VW411 1971
...to by tě určitě nenechali rozřezat slušný auto...tim sem si jistej...
...líbí se mi ta aura,co se tu kolem 411 vznáší...je to fakt vzácný auto...
...no a k tomu dělání a nedělání...rozhodni se jak uznáš za vhodný...vostatní jen vyjádřili svuj názor...
...já sem jen zvědav,jak složíš auto,který máš rozložený po dílech,když nevíš,co je napsaný na blbym homologačním štítku...
...a pokud tu montáž zadáš...tak se budeš divit...to mi věř...odhaduju,že se dostaneš někam na dvojnásobek ceny modrýhu kusu,kterej je bez práce...
...to,že si moc zručnej a šikovnej řemesník už si předved v tom topicu,kde máš ty čluny...toho se ve tvym případě ani trochu nebojim...bojim se jen toho,že když člověk stojí po kolena v haldě dílů a neni skutečnej profík na to který auto/motor/převodovku...tak v tý haldě bude stát dokud nezkamení...
...pokud mě přesvědčíš o tom,že se pletu,budu jen rád...přeju ti hodně sil do akce a stejně jako Milošák...máš u mě dveře dokořán...kdybys cokoli potřeboval...dej vědět...poměřim,nafotim...pokud budu vědět poradim...
...líbí se mi ta aura,co se tu kolem 411 vznáší...je to fakt vzácný auto...
...no a k tomu dělání a nedělání...rozhodni se jak uznáš za vhodný...vostatní jen vyjádřili svuj názor...
...já sem jen zvědav,jak složíš auto,který máš rozložený po dílech,když nevíš,co je napsaný na blbym homologačním štítku...
...a pokud tu montáž zadáš...tak se budeš divit...to mi věř...odhaduju,že se dostaneš někam na dvojnásobek ceny modrýhu kusu,kterej je bez práce...
...to,že si moc zručnej a šikovnej řemesník už si předved v tom topicu,kde máš ty čluny...toho se ve tvym případě ani trochu nebojim...bojim se jen toho,že když člověk stojí po kolena v haldě dílů a neni skutečnej profík na to který auto/motor/převodovku...tak v tý haldě bude stát dokud nezkamení...
...pokud mě přesvědčíš o tom,že se pletu,budu jen rád...přeju ti hodně sil do akce a stejně jako Milošák...máš u mě dveře dokořán...kdybys cokoli potřeboval...dej vědět...poměřim,nafotim...pokud budu vědět poradim...
You can't win 'em all...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Díky,výhoda je,že tohle auto v podstatě kompletní je (krom motoru),a ty díly co jsem nakoupil,jsou navíc,tatže když najdu něco nefunčního, můžu sáhnout na haldu a vzít jinej kus,nebo si třeba připravit brzdy a pak vymněnit kus za kus.Nebo nechat zrepasovat tlumiče,a jen vymněnit a postupovat pomalu zímto způsobem.Jinak jsem s dílama získal i literaturu,včetně katalogu dílů, kde je vše rozkresleno jak co patří,a manual kde jsou všechny vůle, tolerance,dotah. monenty atd. A za bukem mám Herbieho, který teď sbírá zkušenosti s Milošákem,tak doufám,že s ním bude řeč, a ještě by se mohl vypracovat na oborníka přez Typ4(pod nátlakem) zatím ho trénuji na plechách motoru, a musím ho pochválit!Jen se nechce pustit do motoru,že prý zůstane u Typu 1!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Do poslední chvíle prý jezdil,když jsem vytáhl měrku,je tam krásnej ,čistej olej, je mi jasný, že to nic neznamená,že dokud se neroztočí, nic nevím. Ale mám doma ještě jeden z buse, hodně rychlej,z policejní 2,1 stříkačky(na techometru mněla 200 km/hod tak uvidím,sned by tam přinejhotším šla.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
...to si čoveče nemyslim...411 sou strašně specifický auta...ale ten volej jak píšeš,to je dobrá indicie...to by mohlo bejt OK...
...jestli se teda do toho pustíš...tak si nějak ekologicky pod auto hoď plachtu a zlej ho vyjetym volejem...přiměřeně...nejlíp nástřikem pistolí...sedne na to prach a máš zakonzervováno s tim,že se to dostane i do závitů a podobně...
...krom interieru to naper všude kam se dostaneš...
...jestli se teda do toho pustíš...tak si nějak ekologicky pod auto hoď plachtu a zlej ho vyjetym volejem...přiměřeně...nejlíp nástřikem pistolí...sedne na to prach a máš zakonzervováno s tim,že se to dostane i do závitů a podobně...
...krom interieru to naper všude kam se dostaneš...
You can't win 'em all...
do poslední chvíle před 20 lety? Ta 2.1 je vodník a ne vzducháč, ne?maxmax píše:Do poslední chvíle prý jezdil,když jsem vytáhl měrku,je tam krásnej ,čistej olej, je mi jasný, že to nic neznamená,že dokud se neroztočí, nic nevím. Ale mám doma ještě jeden z buse, hodně rychlej,z policejní 2,1 stříkačky(na techometru mněla 200 km/hod tak uvidím,sned by tam přinejhotším šla.
Jinak tedy, své příspěvky jsem směřoval stejně jako Petr a nikoliv, jak uvedl Hugo, puzen sžíravou závistí .-) Pokud je pro tebe zajímavější cesta si nejdřív vůz postavit a vypiplat a pak s ním teprve jezdit, tak nemám žádný problém.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
...není nad automatickou převodovku...Derek píše:Opravny u mně zbytečných automatických převodovek je si myslím dost ne ? ale myslím že to nebude zadarmo myslím že to bude pálka.
...všichni co si myslí opak by jí měli nejdřív vyzkoušet...
...pokud budou argumentovat,že to žere výkon a že je řazení baví,tak ano...ale od 200 PS vejš...nebo musí mít v autě ne standartní,ale sportovní převodovku se samosvornym diferákem...
...s nějakym stokoňovym krámem si manuální převodovku nikdo neužije,páč kde nic neni...ani smrt nebere...a to nemluvim o tom,že na tomdle fóru je díky jeho zaměření 50 PS už velkej výkon...
You can't win 'em all...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Trochu bych to poupravil, nejde jen o 200 vejš, ale i o 34 a níž. To co občas cvičím s třicítkou, abych vůbec vyjel důstojně kopec, to mi automat nedokáže nabídnout. A to nemluvím o hlídání směru větru a jízdě v závětrnejch kapsách za jinými vozyPetr914 píše:...není nad automatickou převodovku...Derek píše:Opravny u mně zbytečných automatických převodovek je si myslím dost ne ? ale myslím že to nebude zadarmo myslím že to bude pálka.
...všichni co si myslí opak by jí měli nejdřív vyzkoušet...
...pokud budou argumentovat,že to žere výkon a že je řazení baví,tak ano...ale od 200 PS vejš...nebo musí mít v autě ne standartní,ale sportovní převodovku se samosvornym diferákem...
...s nějakym stokoňovym krámem si manuální převodovku nikdo neužije,páč kde nic neni...ani smrt nebere...a to nemluvim o tom,že na tomdle fóru je díky jeho zaměření 50 PS už velkej výkon...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Jezdil jsem s automatem hodně! Mněl jsem ho ve 3 autech a nemá to chybu, proto bych ho chtěl zachovat! Nejlepší byla stará Ascona s kaburátorovim 2litrem,náhon na zadek 100 kobyl maximálka220km/ hod.Na křižovatce nebylo auta(myslim normální uliční výběr) který vyrazilo rychlejc,a když si tak kolem 50ky sešláp kicdownn, mněl si pcit že startuje letadlo.Ata pohoda po mněstě v zácpě a kór v kopci, takove Baranďák-zívačka! K automatu z buse: převodovka je shodná, má jen výmněník voda-olej, kterej jce odšroubovat a překlemovat.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Tak na tebe zbyde jen plechařina a brzdy?Pamatuj, moudrý člověk se učí celý život! A až nás Arnošt opustí co si počnem? Teď se nabízí příležitost ,halda dílů,je kam šáhnout, nic(skoro) se nemusí kupovat,čas netlačí,piplačky si udělám sám,všechno vyčistím,pokovím,nalakuju,a ty jen budeš říkat:ještě tohle a támhleto a nevím co!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Uz ma za sebou montaz vyfuku, a zadnich brzd. Nesmirne obdivoval konstrukci motoru. Totiz cele Auto si zamiloval.maxmax píše:Nebuď srab 8) 8)Herbie píše: se mi zda hosi ze i kdyz sem za bukem, tak zelezu zamknu a fertig
Typ4 vopravdu delat nebudu neukecate me
Bych zvolil dobrovolnikem na Typ4 Petra914 .... ja si zustanu u tech brouků s typ1 motorem
dekuji za pozornost
Jen kdybyste ho slyseli nadavat a vztekat se pri montazi vyfuku, ja myslel ze se pocuram smichy....
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 08 led 2009, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
200 koní a víš ano se singl převodovkou ne! jedině automat ano ale 200 koní se sport převodovkou manuální je větší zábava.
Pro mně je automat SHIT a nikdo mi to nevymluví i kdybych se měl rozkrájet.
Pro mně je automat SHIT a nikdo mi to nevymluví i kdybych se měl rozkrájet.
Naposledy upravil(a) Derek dne 08 led 2009, celkem upraveno 1 x.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a víš jestli seš výš nebo níž? někdy je třeba aspoň rámcově dodržovat pravopis - pokud chceš být pochopen
Naposledy upravil(a) Žanek dne 08 led 2009, celkem upraveno 1 x.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM