na ty chytrý kecy na srazu se taky těším ,jen mě čeká vcelku dost práce, abych někam vůbec dojel ... koukám že máš doma něco podobnýho, takže budem moct porovnávat ... jinak dnes proběhl ve Zlíně nákup brzd, takže odpoledne se budu kochtat a očumovat, tak něco nafotím ... V.Leer píše:gratulace...ať slouží a připojuju se k Bubákovi a chytrý kecy na srazu určitě povedeme 8)
Ponorka 64
V
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
nn, žádná megarepase se nechystá [-X ... dnes jsem dorozdělával brzdy, abych mohl nechat nanýtovat nový obložení na pakny a během týdne budu vyrábět brzdový trubky podle starých ... takže proběhne jen repase brzd, je potřeba vyvařit jeden nosník,kterej byl poškozenej a neošetřenej,takže zreznul a podlahy pod řidičem a spolujezdcem ... ještě mám v plánu oškrabat celou podlahu a znova nastříkat chranou hmotou ... takže doufám že první jarní dny už budu užívat na cestách ... takže tak nějako bych si to představoval
V
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
už aby bylo jaro [-o< ... se taky těším na první sraz ... to asi bude jarní podmitrov že? ... první řidičský zážitky nejdou jen tak tady popsat, ... myslel jsem že to bude hodně podobný jako v T2,ale to co jsem při svezení poznal mě žene s opravou hodně dopředu ... ikdyž první jízda byla jen s ruční brzdou, ale stála za to
jooo a ještě jsem se chtěl zeptat, co nalít za olej do převodovek u kol ... může tam jít klasickej převodák? to co z nich vyteklo tak nějak vypadalo ale...
a na bubnech z vnitřní strany bylo vyražený 8/64 ,tak myslím že by ten rok sedět mohl ... poprosil bych znalejší, jestli by neměli nějakou radu, podle čeho to ještě poznat
jooo a ještě jsem se chtěl zeptat, co nalít za olej do převodovek u kol ... může tam jít klasickej převodák? to co z nich vyteklo tak nějak vypadalo ale...
a na bubnech z vnitřní strany bylo vyražený 8/64 ,tak myslím že by ten rok sedět mohl ... poprosil bych znalejší, jestli by neměli nějakou radu, podle čeho to ještě poznat
V
Až teď jsem zaregistroval vaši debatu a pořádně koukal na to auto. Pravdu má samba v tom, kdy byly šoupačky do vw poprvé dány. Bylo to 16. 4. 1963, u modifikace M 161, což je kombi. U mikrobusa mají šoupačky označení specifikace M 163, ale přesný datum zavedení do výroby není nikde uvedeno - zřejmě taktéž s m 161 duben 63.Samba píše:šoupačky se montovaly na zakázku od r.1963, hnedka jak se přešlo na velký okno..
Jinak, co jsem na něj koukal z fotek, je zprudka bez čísel určitelný, že bylo zrobený od listopadu 63 (identifikace na klimošce) do srpna 65, kdy přišly modelový změny 66 - otvírání motoru, pokud to dobře vidím.
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
určitě do převodovky i reduktorů nalej to samý a to 90Hčko .. stačí mogulVlastixs píše:už aby bylo jaro [-o< ... se taky těším na první sraz ... to asi bude jarní podmitrov že? ... první řidičský zážitky nejdou jen tak tady popsat, ... myslel jsem že to bude hodně podobný jako v T2,ale to co jsem při svezení poznal mě žene s opravou hodně dopředu ... ikdyž první jízda byla jen s ruční brzdou, ale stála za to
jooo a ještě jsem se chtěl zeptat, co nalít za olej do převodovek u kol ... může tam jít klasickej převodák? to co z nich vyteklo tak nějak vypadalo ale...
a na bubnech z vnitřní strany bylo vyražený 8/64 ,tak myslím že by ten rok sedět mohl ... poprosil bych znalejší, jestli by neměli nějakou radu, podle čeho to ještě poznat
jdeme frflat na flat ...
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
první řidičský zážitky nejdou jen tak tady popsat, ... myslel jsem že to bude hodně podobný jako v T2,ale to co jsem při svezení poznal mě žene s opravou hodně dopředu ... ikdyž první jízda byla jen s ruční brzdou, ale stála za to
proto se ptám....
...jinak to asi bude fakt 64, jak píše Samba....o to je to zajímavjejší.
proto se ptám....
...jinak to asi bude fakt 64, jak píše Samba....o to je to zajímavjejší.
o víkendu moc času nebylo, ale aspon kousek jsem se posunul dál ... po zjištění že brzdový štíty nejdou nový sehnat, jsem se pustil do záchrany a nakonec na tom nebyly ani tak špatně ... jen jedna malá dírka a tu naštěstí není problém poopravit ... jinak proběhlo broušení,čištění,odrezování a dufám že ještě v týdnu je stihnu stříknout plničem a nalakovat matnou černou barvou ... něčím takým to bylo myslím i původně
a málem bych zapomněl ... od dnešního dne jsem už i papírově majitelem ponorky ... po několika hodinách strávených na uřadě se mi podařila přihláška a zároven dočasně uložit doklady do depozitu 8)
a málem bych zapomněl ... od dnešního dne jsem už i papírově majitelem ponorky ... po několika hodinách strávených na uřadě se mi podařila přihláška a zároven dočasně uložit doklady do depozitu 8)
V
v případě štítů bych se nebál použít zinkový základ, který lépe přilne, a lesklou černou pro lepší údržbu. Možná se mi to zdá, že matný barvy jsou jaksi chytlavější na špínu. Případně bych se nebál ani teplotně odolných barev, transfer tepla je tam docela nízký, ale jistota je jistota.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
komaxit bych nedával, nabyde to a pak se z toho posereš, protože ani prase tam nenarveš..to už neshnije.. sůl to nepotká a na vodu je prnorka zvyklá.. černá lesklá sintetika stačí.. ale to je jenom muj názor..maxmax píše:Určitě bych to nechal galvanicky pozinkovat,žlutej fosfát,a pak barvu,nebo radši komaxit.Dělám to stejně.
abych nezůstal pozadu, využil jsem svátků a pustil se do těch brzd
... štíty dostaly zinkovej základ, pak plnič a navrch černej a podle rad lesklej akryl
... s předníma vše klaplo jak má zdá se že i bez větších problémů ... teda až na plíšky co zajištujou zubatou seřizovací matku byly urezlý, ale s tím si snad ještě nějako poradím
... zato se zdníma jsem se docela zasekl
nemůžu sundat ten kroužek za kterým je gufero ... na řadu přišlo i trocha násilí, ale ani to nezabralo ... je prostě kouslej a nejde tam ani zpět ... navíc nepomůže ani žádnej stahovák, páč plocha na které by se měly zachytit nožky je kónusová ... kdyby byla nějaká rada jak na to, tak moooc děkuju ... jo a na druhé straně šel sundat a nekladl žádný odpor
jinak tady je pár bolístek , který budu muset před výjezdem vyvařit
... asi taková klasika-podlaha pod řidičem a spolujezdcem, kterou se někdo už dost dávno snažil zachránit lepenkou na střechy a zevnitř laminátem
... a jeden nosník, kterej někdo promáčknul a nechal bez opravy tudíž dopadl tak jak dopadl
... štíty dostaly zinkovej základ, pak plnič a navrch černej a podle rad lesklej akryl
... s předníma vše klaplo jak má zdá se že i bez větších problémů ... teda až na plíšky co zajištujou zubatou seřizovací matku byly urezlý, ale s tím si snad ještě nějako poradím
... zato se zdníma jsem se docela zasekl
nemůžu sundat ten kroužek za kterým je gufero ... na řadu přišlo i trocha násilí, ale ani to nezabralo ... je prostě kouslej a nejde tam ani zpět ... navíc nepomůže ani žádnej stahovák, páč plocha na které by se měly zachytit nožky je kónusová ... kdyby byla nějaká rada jak na to, tak moooc děkuju ... jo a na druhé straně šel sundat a nekladl žádný odpor
jinak tady je pár bolístek , který budu muset před výjezdem vyvařit
... asi taková klasika-podlaha pod řidičem a spolujezdcem, kterou se někdo už dost dávno snažil zachránit lepenkou na střechy a zevnitř laminátem
... a jeden nosník, kterej někdo promáčknul a nechal bez opravy tudíž dopadl tak jak dopadl
V