Bezpečnostní pásy vzadu
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Může se tedy stavit pán s metrmírkem na oměření ?Herbie píše:mno nevim presne jestli je tam vyztuha, ale muzes se prijet podivat flexou do toho vraku co mam na zakladne a uvidisSam píše:táák a já se zeptám jinak. Ta příprava, co uvádí 5š, jak je řešená ? Nějaká výztuha ve sloupku, nebo tam je jen matice ? Rád bych instaloval bezp. pásy v '55. Jeden bod na tunelu, druhej v bode B, ale třetí se bude muset nějak zaimprovizovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
Ahoj broukaři,jsem zde nováčkem a potřebovala bych prosím poradit ohledně zadních bezpečnostních pásů.Můj Zelenáček je r.v.1976,německé výroby.Objednala jsem si zadní tříbodové bezpečnostní pásy a až nyní jsem zjistila,že je nemám jak uchytit.Zmiňovaný závit za oknem jsme za čalouněním nenalezly,jen jsem si zničila tapicírunk a objevila díru bez všeho dalšího.Nevíte někdo,zda je možné instalovat bez nějakých velkých zásahů tříbodovky do tohoto ročníku,případně kde nalézt zmiňovaný "bod"brouka.?
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
jestli je tam skutecne jen dira bez zavitu, pak by se to dalo resit nytovací maticí prislusneho rozmeru
tedy pokud jsi nasla tu spravnou diru
lze nahmatat rukou pres calouneni, kousek za bocnim zadnim oknem, pokud tam neni ta sroubovaci zaslepka (ta by byla videt na prvni pohled)
viz obrazek
P.S. doporucuji precit cele vlakno od zacatku a vse bude jasne
tedy pokud jsi nasla tu spravnou diru
lze nahmatat rukou pres calouneni, kousek za bocnim zadnim oknem, pokud tam neni ta sroubovaci zaslepka (ta by byla videt na prvni pohled)
viz obrazek
P.S. doporucuji precit cele vlakno od zacatku a vse bude jasne
... a vůbec !
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
Pink...
Ohledně převozu dětské sedačky - prozatím vajíčka do 11kg - bych měl malé info.
V téhle sedačce:
jsme vezli Tonďáka z porodnice Broukem takhle:
a nejenom z porodnice, jezdíme takto i ven (nákupy, návštěvy babiček a pod):
Bez problémů jde uchytit jen bederním pásem. Na sedačce jsou dva "háky protisměrné", tj že kdyby vepředu nebyla sedačka spolujezdce tak vajíčko se z pásů nevyvlíkne/nevyletí. Háky jsou poměrně masivní, takže nemám strach že by v případě nárazu nevydržely:
a sedačka spolujezdce ve předu je posunuta ze "standartní polohy" tak o dvě/tři dirky na držáku, takže dopředu se vejde i normální člověk. Opšradlo je lehce opřené o vajíčko, nezacvakávám ho natvrdo(je to bez problémů možné buď využitím pružnosti sedačky zadní, nebo se přední posune ještě o jednu dirku a opěradlo se vajíčka ani nedotkne:
... tady lehce opřené opěradlo "těsně" před zacvaknutím/aretací ...
Závěr: ač se to nezdá, tak i jen na tom dvouboďáku/bederním pásu vzadu ta sedačka drží "fest" a lépe než např ve Fabii na zadní sedačce s tří boďákem. Asi to bude způsobeno konstrkcí sedákua opěrky v Broukovi. Neboť sedačku docela přitahuju a v téhle poloze je daleko méně volnější než v té Fabii (zkoušeno mrskáním s ní, samozdřejmě že bez Tonďáka).
Tak asi tak pro info. Sedačka jest nějaká Polská ke kočárku, atest má, do 11kg a samotná má bezpečnostní pásy polohovatelné a nastavitelné dle dítěte.
Jinej typ sedačky, pro větší děti, už bych takhle nevozil. Tam už bych bez tříboďáku do toho nešel a bude nutný
Ohledně převozu dětské sedačky - prozatím vajíčka do 11kg - bych měl malé info.
V téhle sedačce:
jsme vezli Tonďáka z porodnice Broukem takhle:
a nejenom z porodnice, jezdíme takto i ven (nákupy, návštěvy babiček a pod):
Bez problémů jde uchytit jen bederním pásem. Na sedačce jsou dva "háky protisměrné", tj že kdyby vepředu nebyla sedačka spolujezdce tak vajíčko se z pásů nevyvlíkne/nevyletí. Háky jsou poměrně masivní, takže nemám strach že by v případě nárazu nevydržely:
a sedačka spolujezdce ve předu je posunuta ze "standartní polohy" tak o dvě/tři dirky na držáku, takže dopředu se vejde i normální člověk. Opšradlo je lehce opřené o vajíčko, nezacvakávám ho natvrdo(je to bez problémů možné buď využitím pružnosti sedačky zadní, nebo se přední posune ještě o jednu dirku a opěradlo se vajíčka ani nedotkne:
... tady lehce opřené opěradlo "těsně" před zacvaknutím/aretací ...
Závěr: ač se to nezdá, tak i jen na tom dvouboďáku/bederním pásu vzadu ta sedačka drží "fest" a lépe než např ve Fabii na zadní sedačce s tří boďákem. Asi to bude způsobeno konstrkcí sedákua opěrky v Broukovi. Neboť sedačku docela přitahuju a v téhle poloze je daleko méně volnější než v té Fabii (zkoušeno mrskáním s ní, samozdřejmě že bez Tonďáka).
Tak asi tak pro info. Sedačka jest nějaká Polská ke kočárku, atest má, do 11kg a samotná má bezpečnostní pásy polohovatelné a nastavitelné dle dítěte.
Jinej typ sedačky, pro větší děti, už bych takhle nevozil. Tam už bych bez tříboďáku do toho nešel a bude nutný
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
Ahoj chlapi,prosím můžete mi poskytnout foto zadních tříbodových samonavíj.pásů umístěných přímo v broukovi?Nevím,kde je umístěn navíjecí bubínek pásu.Kdyby šlo nafotit podrobně instrukce.A snad tam ani nemusí být přímo origo vw pásy do brouka, jdou tam dát i jiné "vwčkové?nevíte,někdo?
Díky moc
Díky moc
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
ja som tento problem riesil pred 3-4 rokmi. Kupil som si v cez eBay z UK samonavijacie pasy a jeden som namontoval (vyrobca http://www.securon.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;). Tiez som rezal ten tapacir na nasiel som otvor aj so zavitom (1302)
Osobna skusenost: dozadu si zozen obycajne pasy (a nie samonavijacie). Nakolko budes vzadu vozit tych istych pasazierov, velkost pasu bude fixna (pripadne tam aj tak prichytis sedacky a tie maju vlastne pasy) a tym padom ti nebude v rohu pri okne hyzdit vzhlad ten mechanizmus samonavijania
Takto som to poriesil ja:
Osobna skusenost: dozadu si zozen obycajne pasy (a nie samonavijacie). Nakolko budes vzadu vozit tych istych pasazierov, velkost pasu bude fixna (pripadne tam aj tak prichytis sedacky a tie maju vlastne pasy) a tym padom ti nebude v rohu pri okne hyzdit vzhlad ten mechanizmus samonavijania
Takto som to poriesil ja:
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
vzadu není moc místa na navíjecí buben.já vzal zadní pásy ze starého escorta(fungují ve správném náklonu) a dal je do zadního kufru kde jsem je uchytil do zesíleného podběhu. a zbytek normálně do připravených úchytů.fungují perfektně i se zadním deklem. ale nejpohodlnější na ovládání dětské sedačky v brouku je jednoznačně izofix. ve spáře zadní sedačky se ukotví kulatina do které se sedačka zacvakne a hotovo.je rovně není zkroucená a není potřeba provlékat pásy.od roku 2000 to má drtivá většina aut,a dělají se i sedačky s kombinací izo/pás a viděl jsem i sedačku která měla spodek odepínací.základna zůstala na sedačce a vycvaklo se pouze vajíčko co fungovalo jako košík na dítě pro nošení a pak se otočila a zacvakla jako normální sedačka.
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
a tu slavnou kulatinu kotvis kam?
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
na zadní stěnu jak jsou oka pro pásy.kam jinam? dobrý jdou z octavie.odvrtat i ze zesílením.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
a až děti vyrostou ze sedačky, koupíš si nový auto
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
Toto je absolutne nespravne riesenie a nepreslo by to cez ziadnu poctivu prehliadku...Inertia reel / samonavijaci mechanizmus / ma povoleny odklon od horizontalnej alebo vertikalnej osi + / - 2°itchy22 píše: Takto som to poriesil ja:
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní pásy vzadu
Nechci rýpat, ale ono nejen pás, ale i to čalounění vykazuje určité prvky napadení kutilem .
Každý celek se skládá z detailů.