OTÁČKOMER - zapojení
Re: OTÁČKOMER - zapojení
hmm, nenapadá mě jak. Projdi ještě jednou zapojení, je to triviální, zkus popřípadně jinej...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Jo, zapojení by mělo být v pohodě. Jeden kontakt - k zemi, jeden kontakt k cívce a kontakt + přes pojistky a o žárovkách ani nemluvím, to není důležité. Dělal jsem to podle tady toho návodu. Jiný otáčkoměr bohužel nemám . Ale když mám volnoběh a protočím motor, tak v pohodě třeba na 3000 ot. dostanu...
Raději se zeptat, než pak litovat...
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Co myslíš, to s tím volnoběhem nebo snad to zapojení? Že byste nikdo nevěděl? Ani ty, Herbie? Mě je líto ten otáčkoměr vyhodit z auta, tak dobře tam sedí a kupovat další už nemám ani chuťHerbie píše:tak to je jeste divnejsi
Raději se zeptat, než pak litovat...
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Nemohla by být třeba chyba v tloušťce kablíku vedeného od cívky?
Raději se zeptat, než pak litovat...
Re: OTÁČKOMER - zapojení
ne proudy jsou tam téměř nulový, jestli jsi to zapojil správně nemůžebejt problém, opravdu jde kablik z kontaktu - na cívce do kontaktu G na otáčkoměru? Je to opravdu otáčkoměr pro čtyřvál?
Naposledy upravil(a) Lugen dne 27 čer 2009, celkem upraveno 1 x.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Teď ti to na jisto neřeknu, ale divil bych se, kdybych se při zapojení takto přehmátl. Do G to jde jistě. Ještě to radši zkontroluju. A kdybych to na cívce omylem zapojil na špatný kontakt, tak by to asi nefungovalo vůbec, ne? Nebo se snad pletu?Lugen píše:ne proudy jsou tam téměř nulový, jestli jsi to zapojil správně nemůžebejt problém, opravdu jde kablik z kontaktu - na cívce do kontaktu G na otáčkoměru?
Raději se zeptat, než pak litovat...
Re: OTÁČKOMER - zapojení
myslim že jo, ted fakt nevim, jak jsem upravil svuj předchozí příspěvek, je to skutěčně otáčkoměr pro čtyřvál?
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Klasika VDO, malý 52mm. Vím, že podle toho se to nepozná, ale měl jsem zato, že ano . No jo, jsem možná fakt blbý...
Raději se zeptat, než pak litovat...
Re: OTÁČKOMER - zapojení
hele, zapojení je celkem jasný, nic záludnýho na tom neni, takhle jinak vymyslíme prd. Všechno to ještě jednou projdi...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: OTÁČKOMER - zapojení
tez mam ve voze maly 52mm VDO otackomer
a na dalsi koukam tady na stole
splest zapojeni skutecne nejde, kontakty jsou jen tri a jsou popsany (nepocitam-li zarovku)
+ napajeni z 15tky nebo odkudkoliv jinde
- kostra
G neboli - od civky, tam co je pripojeny kondenzator rozdelovace
pokud to neukazuje vypada to na chybu v otackomeru
lehky test, udelej si tri kabely s krokodylky na jedne strane a fastony na druhe strane
napichej to do otackomeru
otevri viko motoru a pripoj si to primo vzadu
+ na civku 15
G na druhy kontakt civky
- treba na naraznik
pokud se to chova stejne, je fakt chyba v tom otackomeru
BTW na tele toho otackomeru je vyrazeno do zeleza "4Zyl/4Takt" a typove cislo, ten muj ma treba 333.230/105/2
a na dalsi koukam tady na stole
splest zapojeni skutecne nejde, kontakty jsou jen tri a jsou popsany (nepocitam-li zarovku)
+ napajeni z 15tky nebo odkudkoliv jinde
- kostra
G neboli - od civky, tam co je pripojeny kondenzator rozdelovace
pokud to neukazuje vypada to na chybu v otackomeru
lehky test, udelej si tri kabely s krokodylky na jedne strane a fastony na druhe strane
napichej to do otackomeru
otevri viko motoru a pripoj si to primo vzadu
+ na civku 15
G na druhy kontakt civky
- treba na naraznik
pokud se to chova stejne, je fakt chyba v tom otackomeru
BTW na tele toho otackomeru je vyrazeno do zeleza "4Zyl/4Takt" a typove cislo, ten muj ma treba 333.230/105/2
... a vůbec !
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Tak jsem zkontroloval ještě jednou zapojení otáčkoměru a bohužel, asi je chyba v otáčkoměru. Kontakty mám zapojené skutečně správně, úplně stejně, jak napsal Herbie. Škoda
Raději se zeptat, než pak litovat...
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTÁČKOMER - zapojení
este ma napada kolko Volt je ten budik?
Re: OTÁČKOMER - zapojení
12-ti volt, on fakt blbne, sešlápnu plyn, chvilku třeba nic a pak to vyskočí o trochu, pak o víc, pak trošku zase klesne, ale fakt nad 2000 se to nedostane.
Raději se zeptat, než pak litovat...
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTÁČKOMER - zapojení
daj mu cas mozno dostane rozum
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTÁČKOMER - zapojení
taky jsem měl takovej, pak přestal fungovat úplně - je to tím přístrojemSesto píše:daj mu cas mozno dostane rozum
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: OTÁČKOMER - zapojení
A není ten otáčkoměr Mera Lumeri? Nebo tak nějak, prostě polská kopie českého otáčkoměru zě škodovek(kterej mimochodem uměl už od výroby "Shift Light")? Jestli jo, tak ho zahoď. U těch je známo, že časem začnou blbnout, tj nedostanou se nad určité otáčky.
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTÁČKOMER - zapojení
měl sem japonce otáčkoměr a když se rozdělal tak tam bylo přepojení na 3,4,6a 8 válců a taky 2 takové jako šoupátka kde se to dalo nějak nastavit ještě. Nemáš to tam taky???vím že to dělalo docela dost.
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Re: OTÁČKOMER - zapojení
Jo jo, budu ho muset rozdělat a mrknout dovnitř, třeba tam něco bude, čím to půjde doladit.
Raději se zeptat, než pak litovat...