jasan,do vodníka či stříkačky se určo pouštět nebudu...nechci z busíka dělat závodního ... a co motor CU?Kvak píše:Jestli chápu dobře, co psal SO545, tak tam tu z T3 sice dáš, ale budeš mít problém připojit jí na řadící páku.Vlastixs píše:SO 545 píše: jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)
Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.
no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?
Pokud je ten motor dvoulitr vzducháč, pak je to identickej motor, co se dával do kulaťáků (tušim od 1974, kód CJ), s ním problém neni. Bacha aby to nebyl 2.1 stříkačka vodník - to je něco zcela jiného. Sice je patřičně nadupanější, ale do kulaťáka nevleze.
Převodovku někde seženeš i separé.
T2, T3 - motor z T3 do T2
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
uloženie poriešiš ale potrebuješ doriešiť aj ovládanie kvaltou a to už je zábava. Motor sadne bol originál v T3 číže no problém.
trošku som zazmätkoval ale už som sa opravil
trošku som zazmätkoval ale už som sa opravil
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Grossraum
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 314
- Registrován: 27 bře 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Teda to je babylon názorů, chudák aby se v tom vyznal.
Taky se s jedním přidám: Motor 2.0 z T3 dáš bez problémů do T2b pokud použiješ T2b převodovku. Nejlépe opět z 2.0 (je nejrychlejší). Převodovky z 1.7 či 1.8 jdou také, někdy musíš ale vyměnit mrkev. Také startéry jsou různé, podle tloušťky frémy. Kódy motorů a skříní najdeš na www.vwbus.cz.
5kv. z T3 tam nedáš, neboť jak už tady bylo řečeno má jiné řazení, ale také se tam nevejde na délku - T2b má z. zkrutnou nápravu v kuse, T3 má jen vlečná ramena.
Pokud je tvůj T2b původně 1.6, musíš odstranit držák vzduch. filtru a pokud neuděláš víko nad motorem, bude se ti hůře manipulovat např. kolem karburátorů. Musíš použít také příčník motoru i s původními držáky do nosníků z T2b 2.0!!! Ten 1.6 je jiný!!! Motor z T3 musíš nastrojit plechama z T2b. Pokud nemáš k autu nic, těžko se takové plechy někdy shání, aby nebyly shnilé. Důležité jsou také výměníky topení. Koupit motor se zdravými výměníky, když nemáš žádné, je velké plus.
Taky se s jedním přidám: Motor 2.0 z T3 dáš bez problémů do T2b pokud použiješ T2b převodovku. Nejlépe opět z 2.0 (je nejrychlejší). Převodovky z 1.7 či 1.8 jdou také, někdy musíš ale vyměnit mrkev. Také startéry jsou různé, podle tloušťky frémy. Kódy motorů a skříní najdeš na www.vwbus.cz.
5kv. z T3 tam nedáš, neboť jak už tady bylo řečeno má jiné řazení, ale také se tam nevejde na délku - T2b má z. zkrutnou nápravu v kuse, T3 má jen vlečná ramena.
Pokud je tvůj T2b původně 1.6, musíš odstranit držák vzduch. filtru a pokud neuděláš víko nad motorem, bude se ti hůře manipulovat např. kolem karburátorů. Musíš použít také příčník motoru i s původními držáky do nosníků z T2b 2.0!!! Ten 1.6 je jiný!!! Motor z T3 musíš nastrojit plechama z T2b. Pokud nemáš k autu nic, těžko se takové plechy někdy shání, aby nebyly shnilé. Důležité jsou také výměníky topení. Koupit motor se zdravými výměníky, když nemáš žádné, je velké plus.
Nic než VW Bus!
2.1 BENZIN I-cko v T2-ke
ja reparujem t2 b pre kamosov, kupili sme busika bez motora tak mi kamo povedal chcem tam nejaky poriadny novsi motor. tak som kupil T3 2.1 so vstrekovanim a 5 kvalt a uz rok ho tam davam. ale zajtra sa busik konecne pohne. musel som prerobit VSETKO
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.1 BENZIN I-cko v T2-ke
No to už tak bývá když se ze vzducha dělá vodník, ale primárně je tahle debata o přestavbě vzduch-vzduch.cagoil píše:ja reparujem t2 b pre kamosov, kupili sme busika bez motora tak mi kamo povedal chcem tam nejaky poriadny novsi motor. tak som kupil T3 2.1 so vstrekovanim a 5 kvalt a uz rok ho tam davam. ale zajtra sa busik konecne pohne. musel som prerobit VSETKO
flat4 teoretik gang member number 1
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Jezdím s ním 4 roky ve westce,Samozřejmně záleží hodně na noze a seřízení(mně se o motory stará Arnošt Peller)mám tam 16kovou převodovku,ale jsem s ní moc spokojenej.Westka je přece jenom o nějaký metrák těščí a ještě za ní tahám člun.jezdím tak 80-90,ale kdž je potřeba,tak 130 odělá!(samozřejmně bez vleku)
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
V knihe Jetzt helfe ich mir selbst od Dietera Korpa sú spotreby nasledovné:
normová spotreba
1600 - 11,4
1700 - 12,9
1800 - 12,5
2000 - 11,8 l/100km
skutočná spotreba (prax)
1600 - 12,8
1700 - 14,4
1800 - 14,2
2000 - 13,9 l/100km
Moja 1700 presne na trase 1000 km (mimo mesta, horské priechody)
páli 10,0 l/100km. Spotreba v týchto motoroch je o citlivosti nohy.
normová spotreba
1600 - 11,4
1700 - 12,9
1800 - 12,5
2000 - 11,8 l/100km
skutočná spotreba (prax)
1600 - 12,8
1700 - 14,4
1800 - 14,2
2000 - 13,9 l/100km
Moja 1700 presne na trase 1000 km (mimo mesta, horské priechody)
páli 10,0 l/100km. Spotreba v týchto motoroch je o citlivosti nohy.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928