Wolfswagen
- Wolf
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 362
- Registrován: 13 bře 2007
- Bydliště: Bohumín, Wolfův revír
Jak jinak... Po zjíštění stavu v současné době hlavně probíhá čekání na díly a zvažuji mj., čím konkrétně třeba ošetřím spodek nebo podlahu zevnitř... Jinak se pouštím i do menších akcí, typu oprav si, co kdo napáchal (např. pokřivený a dole ulomený rámeček vyklápěcího okna dveří-čin neznámého poberty )
- Wolf
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 362
- Registrován: 13 bře 2007
- Bydliště: Bohumín, Wolfův revír
Ano, říznul Tady se taky nic neutají... Ale vlastně není o čem psát... Motivace v podobě dlouho očekávaných dílů, které už mám skoro doma ,mě opět nabudila. Zatím jsem sundal jen přední čelo a zadní držáky nárazníku, protože byly pohnité i s tím plechem za nimi víc, než se zdálo. Hodně trpí teplem od výfuku v kombinaci s vodou a prachem... Pro korozi jako stvořené Fotky dodám
Stav jsem konzultoval s karosářem, kterému připravuji plechy... Pak budeme vařit.
Ozvu se, až se něco začne dít
Stav jsem konzultoval s karosářem, kterému připravuji plechy... Pak budeme vařit.
Ozvu se, až se něco začne dít
- Wolf
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 362
- Registrován: 13 bře 2007
- Bydliště: Bohumín, Wolfův revír
Tak, je to téměř rok od začátku "renovace" a já hlásím, že je skoro hotovo... Ke štěstí mi už chybí jen přední blatníky, jízda bez nehod a znovunerozkvetení auta Níže uvedené obrázky zachycují skoro celý průběh prací a myslím, že k nim není třeba moc popisků... Předem se omlouvám za fotky, které jsou různé kvality a taky zastáncům originálů...
Všechno začalo koupí značkového nářadí
...a pokračovalo už jen řezáním, broušením a nanášením barvy...
V rámci "renovace" bylo vyměněno kompletní vedení brzdové kapaliny včetně THV a brzd. desek, všechny hadice, palivový filtr, manžety poloos, hardy spojka, standartní kola za převařené Mangelsy původně od Hrošíka-kvůli nim blatníky za širší lamináty, pokovena všechna skla kromě čelního, vyměněny rámečky větraček za "stříbrné", stejně tak nárazníky za chromované....
Zbývá mi jen poděkovat rodičům, že jsem se narodil, karosáři a lakýrníkovi za dobrou práci a trpělivost, širokému spektru lidí, kteří mi poskytli nové, nebo starší ND a taky mému věrnému oři, který mě denně téměř 3 měsíce (zbytek se čekalo na díly, lak, hezké počasí...) dopravoval za prací z které mám teď dobrý pocit
Díky
Všechno začalo koupí značkového nářadí
...a pokračovalo už jen řezáním, broušením a nanášením barvy...
V rámci "renovace" bylo vyměněno kompletní vedení brzdové kapaliny včetně THV a brzd. desek, všechny hadice, palivový filtr, manžety poloos, hardy spojka, standartní kola za převařené Mangelsy původně od Hrošíka-kvůli nim blatníky za širší lamináty, pokovena všechna skla kromě čelního, vyměněny rámečky větraček za "stříbrné", stejně tak nárazníky za chromované....
Zbývá mi jen poděkovat rodičům, že jsem se narodil, karosáři a lakýrníkovi za dobrou práci a trpělivost, širokému spektru lidí, kteří mi poskytli nové, nebo starší ND a taky mému věrnému oři, který mě denně téměř 3 měsíce (zbytek se čekalo na díly, lak, hezké počasí...) dopravoval za prací z které mám teď dobrý pocit
Díky
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Krásná práce, decentní tuning dle gusta majitele. Měl bych dotaz. Ta trubka na topení na 12. a 15. obrázku(včetně oře) odspoda je na každém brouku standartně nebo nějaká vychytávka?
2. Co je to červený za protikorozní ochranu?
3. To na 21. obrázku odspoda mezi startérem a topníkem je filtr oleje bo něco jiného?? Děkuji za osvětu.
2. Co je to červený za protikorozní ochranu?
3. To na 21. obrázku odspoda mezi startérem a topníkem je filtr oleje bo něco jiného?? Děkuji za osvětu.
Better smoke and fly then drink and drive
- Wolf
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 362
- Registrován: 13 bře 2007
- Bydliště: Bohumín, Wolfův revír
Děkuji. Takže k té trubce.. Na mém autě je určitě originál a myslím že je i na jiných... To červené je taková suprovní základka tuším epoxidová, která je odolná i vůči chemikáliím... ani acetonem ji nešlo sundat.Capario píše:Krásná práce, decentní tuning dle gusta majitele. Měl bych dotaz. Ta trubka na topení na 12. a 15. obrázku(včetně oře) odspoda je na každém brouku standartně nebo nějaká vychytávka?
2. Co je to červený za protikorozní ochranu?
3. To na 21. obrázku odspoda mezi startérem a topníkem je filtr oleje bo něco jiného?? Děkuji za osvětu.
A to mezi startérem a topníkem je palivový filtr
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele: