Renovace me 1302
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Čau Filipe, tohle mě zaujalo:
Nemáš tam náhodou zdvojené olejové čerpadlo pro provedení s převodovkou Saxomat? Nebo víčko pumpy s výstupama pro bypass? To by ovšem ten, kdo to přestavoval byl mazanej, zatím jsem šlyšel, že se předehřev u přestaveb vzduchem chlazených na LPG řeší prostřednictvím vodního okruhu, kde je měděná trubička "omotaná" kolem výfuku.
a odkud byl přiveden (a kam se vracel) na tom starém motoru?Filip píše: Prestoze je na tom plynovem cerpadle napsano Water IN beha tam olej z motoru!
Nemáš tam náhodou zdvojené olejové čerpadlo pro provedení s převodovkou Saxomat? Nebo víčko pumpy s výstupama pro bypass? To by ovšem ten, kdo to přestavoval byl mazanej, zatím jsem šlyšel, že se předehřev u přestaveb vzduchem chlazených na LPG řeší prostřednictvím vodního okruhu, kde je měděná trubička "omotaná" kolem výfuku.
Tlacitko
No,od predchoziho majitele tam byl na klakson pridelanej jen spinac na spodni casti palubni desky.Kdyz jste chteli zatroubit,nez jste ten spinac nasli,bylo po vsem a navic to troubilo,dokud jste to zase nenahmatali a nevypnuli.Tak jsem si lamal hlavu s tim,jak to udelat a kde sehnat tlacitko do volantu kdyz ani nevim,co je to zac ten naboj.Jednou jsem pomahal kocce v nonstopu a co nevidim.Krasny prosvetleny tlacitko s napisem-Vyber vyhru!No nemohl jsem odolat a vybral...Servisman na automaty mi to proste dal zadaco,pak stacilo malinko liznout na soustruhu ten naboj volantu,a bylo to.Dobry ne? Jak to rikal Liska?Golden Cek Hende!
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Jen doplním pětišroubovu myšlenku obrázkem trubiček vymontovaných po 55 letech z motoru a opláchnutých benzínem.Pětišroub píše:pokud se nepletu tak originál trubičky byly taky bez povrchové úpravy a sloužily léta a léta, tak bych si s tím nedělal hlavu. Pro klid duše si je natři štětečkem, protože myslím, že sundání hlav pro případné barvy laky by mohlo přinést ztrátu záruky na Reman. Ale není to nutný, myslím.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace me 1302
Same good idea ale moje tesnia po 4rokoch su ako liska na druhu stranu ma to tesi viac ako keby ich olej pekne konzervoval...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Renovace me 1302
Same to jsi vymontoval z těch svejch stříkaček? při minimálním použití nulová koroze
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: Renovace me 1302
Ahoj Same!Nejsou ty trubicky antikorovy,nebo s nejakou upravou?Nebo je nekdo mohl menit?Kdyz jsem vyndaval starej motor,tak ty my byly papirovy.Jinak receno hooodne zrezly..Leda ze by v mym motoru byly nejaky smejdy,co tam nekdo dal.No nevim..
Re: Renovace me 1302
Já na té své industrii taky měl trubičky s minimální korozí, nové kupované jsou po jedné sezoně jak "Zikmund"
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace me 1302
Jo jo, je to na vas tak torchu podvod, protoze je to vyskubnuty ze industrie motoru. Nicmene mi to udelalo takovou radost, ze jsem to sem musel proste poslat
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Renovace me 1302
Same..ty tvoje bulíky...už je máme zase na nose
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Renovace me 1302
[-X já ne....odhalil jsem ho šizuňkaPětišroub píše:Same..ty tvoje bulíky...už je máme zase na nose
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Renovace me 1302
bych nevěřl, jakou dírou to lze prorvat
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: Renovace me 1302
KecášLeer píše:bych nevěřl, jakou dírou to lze prorvat
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace me 1302
on je brouk vlastně docela tenkej
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Renovace me 1302
Dneska jsem po nasazení dveří i s těsněním zjistil,že každé sedí jinak.I vzpomněl jsem si,že v době kdy jsem jezdil,spolujezdec musel třísknout dveřma jak sviň a naopak že na mojí straně zatékalo a slýchával jsem pěknou meluzínu.Měřením se potvrdily moje obavy-ten kdo měnil prahy přede mnou to pěkně zprasil. Takže výztuhy mi jsou na nic.Budu je muset odřezat a všechno pěkně vyrovnat,sloupky roztáhnout,tak aby dveře seděly pěkně i s těsněním a mezery byly stejný.Nesedí to asi o 5mm,což je na těsnění docela znát.Ke všemu budu muset odřezat sloupky až nad spodním pantem dveří.Chci se zeptat mimo jiný-když už to budu dělat,je možný chybějící místa dovařit i z nerez plechu?Z praxe vím že je dost tvrdej,ale nemám konkrétní zkušenost.Zkoušel to tady někdo?A pak-bude na nerezu stejně dobře držet barva?Díky za příspěvky.
Re: Renovace me 1302
s barvou by to mělo bejt ok. Problém nerezu je, je špatně tvarovatelnej a neni moc tažnej. A asi je to zbytečný...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Renovace me 1302
Plech už mám,ale mám taky další nový zjištění.Auto bylo zbořený,celej zadní sloupek dveří u řidiče je všelijak boulatej.Proto nesedí těsnění dveří a zatéká.Zevnitř je vidět,jak je to celý zprasený a rovnaný i za dveřma dál směrem dozadu.Měřil jsem důkladněji a rozdíl je na dveřích v části u horního pantu 6mm.Měřil jsem vždy od pantu,k vnější hraně na sloupku,kde je přišroubovanej protikus k zámku dveří.Když se mi zadaří dám sem nějakou tu fotku. Napadlo mě,jestli by nebylo snazší,sehnat celej sloupek,než rovnat a vyvařovat ten,co tam je?TAky je solidní dolina z boku v páteři.Jakoby od žehličky přívěsnýho vozíku,nebo tak něco.Ble..Prosím,mohl by někdo oměřit na svém autě,kolik má být šířka mezi horním pantem a tou hranou na sloupku naproti(tak jak je to na obrázcích)?....Je tu někdo,kdo by mi mohl s tímhle pomoct?Nechtěl bych navařit prahy a pak se divit.POTŘEBOVAL BYCH MÍRY Z NEZBASTLENÝHO A KUTILEM NEZASAŽENÝHO BROUKA.Je tady někdo v CHomutově a okolí?Přijel bych a oměřil bych třeba sám.Hlavně abych měl ty správný údaje.Dík
Spolujezdec
Řidič
Spolujezdec
Řidič
A bonusovky
Spolujezdec
Řidič
Spolujezdec
Řidič
A bonusovky