T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

centrální Weber? žádný!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doldy »

Milosak_1 píše:Jaky typ Weber karburatoru mam dat na centralni sani na motor 1.6 ?
Potreboval bych presne oznaceni ktere je uvedene na karburatoru, napr. cislo 40 mi nerika nic ale potreboval bych nasledujici oznaceni jako napr. Weber 30/32 DMTR 90/250.
Dekuji !!!
kterykoliv Weber napr. IDF 36,40,44 nebo Dellorto DRLA 36,40... ale musis k nim dokoupit specialni centralni sani...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milosak_1 »

@ Herbie : ne, jen chci aby ten motor behal jak ma, a na centralni sani, nikoliv na 2 x dvojity, kdo by to uzivil. Urcite bude lepsi spotreba i vykon s Webrem, nez s Solexem.
@ Petisroub : jo, je to stejne, jen je jeden
@ Doldy : dekuji, vim o tom, pocitam s tim

First introduced by BUGPACK/ARPM in 1976, these systems are still a very popular performance upgrade. Kit utilizes a Weber of Italy designed two stage carb with a manual secondary for both power & economy. Carb features a cold start electric choke. On Type 3 installations the engine cover will need cut out to clear carb.
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 07 srp 2008, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milosak_1 »

Jedna se o progresivni karburator Weber 40 IDS
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Příspěvek od sSATYRr »

hm, na thesamba.com jsem nasel, ze subjektivne lepsi vlastnosti maj lidi se svickama BOSCH W7CC oproti W8CC
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 60#3061960

v prevodni tabulce jsou tedy alternativy:
http://www.ural.cz/download/tech_info/svicky.pdf

BRISK L15C
CHAMPION N4C
NGK B7ES

plati pouze pro 4kovy motory, delka zavitu obroti broukovi 19mm

BOSCH udajne bezrezistorove prestal vyrabet.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 127
Registrován: 25 črc 2005

karburatory weber

Příspěvek od ripi »

přemýšlim, že si pořídím do busu (typ 4, 2.0litr) místo svých solexů webery nebo dellorto...

když jsem se díval na sety co se prodávají, tak si říkám jak je potom řešeno například podtlak co vede od karburátorů do brzd?
teď vede ze svodů, na obrázcích u kitů ale žádná odbočka ze svodů není....?

jsou ještě nějaký další věci co se řeší při předělání?

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Tak to by mě taky zajímalo. Dá se z Weberu nebo Dellorta vytáhnout podtlak na posilovač brzd?

Ad centrální Weber - optimální varianta pro bus, se kterym chci projet světa kraj. Akorát by se muselo vyrobit ssací potrubí.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Podtlak je taženej už ze sání.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

podtlak pro posilovač se bere přímo ze sání

podtlak pro rozdělovač nikoliv, ten se bere z prostoru škrtící klapky..některé kusy ho mají, jiné nikoli

centrální weber je neefektivní zbytečná varianta použítí těchto karburátorů
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Sání musí existovat,jednou jsem mněl 18kovej motor s jednim kakbecem, byl z hranatý sanitky!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ales-X »

Pětišroub píše:centrální weber je neefektivní zbytečná varianta použítí těchto karburátorů
A co požití jednoho dvojitého Webera na jednokanálový motor a umístit jej centrálně, jedna půlka bude krmit dva válce a druhá půlka druhé dva válce. Jen bude potřeba na míru udělat sací potrubí.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

pořád je tam přetrvávající nevýhoda nesmyslné délky sacího potrubí. Když už se tím zabývat, proč rovnou nedat dva?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 127
Registrován: 25 črc 2005

Příspěvek od ripi »

podtlak pro posilovač se bere přímo ze sání

podtlak pro rozdělovač nikoliv, ten se bere z prostoru škrtící klapky..některé kusy ho mají, jiné nikoli
třeba tady na tom setu http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp ... 13-43-7347 vývod na podtlak u sání není nebo jsem slepý?

a pro rozdělovač musí ho mít přece určité typy ne? ne že si člověk něco objedná a bude se modlit aby to měl,..........no tak 5š trochu to rozveď prosim

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

mám za to, že na všech nových sadách to bude principem DoDo, tedy dodělej doma. Nevím, na svých 25 let starých NOS Dellech vývod na podtlak pro rozdělovač mám, tedy přípravu pro něj.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Přidávám odkaz na podobnou debatu:

Karburace DellOrto

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 127
Registrován: 25 črc 2005

Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru

Příspěvek od ripi »

Nevíte zda se dají použít pro vw motor typ 4 karburátory dellorto 40drla, weber 40 idf co se dávaly třebas na alfu romeo 33 ? je zde nějaký průkopník :D či jsou všechny stejné ?
ještě chvilku..

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru

Příspěvek od Petr914 »

...pokud máš na mysli dva dvojitý...je to kombinace ideální...a pochopitelně otryskovat podle objemu...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 127
Registrován: 25 črc 2005

Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru

Příspěvek od ripi »

jojo mám namysli dva dvojitý, takže žádná zrada tam není ?
ještě chvilku..

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru

Příspěvek od Petr914 »

...osobně sem vlastnil Delly 36 DRLA...který sem chtěl použít pro Typ4 s Porsche specifikací...po několika konzultacích sem se ujistil,že sou v pohodě,ale sou prakticky limitovaný objemem 1.8 litru...takže pro 1.7 & 1.8 OK...pro 2.0 málo...

...Delly 40 DRLA sou ideální pro 1.7,1.8 a 2.0...pokud budou správně otryskovaný...a todle všecko se dozvíš,pokud si přečteš topicy,který sou o těhle karburátorech...jsou myslim dva...tenhle a pak ten,na kterej odkazuje Kvak kousek vejš...
You can't win 'em all...

Odpovědět