___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Matne si vzpominam, ze se to tu nekde mihlo, lec nevim kde ... a treba se ani nemihlo, tak se pozeptam:
repasnul jsem si 31pict3(vycisten, tesneni, membrany a pod), nove tesneni pod karbec, dotahnul/zkontroloval "prechody"(tesneni na prirubach hlav a pod).
Na karbec to jede dobre, jde to za plynem, neni dira pri akceleraci, volnobeh drzi, nechcipa, netece to kolem "desetniku"...
Lec problem je v tom, ze pri deceleraci(sundani nohy z plynu) na volnobeh ty otacky motoru padaj divne - nepadnou hned na volnobezne, docela se couraj a spise to vypada, ze chvili drzi zvysene otacky a pak teprve padnou na volnobeh...
Dik
na 30pict3 mi to nedela
repasnul jsem si 31pict3(vycisten, tesneni, membrany a pod), nove tesneni pod karbec, dotahnul/zkontroloval "prechody"(tesneni na prirubach hlav a pod).
Na karbec to jede dobre, jde to za plynem, neni dira pri akceleraci, volnobeh drzi, nechcipa, netece to kolem "desetniku"...
Lec problem je v tom, ze pri deceleraci(sundani nohy z plynu) na volnobeh ty otacky motoru padaj divne - nepadnou hned na volnobezne, docela se couraj a spise to vypada, ze chvili drzi zvysene otacky a pak teprve padnou na volnobeh...
Dik
na 30pict3 mi to nedela
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Hledám šikulu, který by mi vylisoval a nalisoval kulový kouby na ramenech přední nápravy. Zkoušel jsem to kladivem, ale starý čepy se ani nehly. Navíc lisování nových bych raději řešil trošku více šetrněji.
Nějaký tip ?
Nějaký tip ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tip 1: údery kladivem na osku čepu tuto vyrazit dnem čepu a vzniklou dírou prostrčit plátek pilky na železo, pižlat opatrně až se ztenčí stěna, majzlíkem prasknout, zbytek kuláku vypadne - pokud se nedaří, naříznout na dvou místech
tip 2: horní ramena jdou krásně vylisovat i ve svěráku za použití rozměrově adekvátního přípravku (např. z trubky) - vyrobit přípravek. Pro spodní ramena platí tip 1.
Nalisování zpět nejlépe lisem - práce na půl hodinky na podruhé ani to ne. Kdybys měl cestu do Brna asi bych mohl provést, ale lis mají jistě v každé autodílně
tip 2: horní ramena jdou krásně vylisovat i ve svěráku za použití rozměrově adekvátního přípravku (např. z trubky) - vyrobit přípravek. Pro spodní ramena platí tip 1.
Nalisování zpět nejlépe lisem - práce na půl hodinky na podruhé ani to ne. Kdybys měl cestu do Brna asi bych mohl provést, ale lis mají jistě v každé autodílně
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Furt mi to nejde do hlavy...jak to tam je.
Zdravím, už delší dobu řešim jednu věc. Koukal jsem do manuálů...a čet tady, koukal na fotky a asi blbě...(použil tlačítko hledat)
Jedná se mi o to, jak je udělanej spodek brouka..tedy z jakých dílů se skládá.hlavně boky.
Kdyz ž to vemu zepředu: Je tam hlava(kladivo) to je přibodovaný k té trubičce co vede středem auta: páteř. Kde začíná vnitřek jsou dvě čelíčka jedno menší..v tom jsou pedápy a pumpa brzdová a druhý větší a v tom je volant.Teda díra pro něj.... pak to pokračuje dál dozádu a to už vědět zatím nepotřebuju
No a teď když jdu na boky..tak od spodu to je jak? Na obrázku to vypadá jako, že po obvodu brouka vede najáký železo, který tvoří rámj..k tomu je přidělaný tendíl s tím vzdušným kanálem.(směrem vzhůru) A na tomnašroubovaná kastle...Teda na tom všem bo šrouby jsou zkrz.(plus teda ještě nejaké plechy....(co jsemkoukal do reparatur)
Jde mi o to...jak to je ve vrstvách...a z jakejch dílů...pač všichni řeknou..prahy..prahy...no ale nějak mi to není jasný z kterejch dílů se to skládá...
Ptám se protože jsem si řekl, že bych si nakoupil reparatury...hlavu..ten rám, podlahy a tak. A vim, že tomu nerozumim dokud to nerozdělám a tak pořádně nevím co mám koupit, jenže až to rozdělám, tak nebudu moct jezdit...takže to chci sehnat dopředu..a pak prostě rozdělat a udělat a dodělat...
Kdyby měl někdo fajn fotky..tak to by bylo super...
Děkuji všem za pomoc.
Jedná se mi o to, jak je udělanej spodek brouka..tedy z jakých dílů se skládá.hlavně boky.
Kdyz ž to vemu zepředu: Je tam hlava(kladivo) to je přibodovaný k té trubičce co vede středem auta: páteř. Kde začíná vnitřek jsou dvě čelíčka jedno menší..v tom jsou pedápy a pumpa brzdová a druhý větší a v tom je volant.Teda díra pro něj.... pak to pokračuje dál dozádu a to už vědět zatím nepotřebuju
No a teď když jdu na boky..tak od spodu to je jak? Na obrázku to vypadá jako, že po obvodu brouka vede najáký železo, který tvoří rámj..k tomu je přidělaný tendíl s tím vzdušným kanálem.(směrem vzhůru) A na tomnašroubovaná kastle...Teda na tom všem bo šrouby jsou zkrz.(plus teda ještě nejaké plechy....(co jsemkoukal do reparatur)
Jde mi o to...jak to je ve vrstvách...a z jakejch dílů...pač všichni řeknou..prahy..prahy...no ale nějak mi to není jasný z kterejch dílů se to skládá...
Ptám se protože jsem si řekl, že bych si nakoupil reparatury...hlavu..ten rám, podlahy a tak. A vim, že tomu nerozumim dokud to nerozdělám a tak pořádně nevím co mám koupit, jenže až to rozdělám, tak nebudu moct jezdit...takže to chci sehnat dopředu..a pak prostě rozdělat a udělat a dodělat...
Kdyby měl někdo fajn fotky..tak to by bylo super...
Děkuji všem za pomoc.
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Furt mi to nejde do hlavy...jak to tam je.
ale budeš to potřebovat, jak je shnilej vpředu, bude i vzaduDaniel píše: pak to pokračuje dál dozádu a to už vědět zatím nepotřebuju
Nejlepší by bylo,kdyby ses podíval do katalogu náhradních dílů, tam je to v sekci karoserie rozkresleno na jednotlivé díly, to je lepší, než to sáhodlouze vysvětlovat. Něco snad bude k vidění/stažení na ftp....
Nebo si sežeń katalog reparatur od nějakého dodavatele
Re: Furt mi to nejde do hlavy...jak to tam je.
Step by stepyahoďák píše:ale budeš to potřebovat, jak je shnilej vpředu, bude i vzaduDaniel píše: pak to pokračuje dál dozádu a to už vědět zatím nepotřebuju
Navíc:
Aplikujeme systemickou psychoterapii...Syřan přestává reznout..Slíbil, že se bude snažit toho zlozvyku nechat....
Koukal jsem na katalog reparatur v servisu Kuří...mám takovej tlustej manuál (Volkswagen oficial service manual tipe 1 ) A prostě nic..ty reparatury toho servisu mi dost pomáhaj,ale pořád prostě nevim jak to je nasobě...
Ftp..systematicky prolejzám...ale zatim nic.
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
Navíc jsem v reparaturách nenašel tu "traverzu" co vede dokola kolem auta..na kterou se vaří ty plechy podlah(podle mě a dává ten teplovzdušný kanál..tak nevim jestli tam teda něco takového je..nebo koukám na spodní součást něčeho jiného...
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Danieli, ideš na to nesprávnou cestou.
Chrobáka musíš chápať ako podvozok a karosériu. Nie odpredu dozadu alebo odspodu hore. ďalej si myslím, že je hlúposť nakupovať reparatúry dopredu, pretože v skutočnosti nevieš, čo všetko je hrdzavé a čo vlastne budeš potrebovať.
Takže aby si pochopil princíp, skús pozrieť na prestavbu Kryštofa, tam je jasne vidieť, čo je na podvozku a čo na karosérii.
A k poslednej otázke - žiadna traverza nie je. Podlahy sú privarené na stredový tunel a na prednú a zadnú priečku. To, čo ty nazývaš traverzou sú prahy (ktorými je vedený teplý vzduch kúrenia) a tie nie sú súčasťou podlahy, ale súčasťou karosérie. S podlahou sú spojené šrúbami. Ak je to privarené, je to zásah kutila a to Ti potom prajem veľa trpezlivosti.
Chrobáka musíš chápať ako podvozok a karosériu. Nie odpredu dozadu alebo odspodu hore. ďalej si myslím, že je hlúposť nakupovať reparatúry dopredu, pretože v skutočnosti nevieš, čo všetko je hrdzavé a čo vlastne budeš potrebovať.
Takže aby si pochopil princíp, skús pozrieť na prestavbu Kryštofa, tam je jasne vidieť, čo je na podvozku a čo na karosérii.
A k poslednej otázke - žiadna traverza nie je. Podlahy sú privarené na stredový tunel a na prednú a zadnú priečku. To, čo ty nazývaš traverzou sú prahy (ktorými je vedený teplý vzduch kúrenia) a tie nie sú súčasťou podlahy, ale súčasťou karosérie. S podlahou sú spojené šrúbami. Ak je to privarené, je to zásah kutila a to Ti potom prajem veľa trpezlivosti.
...možno sa mýlim.
Skvělý díky...... přivařený to není. Krištofe, přesně tohle jsem potřeboval..už vim jak to tam je...takže je to v poho.
To Bugz..dobrej tip, popřemyšlim o tom.....jenže jaksi na něco jinýho hmm neni
To Bugz..dobrej tip, popřemyšlim o tom.....jenže jaksi na něco jinýho hmm neni
Brouk Brouk Brouk, dumy dumy dum, brm brm. Capoeira Olelee
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
Brouk Syřan není auto, ale životní partner.
Manuál mám.
Jake nejty???Romulus píše:Zdravim chci se zeptat, zda nemá někdo zkušenosti s výměnou celých pantů u dveří?? Zda je to moc náročný, nebo stačí jen odvrtat ty nejty a přišpoubovat nový panty
TAm jsou srouby kryzove,a ty nejlip povolis udernikovym srubovakem,
to je bazmek co po narazu kladivem otaci hlavou v niz je patricny profil
srubovaku jen o kousek,vetsinou v kombinaci s WD spray otazka par minut,a ty stare pamty pak nechas jen precepovat a vratis naspet,
bo je to jak s transplantaci organiü a tvu BUG prijme nejsnaze co bylo jeho.
Holandan 8)
Vaše jistota je ve zgarbech.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Chlape ty to to poslední dobou pěkně mastíš Romulus samozřejmě myslel uchycení pantu ve dveřích. U některých aut je to nutnost, protože tam bejvá velká vůle a i když máš přečepováno, tak ti dveře při otevření spadnou.Holandan píše:Jake nejty???Romulus píše:Zdravim chci se zeptat, zda nemá někdo zkušenosti s výměnou celých pantů u dveří?? Zda je to moc náročný, nebo stačí jen odvrtat ty nejty a přišpoubovat nový panty
TAm jsou srouby kryzove,a ty nejlip povolis udernikovym srubovakem,
to je bazmek co po narazu kladivem otaci hlavou v niz je patricny profil
srubovaku jen o kousek,vetsinou v kombinaci s WD spray otazka par minut,a ty stare pamty pak nechas jen precepovat a vratis naspet,
bo je to jak s transplantaci organiü a tvu BUG prijme nejsnaze co bylo jeho.
Holandan 8)
Konkrétní zkoušenosti ale nemám.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912