Renovace oválka 1954 standard
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
díky všem...aby bylo jasno...i dnes je spousta věcí,které bych předělal a jsou místa, kterými se rozhodně není dobré prsit.....ale mladická nerozvážnost holt občas nadělala paseku a změna třeba předního čílka v takovémto stavu rozpracovanosti by se rovnala sebevraždě....tak třeba až někdy moje děti.... 8)
To Brzi: díky díky, hlavně manželku vaše pochvala potěšila 8)
To Herbie: sloupky jsem měnil, protože jaksi nebylo místo pro mávačky..
a střecha byla celá zkroucená protože brouk šel kdysi na budku....původní oprava dveří spočívala ve velkém kytování a přizpůsobení velikosti okna novému profilu střechy
No a žumpa nežumpa.....je lepší než to prochlastat (počítali jsme sudy piva spotřebovaný při vaření kastle a celkem jich bylo 8 Plzínek)
Osobně se držím hesla co má Ťupajs nebudou a proto si myslím, že to más smysl.
To Půlenej: Další projekt no správně by měl být na řadě karmann, ale člověk nikdy neví
To Brzi: díky díky, hlavně manželku vaše pochvala potěšila 8)
To Herbie: sloupky jsem měnil, protože jaksi nebylo místo pro mávačky..
a střecha byla celá zkroucená protože brouk šel kdysi na budku....původní oprava dveří spočívala ve velkém kytování a přizpůsobení velikosti okna novému profilu střechy
No a žumpa nežumpa.....je lepší než to prochlastat (počítali jsme sudy piva spotřebovaný při vaření kastle a celkem jich bylo 8 Plzínek)
Osobně se držím hesla co má Ťupajs nebudou a proto si myslím, že to más smysl.
To Půlenej: Další projekt no správně by měl být na řadě karmann, ale člověk nikdy neví
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.
To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK
Projevil se jako u Sama problém s bubny a štíty - škrtání o sebe...v těch zatáčkách z Kořenova dolu do Jablonce mě to přivádělo k šílenství, takže před Vodokrty je jasný úkol to vyřešit...
To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK
Projevil se jako u Sama problém s bubny a štíty - škrtání o sebe...v těch zatáčkách z Kořenova dolu do Jablonce mě to přivádělo k šílenství, takže před Vodokrty je jasný úkol to vyřešit...
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Neboj, nebyl jsi sám, kdo měl podobné pocity. Byl opravdu velký pařák a tak i já jsem preventivně zastavil a loupnul PET lahev pod kapotu a trošku více chladil.Leer píše:Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.
To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK
PS: až budeš v garáži, nezapomeň mi prosím změřit kolik ti dává to tvoje dynamo Voltů při otáčkách.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
jje pravda, že to prostě zaševelilo, jako že je kouslej, pak zase dobrý pak znovu a pak už furt dobrý, a jesl jsem dalších 10 km a pohoda...Sam píše:Neboj, nebyl jsi sám, kdo měl podobné pocity. Byl opravdu velký pařák a tak i já jsem preventivně zastavil a loupnul PET lahev pod kapotu a trošku více chladil.Leer píše:Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.
To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK
PS: až budeš v garáži, nezapomeň mi prosím změřit kolik ti dává to tvoje dynamo Voltů při otáčkách.
Mrknu do garage...teď ale musím víc pracovat neždělat auta
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
jojo Luděk mi volal, že to byla slušná jízda, hlavně, že jste oba v pohodě jo a díky za podporu v tom Tanvaldu 8)Šíša píše:Jj, bylo vedro a kdyz jsi jel driv, tak pak ludek nasadil tempo 110+/-120 a taky jsem tu 16tku pod 12tkovou kpotou trosku hral, ze se muselo odsadit Jinak Polo moc nestihalo, do kopecka to nejak nejelo
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
navíc s motorem v záběhuHerbie píše:ad teplota motoru cestou domu
jel jsem celou dobu za prakem s privesem (tzn 90km/h)
pod mrizkovanou kapotou to v Tanvaldu vylezlo na 100 a nekleslo az do Prahy
Takze pod zavrenejma habnama pri rychlosti nad 100km/h tam muselo byt pekny horko
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
jojo je to prostě alchymie jako prase...člověk se stále učí a přišel jsem na to, že z kopce se musí jet s kvaltem nebo na vyšší otáčky, na volnoběh to prostě málo točí větrák....už mi toto zjištění potvrdilo víc lidí, tak na tom asi něco bude
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
tak jsem sobě zakoupil sadu předních bubnů i se štíty na lankové brzdy a můžeme začít experimentovat....třeba přijdu na to, proč to v zatáčkách škrtá, anebo přijdu na to, že jsou vymačkaný těhlice a začne pakárna se sháněním... 8)
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz