elvis píše:Ve večkerých spojích je pro jistotu měděná vazelínka.
...no paráda...ale bacha ní...jen kov na kov...jinam jí necpi...
...osvědčila se mi i nástřiková vazelína...ve sprayi...na ty tyče řízení a spol...ideální...nastříkneš vrstvičku cca 1 mm...a deš vod toho...a koroze nemá šanci...
Bílá vazelínka je nastříkána i v torzkách a na tyči řazení, i když ta je zacákána ještě rozprášeným voskem v tunelu, stejně jako trubičky uvnitř vedoucí.
elvis píše:Ve večkerých spojích je pro jistotu měděná vazelínka.
...no paráda...ale bacha ní...jen kov na kov...jinam jí necpi...
...osvědčila se mi i nástřiková vazelína...ve sprayi...na ty tyče řízení a spol...ideální...nastříkneš vrstvičku cca 1 mm...a deš vod toho...a koroze nemá šanci...
Děkuju Petře, zinek pod barvou to jistí. Jsem takovej Zinekmann.
elvis píše:Jsou takový celý dost ohebný jakoby silikonový.
Tipuju tedy uhlíkové, já jen , že jsem je měl na nově vyfešákovaném motoru taky a šupajdili tam rychle spátky staré lankové, páč to nedělalo dobrotu a pálilo to na h.....
A to víčko je taky hezké ale též bolestivé
Díky chlape, vím a jsem si vědom , co se okolo toho psalo. Vyzkouším, zhodnotím a nechám to tam.
Ne vážně, zatím je do projížďky daleko a pokud to nebude dělat dobrotu, poletí víčko i s káblama. Ať jsou modrý, jak chtěj.
elvis píše:I na to bylo pamatováno a snad alspoň trochu pořešeno.
Pod motorem jsou další přídavné plechy obepínající válce, tak snad nebude tak horko, předsedo.
nechci plivat do studánky nadšení, ale jestli se jedná o revmaplechy pod válce z Typu 3, tak jsou spíš na škodu než k užitku. Protože jsou konstruovaný pro flachmotor s horizontálním chlazením a nikoliv pro motor s horním chlazením. Prodávají se dobře, protože to lidi baštěj