub...spíš vezmeš Mexiko a vyházíš z něj co chceš.
Něco se ti na tom nezdá?? (...vyjící ikona) Přece nebudu takovej paskvil jako Mexiko honit do originál veteránskýho stavu.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no jasně - pokud je mexiko zdravý - šup na přestavbu - veterán to není - fantasii se meze nekladouyahoďák píše:No tak zas takhle na tom to moje není - klasická hnicí místa-prahy a dolní části zadních čtvrtpanelů a dolní části podběhů už jsou vyvařené.
...to bych se nepouštěl do takový akce jako lak, čalounění atd....
To Jakub...spíš vezmeš Mexiko a vyházíš z něj co chceš.
Něco se ti na tom nezdá?? (...vyjící ikona) Přece nebudu takovej paskvil jako Mexiko honit do originál veteránskýho stavu.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
takže "projekt" Mexiko jinak končí, dál se budu věnovat jen speedsterovi, můžete to někdo dokončit za mě, mexiko je na prodej:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=1172
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=1172
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
máš zdá se celoroční provoz. Dopadla vlastně nějak akce šrouby? Uhříněves?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Dobře to děláš, měly tam bejt tyhleyahoďák píše: To Jakub...spíš vezmeš Mexiko a vyházíš z něj co chceš.
Něco se ti na tom nezdá?? (...vyjící ikona) Přece nebudu takovej paskvil jako Mexiko honit do originál veteránskýho stavu.
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
to ja to hodil do laku v patek a ve ctvrtek to musim uz vyzvednoutyahoďák píše:zatím nijak, lakýra si dává na čas.axoun píše:
tak jak to vypadá s Mexikáncem? Už je na prodej? 8-[
Až to bude, dám vědět....
dragbug.com team