VW T2 Westfália Rákosníček
jj,origo ve westce byl motor 2.0,ale koupil jsem ji jak bez motoru,tak i převodovky...mám k ní zahraniční doklady s odhláškou a až ji komplet oživím,tak bych chtěl veteránský...ty doklady co mám tady vyfocený mi zůstaly po dárcovi motoru...když bude zítra aspon chvilka času,tak tu převodovku vyfotím a dám sem fotky...taky mi teď dost leží v hlavě chlazení...mám motor bez jakýchkoliv plechů a dokonce má mít prý nějaký termostat či co,ale o tom nemám ani trochu představu co a jak má kde být...doteď mi zatím vše časově vycházelo a vypadalo že na jaře vyjedu,ale z toho chlazení mám velký obavy...těžko se něco shání,když v podstatě ani nevím co
nooo a hlavně pár fotek z dnešního lakování...
...tady je bus obroušenej a zalepenej před lakováním v boxu
...a tady je už nalakovanej a v přípravně...spodní část jsme nelepili,páč spodek nebyl stejně pořádně obroušenej
...interier jsem lakoval už včera a taky se vcelku povedl
zítra budem pokračovat...obrousit,zalepit a spodní část dostane zelenou barvu
...tady je bus obroušenej a zalepenej před lakováním v boxu
...a tady je už nalakovanej a v přípravně...spodní část jsme nelepili,páč spodek nebyl stejně pořádně obroušenej
...interier jsem lakoval už včera a taky se vcelku povedl
zítra budem pokračovat...obrousit,zalepit a spodní část dostane zelenou barvu
a je to tu,auto je celý láknutý...a kdyby nám včera nespadly ze stojanu dveře,tak by byly i díly...spadly tak,že budou muset ještě pod ruky karosářovy a hlavně nalícovat do auta,páč se ohnul celej dveřovej rám a taky všechny rožky ...dost mě to vzalo ,ale po tom co jsem dodělal auto,bylo vše zapomenuto ... a tady jsou nějaký fotky
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
nechcem pindať ale nerobi sa to pred lakovaním ....
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
mno.
-když chceš dát i spodek do laku
-když si nechceš poškodit nový lak čištěním lemů
-když nechceš po lakování zjistit, že musíš znovu ke klempíkovi na zavaření nově objevených děr.
nic si z toho ale nědělej, je mnoho cest co vedou k cíli.
-když chceš dát i spodek do laku
-když si nechceš poškodit nový lak čištěním lemů
-když nechceš po lakování zjistit, že musíš znovu ke klempíkovi na zavaření nově objevených děr.
nic si z toho ale nědělej, je mnoho cest co vedou k cíli.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- hugo
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 796
- Registrován: 30 zář 2006
- Bydliště: Babiččino údolí
- Kontaktovat uživatele:
přihodím také svůj komentář Souhlasím s pány nademnou, a to hned z několika důvodů. Na dlouhé cestě zvané T2b DoKa jsem se o tom sám přesvědčil. Přesně jak píše Sam, po očištění spodku se mohou objevit nové bolístky, které bude potřeba opravit. A jak všici dobře víme, objeví-li se bolístka na místě, které je například už z druhé strany v laku a top stavu, jakýkoliv zásah v podobě opravy to změní - ať už vezmu v potaz brusku, která ten plech může hooodně rozehřát, což nám vybublinkuje na barvě, CO to samé, i autogen Myslím že většina bude souhlasit že nejblíž k tomuto mají právě lemy a prahy. tento volený postup mi přijde jako když bychom do nového domu nastěhovali nábytek a až poté začli dělat omítky - jde to,ale na pič...
-no právě spodek nechci do laku...bude černej
-novej lak nepoškodím,páč bus je vyvařenej celej kolem dokola a i zevnitř,takže čištění v blízkosti lemu odpadá
-tudíž odpadá i to že by bylo třeba vařit zezadu a na laku by se objevily bublinky či dokonce oloupanej lak
-klempíka mám na dílně,takže kdyby něco tak nema problema
-nooo a nechtěl jsem novej ochranej nástřik stříkat na starej,takže čištění mě stejně neminulo
postup byl promyšlenej už v začátcích projektu z toho důvodu,abych se vyhnul nějakým takým nepříjemným událostem,ale i tak díks za rady a zkušenosti
-novej lak nepoškodím,páč bus je vyvařenej celej kolem dokola a i zevnitř,takže čištění v blízkosti lemu odpadá
-tudíž odpadá i to že by bylo třeba vařit zezadu a na laku by se objevily bublinky či dokonce oloupanej lak
-klempíka mám na dílně,takže kdyby něco tak nema problema
-nooo a nechtěl jsem novej ochranej nástřik stříkat na starej,takže čištění mě stejně neminulo
postup byl promyšlenej už v začátcích projektu z toho důvodu,abych se vyhnul nějakým takým nepříjemným událostem,ale i tak díks za rady a zkušenosti
T2
hovorím si tú farebnú kombináciu som už videl a mal som pravdu...
dlouhatánský odkaz
Mě už tolik do smíchu nebylo, když jsem upravoval ten odkaz dlouhý přes dva monitory, goralku Yahoďák.
dlouhatánský odkaz
Mě už tolik do smíchu nebylo, když jsem upravoval ten odkaz dlouhý přes dva monitory, goralku Yahoďák.
GORAĽ - štýl !!!!!!
nějako se mi do toho nechtělo,ale absence plechů okolo motoru a chut brzo s Rákosníčkem vyrazit na cesty mě donutila pořídit tyhle budíky...ten otáčkoměr ovšem nutnej nebyl,ale jsem si říkal,at tam ten teploměr není tak sám ... nooo a jak to tak bývá,ani ne měsíc od koupě se mi podařilo-díky Volcom -sehnat celej motor i s plechama ... ale stejně teploměr je aspon pro mě jistota