Plameňák 1958
- escarabajo58
- Pán s malinovkou
- Příspěvky: 34
- Registrován: 05 kvě 2008
- Bydliště: Praha10
- Kontaktovat uživatele:
Plameňák 1958
Tak na úvod chci poděkovat všem gratulantům... a musím říci že jsem rád, že jsem byl rychlejší než Duffy .Pozn: věř mi Duffy, že teď už se tolik nesměje. Brouka jsem původně chtěl koupit až v létě, ale díky špionům flat4 (dííky Homolko) to dopadlo, jak to dopadlo:)ještě chci poděkovat Pavlovi PL za bezchybnej obchod.. Stručně k plánům: Brouček je plně funkční, takže bych chtěl určitě jezdit... musí se tam poladit pár základních věcí (trochu seštelovat motor, výměna čepů řízení...). Jedná se teda o prvního dědka rok 1958.. fotky dodá beetle.. (dík)
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
V neposlední řadě je třeba vzpomenout i na plameňákovo horké chvilky, že? Čim žes to Pavle tehdá udusil? Péřovkou?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pozn: Horké chvilky s hasičákem v ruce zažil i současný majitel, proto plameňák
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pozn: Horké chvilky s hasičákem v ruce zažil i současný majitel, proto plameňák
O víkendu jsme se pořádně podívali broukovi na zoubek. První přišlo na řadu odzasezení zadního nárazníku a dání slz. (zadní kapota o něj docela slušně drhla) No a pak přišel na řadu motor, seřízení ventilů, vyčištění karburátoru, taky jsme zjistili, že motor běžel pořád na sytič, proto tak vysoká spotřeba a spolehlivé starty Pavle Ve spodku se nic neděje a chod je tichý bez klepaní.. Nutno podotknout, že to není origo motor.. 30PS se časem sežene.. Tohle je 34PS. Pojďme k interiéru.
To je fakt lahůdka, kterou si vychutnávám Všechny potahy strženy. Pod nimi se ukrývalo, podle mě, krásné zachovalé origo čalounění vyjma sedačky řidiče a spolujezdce...
Potom přišla na řadu přední náprava.. Mazací body vazelínu nepoznaly asi hodně hodně dlouho... A protlačit to tam nebylo jednoduché.. Povedlo se a řízení teď jde o polovinu lehčeji.. Převodka vypadá bez vůle a v pohodě. No a na závěr pár drobností jako vyčištění pár chromů, upevnění baterky, sundání poklic, které zakrývaly dvoubatŕevné provedení kol apod.
Jinak mávačky.. Těžko říct, jestli byly nebo ne. Až se bude dělat lak, budeme moudřejší. Pod modrým lakem je jasně patrná zelená AGAVE a to i na dveřích. Takže je možné, že by tam byli jenom novější kliky?
To je fakt lahůdka, kterou si vychutnávám Všechny potahy strženy. Pod nimi se ukrývalo, podle mě, krásné zachovalé origo čalounění vyjma sedačky řidiče a spolujezdce...
Potom přišla na řadu přední náprava.. Mazací body vazelínu nepoznaly asi hodně hodně dlouho... A protlačit to tam nebylo jednoduché.. Povedlo se a řízení teď jde o polovinu lehčeji.. Převodka vypadá bez vůle a v pohodě. No a na závěr pár drobností jako vyčištění pár chromů, upevnění baterky, sundání poklic, které zakrývaly dvoubatŕevné provedení kol apod.
Jinak mávačky.. Těžko říct, jestli byly nebo ne. Až se bude dělat lak, budeme moudřejší. Pod modrým lakem je jasně patrná zelená AGAVE a to i na dveřích. Takže je možné, že by tam byli jenom novější kliky?
1966
58 a 66 absolvovaly o víkendu první společný výlet. Před výletem jsme zase udělali pár maličkostí... Jednou z nich byla výměna a doplnění oleje v převodovce, kde litr chyběl No pak jsme se podívali na zoubek zapalovaní a komplet elektrice v motoru, startéru, který bude potřebovat zřejmě nové futro, páč se lepí.. Motor šlape jak hodinky, ještě nám zbývá karbec, kde budeme muset vyměnit jednu membránku...
1966
na 58-čce začala probíhat akce konzervace, nikoliv ještě renovace ...takže kritická místa důkladně vyčistit, pak dát penetrátor + nějakou základovku jako stavební kámen do budoucna, aby bylo na čem stavět a dřív to neuhnilo...začlo se se spodky dveří..
Naposledy upravil(a) beetle66 dne 12 srp 2008, celkem upraveno 1 x.
1966
- escarabajo58
- Pán s malinovkou
- Příspěvky: 34
- Registrován: 05 kvě 2008
- Bydliště: Praha10
- Kontaktovat uživatele:
Tak brouček po svém požáru elektriky opět svítí.... příčinou požáru byl kabel parkovačky, který nebyl veden přes pojistky... Jinak pokračuje akce konzervace a sice vyčištěním předních a zadních podběhů a blatníků, zatření kritických míst (třeba lemy blatníků) penetrátorem a následně protectorem od herbolu.Podle agave zelené která prosvítala ve spodcích předních blatníků se zdá, že jsou origo...Také jsme sundaly stupačky, které už jsou značně okyslé.... práce budou pokračovat vystříkáním dutin a podlahy 8)
tady nějaké fotky:
rat look?
tady nějaké fotky:
rat look?
dneska byla rozbrus párty, aneb sehnání dílů na 58-čku.. Za oběť padla 59-tka, která svého času stála v Pelhřimově... nedávno se mihla v inzerci a ve vracích našeho okolí...Kdo zná 58-čku ví, že pravý bok je silně vykitován zřejmě po omotání "kolem" stromu.. Takže místo nějakého vytahování, kitování a čehosi tam flákneme rovnou celej zdravej díl....
1966
- escarabajo58
- Pán s malinovkou
- Příspěvky: 34
- Registrován: 05 kvě 2008
- Bydliště: Praha10
- Kontaktovat uživatele:
- escarabajo58
- Pán s malinovkou
- Příspěvky: 34
- Registrován: 05 kvě 2008
- Bydliště: Praha10
- Kontaktovat uživatele:
Tak dutiny se chystáme stříknout Rezistinem a ty dveře jsou natřeny nejprve penetrátorem, který zabraňuje šíření koroze a teprve na něj přišel protector, což je taková základovka.. Oba výrobky jsou od Herbolu...Cim striekas dutiny?
Voskom alebo?
Je dobre riesenie natriet tie dvere dole zakladovou farbou?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
ak sa mozem zapojit
v podstate ide len o proces prevencie alebo jemneho spomalenia boj s hrzdov aby bol pokoj aspon na par rokov je o kompetnej oprave dielu a to vacsinou velmi invazivnou metodou
Ale aby bol pokoj na dusi aj toto je na nieco dobre.
v podstate ide len o proces prevencie alebo jemneho spomalenia boj s hrzdov aby bol pokoj aspon na par rokov je o kompetnej oprave dielu a to vacsinou velmi invazivnou metodou
Ale aby bol pokoj na dusi aj toto je na nieco dobre.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Djorkae píše:fascinuje mě, jak stíháte opravy a přitom i jezdit výletit
Na jaře to budeš stíhat taky
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: První dědek 1958
58-čka v zimě a na jaře prošla renovací přední nápravy a brzd. Takže vyndat přední nápravu, umejt, seškrábat a obrousit veškerej bordel, natřít, zakonzervovat. K tomu samozřejmě patří výměna všech čepů, tlumičů, tlumič kmitů řízení a nasadit na auto (snad tenhle víkend). U brzd se dávalo nové obložení, prasátka, pérka atd. To samé se bude dělat u brzd zadních. Dále přišla na řadu nová brzdová pumpa a komplet hadičky. Poslední věcí, která se dělala bylo kladivo, které bylo krásně zdravé, takže se jen vyčistilo a opět zakonzervovalo (na fotkách po prvním nátěru, jinak je v černém) Pak se bude chvíli jezdit, no a poté se bude z vesela pokračovat v renovaci, kdy už bude spodek komplet hotov..
náprava po vyndání:
renovovaná náprava:
bubny po "G.O."
kladivo:
náprava po vyndání:
renovovaná náprava:
bubny po "G.O."
kladivo:
1966
Re: První dědek 1958
Ahojte prosím vás chci se zeptat ta černá barva to je komaxit ? díky
Těším se na den kdy hrdě řeknu: DER GROSSE TAG ... ENDLICH VW - BESITZER !
Re: První dědek 1958
ne ne, je to Herbol Protector...Derek píše:Ahojte prosím vás chci se zeptat ta černá barva to je komaxit ? díky
1966