Renovace T2b...aneb hrobníkovi z lopaty
Tak se konečně našlo pár hezkých volných dnů na započetí oživování busíka...ten se pomalu po šroubkách rozlézá do krabic a pytlíčků. Posílám nějaké fotky.
Prosím vás, co je toto za kabel?Je to nějaká dvoulinka vzadu pod sedačkou...
Zadní podlaha po sundání dřevěné desky
Pod předními dveřmi
Co s tím? Celé čelo dolů?
Sloupky a střecha
Rezavý je to snad všude...
Podivný výfuk. Roura, která vede někam pod kryt uprostřed. Co to je? Bufík?
Díky za vaše rady, hlavně mě zajímá co si myslíte o té korozi...půjde to vůbec nějak rozumně vařit?
Prosím vás, co je toto za kabel?Je to nějaká dvoulinka vzadu pod sedačkou...
Zadní podlaha po sundání dřevěné desky
Pod předními dveřmi
Co s tím? Celé čelo dolů?
Sloupky a střecha
Rezavý je to snad všude...
Podivný výfuk. Roura, která vede někam pod kryt uprostřed. Co to je? Bufík?
Díky za vaše rady, hlavně mě zajímá co si myslíte o té korozi...půjde to vůbec nějak rozumně vařit?
- hugo
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 796
- Registrován: 30 zář 2006
- Bydliště: Babiččino údolí
- Kontaktovat uživatele:
A proč tohle neřek někdo mě? teď vážně - je to slabota, co si budeme namlouvat, ale je to jen a jen na tobě jak se rozhodneš. Prachy do toho budeš lejt tak jako tak, takže se rozhodni, jestli se ti vyplatí teď dát na klempírně třeba o 15 tisíc víc, nebo xxxx dní čekat na jinýho busíka s vírou, že bude OK. A pokud by se ti nějakýho podařilo sehnat, stejně bys na něm musel dělat, vím o čem mluvím.Pětišroub píše:já bych řek´..zastav, dokud je čas
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně omrkni nosníky!
Ten zbytek jsou jen plechy, které se mění i u lepších aut.
Taky záleží, jestli máš karosáře? Dneska to nikdo nechce moc dělat.
Jinak jestli by šla nafotit ta výfuková trubka, jak končí u motoru a kde je uchycená, bych byl vděčen.
Ten zbytek jsou jen plechy, které se mění i u lepších aut.
Taky záleží, jestli máš karosáře? Dneska to nikdo nechce moc dělat.
Jinak jestli by šla nafotit ta výfuková trubka, jak končí u motoru a kde je uchycená, bych byl vděčen.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Karosáře mám tak napůl domluvenýho, ale bojím se, že až to uvidí, uteče
Ta výfuková trubka je výfuková trubka čeho? Nafotím to.
Jinak víceméně mám podobný názor jako Hugo...do busa by se lily prachy tak jako tak. Takže nevím no...že je to slabota je jasný
Já si snad udělám svářečský kurz a budu si to vařit po večerech sam
Ta výfuková trubka je výfuková trubka čeho? Nafotím to.
Jinak víceméně mám podobný názor jako Hugo...do busa by se lily prachy tak jako tak. Takže nevím no...že je to slabota je jasný
Já si snad udělám svářečský kurz a budu si to vařit po večerech sam
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Se toho neboj.
Taky jsem koupil céóčko a učím se na busovi.
Pošli mi po SZ adresu a telefon.
Se někdy zastavím kouknout.
Taky jsem koupil céóčko a učím se na busovi.
Pošli mi po SZ adresu a telefon.
Se někdy zastavím kouknout.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
není to zase tak špatný. To že jsou shnilé prahy je úplně normální a jestli trochu, nebo hodně je úplně jedno. Navíc u Transportéru je velká výhoda, že se kupujou jen některé vnější plechy, na zbytku si vystačíš s rovným plechem a ohýbačkama.
skoč do krámu, kup nejlevnější CO a uč se. Když ti to půjde, na příští auto si koupíš pořádný a už budeš dělat celej život. Je to nakažlivý.
skoč do krámu, kup nejlevnější CO a uč se. Když ti to půjde, na příští auto si koupíš pořádný a už budeš dělat celej život. Je to nakažlivý.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
No...když já mám toho busíka rád a bojím se na něm učit...ale zkusím o tom něco načíst a uvidíme Mi sice jeden známý, karosář, slíbil, že to přes zimu udělá, ale to bylo po pár panácích a ještě to neviděl naživo.
Je fakt, že podélné nosníky vypadají zdravě, jsou celkem ošetřené i tlumexem. Ty příčné jsou trochu horší, ale ne všechny.
Totálně nanic jsou všechny prahy, lemy vpředu i vzadu, místy zadní podlaha a místy podlaha vpředu, zadní špičky, plech pod baterkou, místy střecha, některé sloupky...plus ty díry pod čelem. Což je docela dost
Je fakt, že podélné nosníky vypadají zdravě, jsou celkem ošetřené i tlumexem. Ty příčné jsou trochu horší, ale ne všechny.
Totálně nanic jsou všechny prahy, lemy vpředu i vzadu, místy zadní podlaha a místy podlaha vpředu, zadní špičky, plech pod baterkou, místy střecha, některé sloupky...plus ty díry pod čelem. Což je docela dost
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Tenhle objekt zájmu je podle fotek zralý na odvoz do Železáren a drátoven Bohumín.
Navrhuji ho vykuchat a zbytek prodat do šmelcu, protože na renovaci tohodle by i zkušený klempíra strávil mládí a možná i dospělost a cena by jistě přesáhla cenu dovozu z reichu.
Až vyndáš okna, tak pod gumama prostrčíš ruku do rámu okna.
Ale zase, ať si každý se svou patinkou dělá co chce.
To už došly ponorky, že tu kdekdo zachraňuje mrtvý T2?
Navrhuji ho vykuchat a zbytek prodat do šmelcu, protože na renovaci tohodle by i zkušený klempíra strávil mládí a možná i dospělost a cena by jistě přesáhla cenu dovozu z reichu.
Až vyndáš okna, tak pod gumama prostrčíš ruku do rámu okna.
Ale zase, ať si každý se svou patinkou dělá co chce.
To už došly ponorky, že tu kdekdo zachraňuje mrtvý T2?
flat4 teoretik gang member number 1
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2566
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Každý ať si dělá co uzná za vhodné. Jsou tu na f4 dokonce i militantní složky, který tě donekonečna budou přesvědčovat, že děláš pitomost, ale je to tvoje auto, tvůj čas a peníze a můžeš si s ním nakládat jak uznáš za vhodné. Někteří zas naopak berou vrtání se ve VW jako cíl a hotové auto je už zas tolik nebere Každej jsme jiný, proto bych uvítal trošku více respektu k těm, kteří vidí věci odlišně..
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Situacia je trochu komplikovana tym, ze Bord zjavne ma zatial malo praktickych skusenosti s renovaciou. Ked vsak od toho utecie, nikdy sa to nenauci...
Moja rada je / ak si skutocne chtivy / kupit CO , ale nie najlacnejsie, ale najlepsie k dostaniu. Nie je nic horsie ako amater skusajuci nieco na podradnej vybave. Vsetko sa da opravit, vela dielov sa da bezne kupit, chce to len cas, peniaze a hlavne vytrvalost.To ostatne sa dostavi samo.
Dalsia nutnost je priestor kde to vsetko mozes nechat v momente, ked mas toho dost a vratit sa k tomu bez hladania nastrojov atd...
Taktiez zbierat rady a poznatky od ludi, co to uz maju za sebou..
Moja rada je / ak si skutocne chtivy / kupit CO , ale nie najlacnejsie, ale najlepsie k dostaniu. Nie je nic horsie ako amater skusajuci nieco na podradnej vybave. Vsetko sa da opravit, vela dielov sa da bezne kupit, chce to len cas, peniaze a hlavne vytrvalost.To ostatne sa dostavi samo.
Dalsia nutnost je priestor kde to vsetko mozes nechat v momente, ked mas toho dost a vratit sa k tomu bez hladania nastrojov atd...
Taktiez zbierat rady a poznatky od ludi, co to uz maju za sebou..
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Bude na tom opravdu moře práce, ale jestli máš na to chuť a hlavně místo kde to dělat tak do toho jdi .. CO2 stačí třeba "Iskravar MIG 150" mají ho tet v akci a za tu cenu je to supr. Otestuj si to vyvařování nejdříve nanečisto na jiném plechu aby jsi to dostal do ruky a až potom jdi na auto.
Naposledy upravil(a) Ales-X dne 28 črc 2008, celkem upraveno 2 x.
...no...takže mi to nedá...a trochu tady rozvedu,proč sem napsal,co sem napsal vo kousek vejš...
...jedna věc je vztah k tomu kusu jako takovýmu...takový to "mam to auto rád"...a podobně...to je všechno hezký...ale jakejkoli typ zamilovanosti do čehokoli dělá s člověkem jedinou věc...a sice takovou,že se člověk chová jako "zabedněnec" a jde si za svým, aniž by koukal doleva a doprava...
...rád se připojim k Johnovo názoru, že začínat s podřadným nástrojem je špatně...je to totiž o tom,že pokud to dotyčnýmu nepude...což ani nemůže s lacinym klumpem,tak uteče vod něčeho,v čem by byl třeba dobrej,aniž by zjistil,jestli na to skutečně má...
...má to ale taky druhej pohled...kvalitní CO svářečka totiž vyjde na stejný prachy jako T2 v daleko slušnějším stavu...pokud ne celá...tak solidní karoserie určitě...
...no a závěrem asi tolik,že opravovat T2,která má durch shnilý sloupky až pod okapnicema považuju za naprostou zhovadilost...jako pokusnýho králíka pro "naučení se svařovat" je to ale ideál...
...a na úplnej konec se připojim k Samovo názoru a sice tak,že tohle je jen muj osobní názor a je jen a jen na majiteli,jakou cestou se vydá a co s autem nakonec provede...
...osobně bych v tomhle stavu nezachraňoval ani Porsche 356...
...jedna věc je vztah k tomu kusu jako takovýmu...takový to "mam to auto rád"...a podobně...to je všechno hezký...ale jakejkoli typ zamilovanosti do čehokoli dělá s člověkem jedinou věc...a sice takovou,že se člověk chová jako "zabedněnec" a jde si za svým, aniž by koukal doleva a doprava...
...rád se připojim k Johnovo názoru, že začínat s podřadným nástrojem je špatně...je to totiž o tom,že pokud to dotyčnýmu nepude...což ani nemůže s lacinym klumpem,tak uteče vod něčeho,v čem by byl třeba dobrej,aniž by zjistil,jestli na to skutečně má...
...má to ale taky druhej pohled...kvalitní CO svářečka totiž vyjde na stejný prachy jako T2 v daleko slušnějším stavu...pokud ne celá...tak solidní karoserie určitě...
...no a závěrem asi tolik,že opravovat T2,která má durch shnilý sloupky až pod okapnicema považuju za naprostou zhovadilost...jako pokusnýho králíka pro "naučení se svařovat" je to ale ideál...
...a na úplnej konec se připojim k Samovo názoru a sice tak,že tohle je jen muj osobní názor a je jen a jen na majiteli,jakou cestou se vydá a co s autem nakonec provede...
...osobně bych v tomhle stavu nezachraňoval ani Porsche 356...
You can't win 'em all...
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
já jsem pro renovaci, střechu bych vzhledem k jejímu stavu klidně odflákl - po dúkladném přebrusu a nátěru antikorozní barvou klidně 5 let vydrží tak jak je. Zbytek jsou prahy, blatníky atd. reparatury nepřijdou na víc než cca 10K, dalších 10K pořízení svářečky a je to. To nejdůležitější co tady zatím nikdo ale neřeší je stav podvozku - nosníky atd. Ty se sice taky dají opravit, ale to asi bude chtít zkušeností hodně a pokud jsou v řiti, tak to má smyslu pramálo.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM