Izolace topniku
Izolace topniku
mam na vas zkusenejsi dotaz !?
topniky na typ3 jsou obaleny do jakehosi izolacniho materialu predpokladam kvuli teplote .. .... nevite co to je za material jde jeste sehnat? popripade jakou by jste zvolili nahradu??
predem diky
topniky na typ3 jsou obaleny do jakehosi izolacniho materialu predpokladam kvuli teplote .. .... nevite co to je za material jde jeste sehnat? popripade jakou by jste zvolili nahradu??
predem diky
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Igi, kvuli vysokym teplotam me napada kamnarsky tmel, nebo neco obdobneho z teto branze.
http://www.kamnakrby.cz/kamnarsky-tmel-p-234.html
http://www.kamnakrby.cz/kamnarsky-tmel-p-234.html
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
opravdu mi jde jen o to abych zamezil sireni tepla vodPetr914 píše:...vlep sem fotku,ať víme...vo co ti de...pak něco vymyslíme...
proste neco na nich bylo tak bych to rad necim nahradil
http://www.sportovniautodoplnky.cz/znac ... -750x5-cm/
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Same mne topi tak dobre ze som topniky ani nemontoval ...Sam píše: Ruku na srdce, vám se zdá, že VW topí málo ?
Prepacte OT
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to bylo origo opravdu zabalené, tak bych použil tu pásku cos ukazoval. Není to kvůli lepšímu topení, ale ať se nehromadí teplo pod autem. Majstři ve fabrice věděli proč!
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
to bys musel stát na místě a furt na volnoběhu..myslim že když jedeš, tak to teplo jde za vůz ne?VW181 píše:Jestli to bylo origo opravdu zabalené, tak bych použil tu pásku cos ukazoval. Není to kvůli lepšímu topení, ale ať se nehromadí teplo pod autem. Majstři ve fabrice věděli proč!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim som tu po dlhsej dobe.
Topniky treba urcite niecim obalit nakolko motor TYP3 nieje tak dobre chladeny ako na chrobaku.Odvod tepla z motorovej casti tam viacmenej ani nieje rieseny.Jedine nahon chladneho vzduchu spod zadneho okna co je simyslim dost slabe.Nad motorom su dvere s tepelnou izolaciou kde sa drzi dost tepla ktore nema ako von.Ta paska si myslim pomoze dost ked ju poriadne obmotas a nahusto.Urcite to ries a nepodcenuj to.Som inac zvedavy na tepelne rozdiely oleja na chrobaku a TYP3 v lete.
Taktiez tam nespravis taku vec ze pootvorena kapota alebo mriezkovana
Topniky treba urcite niecim obalit nakolko motor TYP3 nieje tak dobre chladeny ako na chrobaku.Odvod tepla z motorovej casti tam viacmenej ani nieje rieseny.Jedine nahon chladneho vzduchu spod zadneho okna co je simyslim dost slabe.Nad motorom su dvere s tepelnou izolaciou kde sa drzi dost tepla ktore nema ako von.Ta paska si myslim pomoze dost ked ju poriadne obmotas a nahusto.Urcite to ries a nepodcenuj to.Som inac zvedavy na tepelne rozdiely oleja na chrobaku a TYP3 v lete.
Taktiez tam nespravis taku vec ze pootvorena kapota alebo mriezkovana