dneska jsem ji byl taky okouknout a je nádherná, bude se za 411 krásně vyjímat Gratulace Milošáku!Milosak_1 píše:Tak, dlouho jsem vahal, ale nemohl jsem odolat a nejit do toho. Zena nechtela do busiku (a castecne i kdyz nerad priznavam, ze mela pravdu - jsme 4 !), nybrz do karavanu. Tak jsem si vcera udelal radost a koupil jsem si za VW 411 (ma tazne zarizeni) Eribu Triton z roku 1975
VW 411 Variant 1971
Re: Eriba Triton
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Po dvou letech se podarilo najit reseni (koupeny motor 2.0, 70 Ks z Buse) a ja urazil prvnich par Km pred tydnem v Beogradu a to primo na VW sraz.
A jak ma vypadat pekne udelana 411, teda pro me vyzva.
Je to okysle.... a to dost
A jak ma vypadat pekne udelana 411, teda pro me vyzva.
Je to okysle.... a to dost
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Jan
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 11 úno 2008
- Bydliště: Červené Pečky
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Tak ses konečně dočkal.
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Cesta do Prahy
Pri poslednim pivnim klani jsem navrhnul Jackarerovi a Herbiemu (asi kolem 23:00 ), jestli by mi pomohli s dovozem 411 z Srbska. Hadejte jak dlouho jsem je musel presvedcovat. Asi jako kazdeho vzduchem chlazeneho s prominutim magora, to trvalo 0,000001 vterin. Odpoved byla: jasne, my ti to auto sem privezeme. Slovo dalo slovo a...
5/3/2010 Patek 02:45
Budicek, hygiena, nabirani Herbieho s veskerym verkcajgem (pro neinformova, 1/2 motoru sebou, 5 vselijakych bedinek se spoustou uzitecnych veci..), nabirani Jackarera, a v 4:05 jsme byli na D1. Ceka nas 700 Km douha streka pres Brno, Bratislavu, Budapest a Suboticu a hlavne hoooodne zabavy v aute. Doopravdy jsme se nenudili. Cesta odsipa, Brno mijime v 5:30, cerpani na Schellce u Breclavi s tankovanim, kavou, dohusteni nahradnich pneu, Blavu v 7, Budapest v 9 BEZ ZACPY, na HU-SRB hranicich v 10:30, Subotica o 15 minut pozdeji. Po prijezdu, se vsichni 3 shodujeme na tom, ze Octavia TDI je neskutecny delnik. Prumerna rychlost 111, spotreba 6.2 - timto posilam gratulace do Ml. Bol. , klobouk dolu, hosi.
Hlavni akteri u jezera.
Kdyz tohle zmacknu, vytece cele jezero ?
Prijezd ponekud zmrzleho bratrance od Belehradu (cca 200Km). Zmrzly proto, protoze auto netopi resp. topi, ale dusi...
Konecne predani
Davame jeste kafe, kluci ochutnavaji srbske startky, loucime se, pospichame, protoze se zacalo zatahovat, obava ze snezeni a bez ohrevu predniho skla je to masakr..., tankujeme, smazime 20Km na hranice. Mezitim se seznamuji a autem (po 3 letech). Nedrzi volnobeh, chcipe, nejede, motor se neskutecne hada, na 2 na 3, obcas na 4 strili zpet do karbecu, s polorozpadlym vyfukem prijizdim vzteky bez sebe na hranice a zacinam mit obavy, jestli vubec dojedem. Madari memu autu rikaji Passat a nesmirne se me tim dotykaji. Vysvetluji, ze je to tata Passata, ze je to jeste vzduchac s motorem vzadu, klabosim s celnikama a policajtama, ukazuji auto, a i pres ten neskutecny kraval me pousti do EU. Prvni cerpacka stavime, kupuji dalnicni znamku, kluci se prevlekaji do pracovniho a TEPLEHO a pousti se nasledujici 1.5h do serizovani motoru. Predpokladam, Herbie o tom motoru napise vic.
Hroznej vichr, venku pouze +4, 1.5h hodiny serizovani. V tu chvili jsem pochopil, proc Herbie taha sebou tolik kramu. Doopravdy se hodilo vse a dokonce i jeste par veci schazelo, napr. cepicky svicek, stara kovova cepicka ventilku kola k utazeni ventilku a par podtlakovych hadicek (kdo mohl tusit, ze zrovna na T4 motoru budou podtlaky ODPOJENE )
15:15/20 KmSbaleno, vyrazime... jeste pred cestou tepla kava a Redbull.
Po cca 10 Km (ohrati motoru) bylo jeste jedno asi 1/2hodinove doserizovani, odstraneni vseljakych smradu z motoru, a pak uz jsme kolem 16:00 najeli na dalnici smerem zpet do Prahy. Jackarerro ridi, Herbie je v roli aktivniho spolujezdce a ja to ze zadu jistim, kdyby se objevil kour, plamen, atd...
17:00/120 Km[/b Mame za sebou prvnich 100, zbyva pouhych 600 Km.
Dokonce se i predjizdelo (asi 100Km/h)
18:00/200 Km most pres Dunaj v Budapesti. Zacina me bolet hlava z vyfukovych plynu z 411, jsem lehce priotraveny. Na vypadovce stavime, jsem uz skoro otraveny, hlava tresti, Herbie se chopi volantu doprovodneho Skoda wagenu a vyrazime dal.
20:00/280 Km Sjizdime z dlanice u Gyoru, jedeme do Tesca nakoupit Madarske klobasky... Kluci zustavaji u auta, ja jdu na nakup. Mezitim se zjistilo, ze auto prestalo papat olej, jede o 30% lip nez pred 250Km. Tankujeme plnou, a pocitame spotrebu - i s takto neserizenym motorem 11l / 100 Km. Prichazim s napadem umyt celni sklo... ktere samozrejme ihned zamrzlo dalsich 10 minut susime sklo hadrama... [smilie=smashfreakb.gif] Rozdavame si vysilacky...
21:00/330 Km Mijime Blavu (v tunelu s Herbiem otevirame okna a kochame se revem motoru) , motor se chova cim dal lepe, dokonce ani tolik nesmrdi, pri predjizdeni kamionu Jackarero trha prozatimni rychlostni rekord > 120Km/h. On trha rekord a tim i moji kapsu. Po ceste padaji ruzne hlasky do vysilacek , ktere na verejnych forech nikde nenajdete.
21:30/370 Km Za Malackama se kluci meni. Jackarero se jde do Octavie ohrat, Herbie si natahuje rukavice, kulicha a vyrazime dal. Herbie zkousi topeni a uz nesmrdi. Hlasky do vysilacek se stupnuji...
22:00/450 Km Pred Brnem stavime, cerpam do Skoda Wagenu (jedna nadrz 1.000Km a jeste dojezd byl 100Km), kontrolujeme u 411 olej, hladina je porad stejna. Herbie nadseny jak se motor zklidnil a jak tahne.
23:00/600 Km U Humpolce stavime, kafe, cigo, kontrola oleje a jede se dal.
00:30/680 Km Ricany, cerpame za 200, prehazujeme veci do Octavie, abysme nesachovali pred barakem takto pozde.
01:00/700 Km Dorazime, rychle parkujeme, vezu kluky prazdnou Prahou domu, vracim se domu, a konstatuji, ze jsme totalni magori. 1.400 Km za 21 hodin, s nevyspitatelnym autem, ktere stalo XY let nepojizdne, s motorem, ktery byl pohozeny buh vi kde. Ale zvladlo se to, bylo to dalsi vzduchem chlazene dobrodruzstvi.
Od dnesniho dne, poslusne hlasim dalsi 411 v CR diky Herbiemu a Jackarerovi [smilie=kissass.gif] (to jsou ty 2 panove)
Z osobnich duvodu bych vas na konec poprosil nasledujici. Budte prosim shovivavy ke komentarum tykajici se predavajicicho stavu auta (kdo, proc, kolik me to stalo, kterej v.., atd..), jedna se o moji osobni zalezitost - dekuji.
5/3/2010 Patek 02:45
Budicek, hygiena, nabirani Herbieho s veskerym verkcajgem (pro neinformova, 1/2 motoru sebou, 5 vselijakych bedinek se spoustou uzitecnych veci..), nabirani Jackarera, a v 4:05 jsme byli na D1. Ceka nas 700 Km douha streka pres Brno, Bratislavu, Budapest a Suboticu a hlavne hoooodne zabavy v aute. Doopravdy jsme se nenudili. Cesta odsipa, Brno mijime v 5:30, cerpani na Schellce u Breclavi s tankovanim, kavou, dohusteni nahradnich pneu, Blavu v 7, Budapest v 9 BEZ ZACPY, na HU-SRB hranicich v 10:30, Subotica o 15 minut pozdeji. Po prijezdu, se vsichni 3 shodujeme na tom, ze Octavia TDI je neskutecny delnik. Prumerna rychlost 111, spotreba 6.2 - timto posilam gratulace do Ml. Bol. , klobouk dolu, hosi.
Hlavni akteri u jezera.
Kdyz tohle zmacknu, vytece cele jezero ?
Prijezd ponekud zmrzleho bratrance od Belehradu (cca 200Km). Zmrzly proto, protoze auto netopi resp. topi, ale dusi...
Konecne predani
Davame jeste kafe, kluci ochutnavaji srbske startky, loucime se, pospichame, protoze se zacalo zatahovat, obava ze snezeni a bez ohrevu predniho skla je to masakr..., tankujeme, smazime 20Km na hranice. Mezitim se seznamuji a autem (po 3 letech). Nedrzi volnobeh, chcipe, nejede, motor se neskutecne hada, na 2 na 3, obcas na 4 strili zpet do karbecu, s polorozpadlym vyfukem prijizdim vzteky bez sebe na hranice a zacinam mit obavy, jestli vubec dojedem. Madari memu autu rikaji Passat a nesmirne se me tim dotykaji. Vysvetluji, ze je to tata Passata, ze je to jeste vzduchac s motorem vzadu, klabosim s celnikama a policajtama, ukazuji auto, a i pres ten neskutecny kraval me pousti do EU. Prvni cerpacka stavime, kupuji dalnicni znamku, kluci se prevlekaji do pracovniho a TEPLEHO a pousti se nasledujici 1.5h do serizovani motoru. Predpokladam, Herbie o tom motoru napise vic.
Hroznej vichr, venku pouze +4, 1.5h hodiny serizovani. V tu chvili jsem pochopil, proc Herbie taha sebou tolik kramu. Doopravdy se hodilo vse a dokonce i jeste par veci schazelo, napr. cepicky svicek, stara kovova cepicka ventilku kola k utazeni ventilku a par podtlakovych hadicek (kdo mohl tusit, ze zrovna na T4 motoru budou podtlaky ODPOJENE )
15:15/20 KmSbaleno, vyrazime... jeste pred cestou tepla kava a Redbull.
Po cca 10 Km (ohrati motoru) bylo jeste jedno asi 1/2hodinove doserizovani, odstraneni vseljakych smradu z motoru, a pak uz jsme kolem 16:00 najeli na dalnici smerem zpet do Prahy. Jackarerro ridi, Herbie je v roli aktivniho spolujezdce a ja to ze zadu jistim, kdyby se objevil kour, plamen, atd...
17:00/120 Km[/b Mame za sebou prvnich 100, zbyva pouhych 600 Km.
Dokonce se i predjizdelo (asi 100Km/h)
18:00/200 Km most pres Dunaj v Budapesti. Zacina me bolet hlava z vyfukovych plynu z 411, jsem lehce priotraveny. Na vypadovce stavime, jsem uz skoro otraveny, hlava tresti, Herbie se chopi volantu doprovodneho Skoda wagenu a vyrazime dal.
20:00/280 Km Sjizdime z dlanice u Gyoru, jedeme do Tesca nakoupit Madarske klobasky... Kluci zustavaji u auta, ja jdu na nakup. Mezitim se zjistilo, ze auto prestalo papat olej, jede o 30% lip nez pred 250Km. Tankujeme plnou, a pocitame spotrebu - i s takto neserizenym motorem 11l / 100 Km. Prichazim s napadem umyt celni sklo... ktere samozrejme ihned zamrzlo dalsich 10 minut susime sklo hadrama... [smilie=smashfreakb.gif] Rozdavame si vysilacky...
21:00/330 Km Mijime Blavu (v tunelu s Herbiem otevirame okna a kochame se revem motoru) , motor se chova cim dal lepe, dokonce ani tolik nesmrdi, pri predjizdeni kamionu Jackarero trha prozatimni rychlostni rekord > 120Km/h. On trha rekord a tim i moji kapsu. Po ceste padaji ruzne hlasky do vysilacek , ktere na verejnych forech nikde nenajdete.
21:30/370 Km Za Malackama se kluci meni. Jackarero se jde do Octavie ohrat, Herbie si natahuje rukavice, kulicha a vyrazime dal. Herbie zkousi topeni a uz nesmrdi. Hlasky do vysilacek se stupnuji...
22:00/450 Km Pred Brnem stavime, cerpam do Skoda Wagenu (jedna nadrz 1.000Km a jeste dojezd byl 100Km), kontrolujeme u 411 olej, hladina je porad stejna. Herbie nadseny jak se motor zklidnil a jak tahne.
23:00/600 Km U Humpolce stavime, kafe, cigo, kontrola oleje a jede se dal.
00:30/680 Km Ricany, cerpame za 200, prehazujeme veci do Octavie, abysme nesachovali pred barakem takto pozde.
01:00/700 Km Dorazime, rychle parkujeme, vezu kluky prazdnou Prahou domu, vracim se domu, a konstatuji, ze jsme totalni magori. 1.400 Km za 21 hodin, s nevyspitatelnym autem, ktere stalo XY let nepojizdne, s motorem, ktery byl pohozeny buh vi kde. Ale zvladlo se to, bylo to dalsi vzduchem chlazene dobrodruzstvi.
Od dnesniho dne, poslusne hlasim dalsi 411 v CR diky Herbiemu a Jackarerovi [smilie=kissass.gif] (to jsou ty 2 panove)
Z osobnich duvodu bych vas na konec poprosil nasledujici. Budte prosim shovivavy ke komentarum tykajici se predavajicicho stavu auta (kdo, proc, kolik me to stalo, kterej v.., atd..), jedna se o moji osobni zalezitost - dekuji.
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 06 bře 2010, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Dnes rano... a jeste ze zacalo snezit az k ranu. Nevim jak bysme s 411 na Vysocine ve snehove vanici pochodili....
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
tak to byl pěknej výlet
bylo dobrý počkat na zimu
bylo dobrý počkat na zimu
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: VW 411 Variant 1971
tak konečně doma..super a gratuluju všem účstníkům ke splnění mise
už jsem auto učumoval přes plot, ale zítra si ho prohlédnu lépe..
už jsem auto učumoval přes plot, ale zítra si ho prohlédnu lépe..
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: VW 411 Variant 1971
Nádherná akce !!!!!! tohle miluju !!!!! mám taky něco podobného na pažbě
Naposledy upravil(a) ovalisimus panornik dne 06 bře 2010, celkem upraveno 1 x.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
a ten adros k tomu.... to je jizda
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2007
- Bydliště: kousek za Prahou
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Veliká gratulace všem zůčastněným, pěknej vejlet
Re: VW 411 Variant 1971
Hosi nemelo to chybu, prdel od zacatku do konce
poznamka 1
- trosku sme meli nahnano kdyz sme s Jackem zjistili ze mame plny auto coudu z motoru (nebylo poznat v zarodku, protoze sme meli trosku zahulino)
kazdopadne vzplanuti se nekonalo, a po kratkem postelovani predstihu se jelo dal ze se proste uvidi
poznamka 2
- motor klasicka vykopavka z nejakyho busa, bohuzel implementovan bez zakladnich znalosti a dodrzeni jakychkoliv zasad
- kdyz se nevejde podtlak rozdelovace a vzduchovy filtr ? jak to vyresili ? ... vyrizli do filtru diru pritom stacilo dat rozdelovac o 90st jinak a prepichat kabely
- hromada podtlakovych hadicek .. prooooč, zbytečnyyyyy, nebudem je tam davat ... ze tim mame celkem 4 diry do sani ??? nevadi, jede to sice za 15-16 litru mozna na 3 valce ale jede
- dostali novy zapalovaci kabely at je tam namontujeme ??? proc, nechame tam ty stary rozlamany fajfky, zbytecna prace
poznamka 3
- kdyz me konecne pustil Jackarero za volant, tak uz to docela jelo, dalo se docilit i 120-130 km v hodine z kopce, do kopcu bez obtizi 110
rychta velka s tim neskutecnym kravalem za zadkem, ale uzival sem si to maximalne, jen mi byla krapet zima na nohy
Co rici zaverem
-paradni dobrodruzstvi
-mam razitko ve fungl novym pasu
-opet me to utvrdilo ze Typ4 nechci
-obdivuju ze Milosakuv bratranec ale i to auto, dali 200 km na hranice kdyz byl ten motor ve stavu v jakym byl
-kdykoliv znova s jakymkoliv vzduchacem
Dodatek .... vidis Milosaku jak sem byl proziravej kdyz sem te hnal ze to dame na jeden zatah bez nejakyho zdrzovani s nocovanim ... dnesni rano mi jasne dalo za pravdu
poznamka 1
- trosku sme meli nahnano kdyz sme s Jackem zjistili ze mame plny auto coudu z motoru (nebylo poznat v zarodku, protoze sme meli trosku zahulino)
kazdopadne vzplanuti se nekonalo, a po kratkem postelovani predstihu se jelo dal ze se proste uvidi
poznamka 2
- motor klasicka vykopavka z nejakyho busa, bohuzel implementovan bez zakladnich znalosti a dodrzeni jakychkoliv zasad
- kdyz se nevejde podtlak rozdelovace a vzduchovy filtr ? jak to vyresili ? ... vyrizli do filtru diru pritom stacilo dat rozdelovac o 90st jinak a prepichat kabely
- hromada podtlakovych hadicek .. prooooč, zbytečnyyyyy, nebudem je tam davat ... ze tim mame celkem 4 diry do sani ??? nevadi, jede to sice za 15-16 litru mozna na 3 valce ale jede
- dostali novy zapalovaci kabely at je tam namontujeme ??? proc, nechame tam ty stary rozlamany fajfky, zbytecna prace
poznamka 3
- kdyz me konecne pustil Jackarero za volant, tak uz to docela jelo, dalo se docilit i 120-130 km v hodine z kopce, do kopcu bez obtizi 110
rychta velka s tim neskutecnym kravalem za zadkem, ale uzival sem si to maximalne, jen mi byla krapet zima na nohy
Co rici zaverem
-paradni dobrodruzstvi
-mam razitko ve fungl novym pasu
-opet me to utvrdilo ze Typ4 nechci
-obdivuju ze Milosakuv bratranec ale i to auto, dali 200 km na hranice kdyz byl ten motor ve stavu v jakym byl
-kdykoliv znova s jakymkoliv vzduchacem
Dodatek .... vidis Milosaku jak sem byl proziravej kdyz sem te hnal ze to dame na jeden zatah bez nejakyho zdrzovani s nocovanim ... dnesni rano mi jasne dalo za pravdu
... a vůbec !
Re: VW 411 Variant 1971
klobouk dolu, panove!
Milosakovi za odvahu.
Herbiemu a Jackarerovi za totalni nasazeni!
respekt.
Milosakovi za odvahu.
Herbiemu a Jackarerovi za totalni nasazeni!
respekt.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: VW 411 Variant 1971
mazácká akce, každej správnej..víte co..jich musí mít za sebou několik. Tak yjsem si tenhle víkend přidal na pažbu zajímavý zářez
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Ted jsem to pocital, ja jich mam celkem 5Pětišroub píše:Taky jsem si tenhle víkend přidal na pažbu zajímavý zářez
Z Srbska - Modra 1303, Zelena 1303 a ted 411 (po vlastni ose)
Z Nemecka - Eriba (po vlastni) a 412 (platakem)
A uz dost, koncim se sberem, uz ty auta nemam kam davat a pripada mi, ze ze zahrady delam sberny dvur. Ani deti se uz nemaji kde hrat. Na podzim budu stavet pristresek, tahle zima me k tomu dokopala.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW 411 Variant 1971
Plne Te chapu,taky by se nejakej uloznej prostor hodil
http://www.hardingsteel.com/flash_st2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hardingsteel.com/flash_st2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vwase nocni sichta...
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Milosaku gratulace k peknymu wagenu.
Moc zajimave pocteni. Klobouk dolu pred Vama vsema.
Moc zajimave pocteni. Klobouk dolu pred Vama vsema.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: VW 411 Variant 1971
nevěřímMilosak_1 píše:A uz dost, koncim se sberem
víc než auto* ti závidím ten parádní výlet
* nejkrásnější hnusný auto - pozn. redakce
pan chytrej