T2, T3 - motor z T3 do T2

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

Kvak píše:
Vlastixs píše:
SO 545 píše: jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)

Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.


no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?
Jestli chápu dobře, co psal SO545, tak tam tu z T3 sice dáš, ale budeš mít problém připojit jí na řadící páku.

Pokud je ten motor dvoulitr vzducháč, pak je to identickej motor, co se dával do kulaťáků (tušim od 1974, kód CJ), s ním problém neni. Bacha aby to nebyl 2.1 stříkačka vodník - to je něco zcela jiného. Sice je patřičně nadupanější, ale do kulaťáka nevleze.
Převodovku někde seženeš i separé.
jasan,do vodníka či stříkačky se určo pouštět nebudu...nechci z busíka dělat závodního :D ... a co motor CU?

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

SO 545 píše:T3 tam dáš ale nie na sériové uloženie.

Motor CU 2.0l vzducháč bol aj v T3 myslím že má 51kw

súhlas s 5skrutkom.
tak to je dobrý...myslím že předělat uložení by neměl být problém..díky.Jo a myslíš že by na ten motor CU pasovala 5kvaltová převodovka?kdyby se mi teda podařila sehnat

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

uloženie poriešiš ale potrebuješ doriešiť aj ovládanie kvaltou a to už je zábava. Motor sadne bol originál v T3 číže no problém.

trošku som zazmätkoval ale už som sa opravil
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Grossraum
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 314
Registrován: 27 bře 2004
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grossraum »

Teda to je babylon názorů, chudák aby se v tom vyznal.
Taky se s jedním přidám: Motor 2.0 z T3 dáš bez problémů do T2b pokud použiješ T2b převodovku. Nejlépe opět z 2.0 (je nejrychlejší). Převodovky z 1.7 či 1.8 jdou také, někdy musíš ale vyměnit mrkev. Také startéry jsou různé, podle tloušťky frémy. Kódy motorů a skříní najdeš na www.vwbus.cz.
5kv. z T3 tam nedáš, neboť jak už tady bylo řečeno má jiné řazení, ale také se tam nevejde na délku - T2b má z. zkrutnou nápravu v kuse, T3 má jen vlečná ramena.
Pokud je tvůj T2b původně 1.6, musíš odstranit držák vzduch. filtru a pokud neuděláš víko nad motorem, bude se ti hůře manipulovat např. kolem karburátorů. Musíš použít také příčník motoru i s původními držáky do nosníků z T2b 2.0!!! Ten 1.6 je jiný!!! Motor z T3 musíš nastrojit plechama z T2b. Pokud nemáš k autu nic, těžko se takové plechy někdy shání, aby nebyly shnilé. Důležité jsou také výměníky topení. Koupit motor se zdravými výměníky, když nemáš žádné, je velké plus.
Nic než VW Bus!

cagoil
Příspěvky: 1
Registrován: 21 lis 2008
Bydliště: Bratislava, Slovensko

2.1 BENZIN I-cko v T2-ke

Příspěvek od cagoil »

ja reparujem t2 b pre kamosov, kupili sme busika bez motora tak mi kamo povedal chcem tam nejaky poriadny novsi motor. tak som kupil T3 2.1 so vstrekovanim a 5 kvalt a uz rok ho tam davam. ale zajtra sa busik konecne pohne. musel som prerobit VSETKO

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.1 BENZIN I-cko v T2-ke

Příspěvek od bugz »

cagoil píše:ja reparujem t2 b pre kamosov, kupili sme busika bez motora tak mi kamo povedal chcem tam nejaky poriadny novsi motor. tak som kupil T3 2.1 so vstrekovanim a 5 kvalt a uz rok ho tam davam. ale zajtra sa busik konecne pohne. musel som prerobit VSETKO
No to už tak bývá když se ze vzducha dělá vodník, ale primárně je tahle debata o přestavbě vzduch-vzduch. :wink:
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
zeleny
Příspěvky: 198
Registrován: 13 led 2008
Bydliště: bratislava ,prieVWoz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zeleny »

trochu ot, ale vie mi niekto povedat kolko ma ten CU 2.0l motorcek asi spotrebu ?
dakujem :)
ratlook rider

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

cca 12l :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
zeleny
Příspěvky: 198
Registrován: 13 led 2008
Bydliště: bratislava ,prieVWoz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zeleny »

to si myslim ze je malo lebo v papieroch na 1.8 je kombinovana 12.9l :D
ratlook rider

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Jezdím s ním 4 roky ve westce,Samozřejmně záleží hodně na noze a seřízení(mně se o motory stará Arnošt Peller)mám tam 16kovou převodovku,ale jsem s ní moc spokojenej.Westka je přece jenom o nějaký metrák těščí a ještě za ní tahám člun.jezdím tak 80-90,ale kdž je potřeba,tak 130 odělá!(samozřejmně bez vleku)
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
zeleny
Příspěvky: 198
Registrován: 13 led 2008
Bydliště: bratislava ,prieVWoz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zeleny »

dik ja som sa dostal na 13 pri ceste po dialnici cca 100km/h inac mi to zere aj travu okolo cesty ...ale prave menim zapalovanie lebo odisiel kondik tak uvidime :)
ratlook rider

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Jak už jsem psal ,mám 2litra z T3 s hydroštelama a má najeto cca 30 000km :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
zeleny
Příspěvky: 198
Registrován: 13 led 2008
Bydliště: bratislava ,prieVWoz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zeleny »

postelujem a poviem ze na aku hodnotu som sa dostal ...;)
ratlook rider

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Dle specifikace VW 1.6 10l 2.0 11l

Uživatelský avatar
kubajzz
Příspěvky: 144
Registrován: 21 říj 2006
Bydliště: Plaňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajzz »

Já měl CU v T3 a jezdil jsem tak 13 litrů, ale dost jsem pojezdil po městě. Ale když se rozhádal karburátor ( jeho levá a pravá část ) a spojilo se to ještě se zasviněným vzduch filtrem a nějakou netěsností, tak mi to jeden čas žralo 20, neskutečný.

Uživatelský avatar
zeleny
Příspěvky: 198
Registrován: 13 led 2008
Bydliště: bratislava ,prieVWoz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zeleny »

presne tolko to zralo aj mne 20l ....uvidime co to bude zrat ked dam dokopy rozdelovac a nastavim karbece
ratlook rider

Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 906
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Jozef »

V knihe Jetzt helfe ich mir selbst od Dietera Korpa sú spotreby nasledovné:

normová spotreba
1600 - 11,4
1700 - 12,9
1800 - 12,5
2000 - 11,8 l/100km


skutočná spotreba (prax)
1600 - 12,8
1700 - 14,4
1800 - 14,2
2000 - 13,9 l/100km

Moja 1700 presne na trase 1000 km (mimo mesta, horské priechody)
páli 10,0 l/100km. Spotreba v týchto motoroch je o citlivosti nohy.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Pravda,pravda.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

turky
Příspěvky: 65
Registrován: 26 srp 2008
Bydliště: košice

Příspěvek od turky »

[-o<
free your mind

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Moje šestnáctka bere 11-12.

Odpovědět