___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Jistá vůle samozřejmě u tohoto typu převodky zůstává.
Já ji šteluji až na autě. Maximální vůle mezi štelovacím šroubem a hřídelí je dle VW 0.2mm. Dále dokument radí šroub utáhnout a pak povolit o 1/8 otáčky. Následuje utažení matice. Na starších převodkách se opatí zkontolovat vůle i v krajních pozicích a vybrat nějaký vhodný kompromis.
Nehledejte v tom vědu, nic na tom není.
Já ji šteluji až na autě. Maximální vůle mezi štelovacím šroubem a hřídelí je dle VW 0.2mm. Dále dokument radí šroub utáhnout a pak povolit o 1/8 otáčky. Následuje utažení matice. Na starších převodkách se opatí zkontolovat vůle i v krajních pozicích a vybrat nějaký vhodný kompromis.
Nehledejte v tom vědu, nic na tom není.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Nastavit volu prevodky riadenia mozes robit uspesne len vtedy, ked je snek presne v strede. Zjavne to nemas, ak to nevies vymedzit.
Nato, aby si nasiel strednu polohu sneku / kolesa su rovno v smere jazdy /
je najjednoduchsie zdvihnut predok,alebo dat dole predne kolesa a tocit od dorazu na doraz, spocitat pocet otoceni a vydelit dvomi. Natocis to na novo zisteny stred a pozries sa, ci kolesa smeruju rovno.
Ak nie, poznacis si polohu Pitman arm / paka uchytena na hriadel skrine riadenia / , das ho dolu z hriadele a presadis ho na tisichrane tak,aby kolesa smerovali rovno a az to zosadis, chyt rameno a skus s nim hybat hore a dolu / v smere osi hriadela. Volu nastavis vrchnym srubom tak, ze pri hybani ramenom spomenutym sposobom necitis skoro ziadnu volu.
Nato, aby si nasiel strednu polohu sneku / kolesa su rovno v smere jazdy /
je najjednoduchsie zdvihnut predok,alebo dat dole predne kolesa a tocit od dorazu na doraz, spocitat pocet otoceni a vydelit dvomi. Natocis to na novo zisteny stred a pozries sa, ci kolesa smeruju rovno.
Ak nie, poznacis si polohu Pitman arm / paka uchytena na hriadel skrine riadenia / , das ho dolu z hriadele a presadis ho na tisichrane tak,aby kolesa smerovali rovno a az to zosadis, chyt rameno a skus s nim hybat hore a dolu / v smere osi hriadela. Volu nastavis vrchnym srubom tak, ze pri hybani ramenom spomenutym sposobom necitis skoro ziadnu volu.
OT dotaz: znamej by si rad udelal nejakej vlek, obytnej, dobovej, k F600D a nedokazal jsem mu ani trochu odpovedet, jak toto a za kolik dostat na "znacky"
Tudiz jak se da dostat samo domo obytnak, pocitam tak okolo 300kg komplet, dostat na znacky? Koupit ocejchovanej podvozek a na nem to postavit? Koupit jen doklady a prizpusobit?
Kdyby neco tak diky za radu
Tudiz jak se da dostat samo domo obytnak, pocitam tak okolo 300kg komplet, dostat na znacky? Koupit ocejchovanej podvozek a na nem to postavit? Koupit jen doklady a prizpusobit?
Kdyby neco tak diky za radu
..těch urputných 32 koní nebude mít šanci s tím hýbat tak aby se s tím dalo cestovat. Nášměl problém v plném naložení držet tempo s provozem.
každopádně hezká stránka o těchto trakařích tady
http://fiat600club.com.ar/
každopádně hezká stránka o těchto trakařích tady
http://fiat600club.com.ar/
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Tak tohle jsem onehdá řešil, samo, že jsem chtěl mít všechno oficiálně. A výsledek?Šíša píše:OT dotaz: znamej by si rad udelal nejakej vlek, obytnej, dobovej, k F600D a nedokazal jsem mu ani trochu odpovedet, jak toto a za kolik dostat na "znacky"
Tudiz jak se da dostat samo domo obytnak, pocitam tak okolo 300kg komplet, dostat na znacky? Koupit ocejchovanej podvozek a na nem to postavit? Koupit jen doklady a prizpusobit?
Kdyby neco tak diky za radu
Nejde to, leda koupit starý noty z obytného přívěsu, ale zase musí sedět rozměry. A celá stavba vyjde o dost dráže než koupit zachovalou značkovou ojetinu v plné výbavě.
Věc jsem konzultoval kde se dalo, dostal jsem i kontakt na nějakýho pána co tohle kdysi schvaloval jako stavby pro nějaký Caravan Klub a i ten mi to rozmluvil.
Všechny komponenty podvozku musí mít E-homologaci a při prohlížení ceníků AL-Ko nebo KNOTT se začíná člověk ptát co je na tom tak drahý, jestli to není z platiny.
Navíc stavbu karavanu může dneska provádět jen specializovaná firma a údajně od nějakého roku 98/99 se snad samodomarobo obytné přívěsy v Čechách už neschvalují.
A tím se můj sen o levném a legálním air-stream přívěsu za brouka rozplynul.
Takže Šíšo, už podruhé, ať "kámoš" nešpekuluje a zakoupí si bydlíka. Tobě by šel k pleti.
Nejde to, všechno jde, jen malej Štěpán Jirásko se musí nosit, otázkou je, jakým stylem a jestli to nebude stát více než funglovka..
flat4 teoretik gang member number 1