pojďme se ještě vrátit k téhle fotce...co to tam je...že by měl řešeno otevírání kapoty skrze hydraulické vzpěry? Nebo, že by to fungovalo na pootevírání kapoty v závislosti na teplotě motoru, jak kdysi napadlo 5š??
pokud je jediný horní úchyt k čepům těch pístnic pak to haubnu může za jízdy zvedat kvůli chlazení - pokud je uchycená haubna ještě na dalším bodě nahoře tak ji to přes solidní páku otvírá - já myslím, žeto je na zvedání
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
Moze to byt plne funkcne otvaranie / zatvaranie kapoty,ale len za predpokladu,ze spodne uchytenie valca je na otocnom cape ,comu foto nenasvedcuje.Bez detailneho zaberu sa mozeme o tom len dohadovat.Taktiez je to skor pneumaticke ,nez hydraulicke zariadenie..
spodne uchytenie valcov bude zrejme riesene cez ten otocny cap,staci sa pozret na vybrania na tom modrom dekly presne na tie dva valce,ktore tam predpokladam dosadnu po zavreti kapoty.
psycho píše:spodne uchytenie valcov bude zrejme riesene cez ten otocny cap,staci sa pozret na vybrania na tom modrom dekly presne na tie dva valce,ktore tam predpokladam dosadnu po zavreti kapoty.
Tak bych to neviděl, to vybrání bude zavádějící. Protože a, na kastli v místě původních pantů je něco přišroubováno a je to ohnutý plech k těm pístům. Za b, kdyby se ty písty zavřely dolů, musela by si kapota kecnout příliš dolů. Ale je to jen můj názor
To je malo pravdepodobne,pretoze kapota ma rantlik posadeny za okapnickou okolo otvoru motoroveho priestoru a mechanizmus nenaznacuje moznost potrebneho pohybu..
rantlík může být odstraněný
nenapadá mě jiný důvod proč by to tam bylo, než který je tu uvedený
pokud to skutečně je pístnice, tak její uchycení k závěsům (pantům) mi ani jiný výklad neumožňuje
co poslat dotaz autorovi obrázku?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
ta béžová tyčka vertikálně přes celou fotku drží víko otevřené tak proč by tam byly jinak ty písty, než kvuli štelování odskoku horní části kapoty za jízdy?! A ještě k rantliku, já ho mam na autě zároveň s karoserií a při tomto pohybu by nepřekážel.
Tak si skus premietnut geometriu otvarania kapoty a potom budeme pokracovat...taktiez ak je to na odskok,museli by sme vidiet,ako riesi uchytenie spodku a ako riesi otvorenie kapoty,ktoru musi podopriet nasadou z metly......vsetko suvisi s tou geometriou...
ked preberieme vsetky moznosti pohybu piestov, naznaci mi to jedno mozne riesenie, ze na pouzitie pneumatickych valcov na odskok, musis to aktivovat v otvorenej polohe, co sa mi zda debilne riesenie.Tym padom musis otvorit zamok kapoty, zdvihnut ju, potom nejako aktivovat piesty a nasledne sklopit kapotu a nejakym sposobom ju zase upevnit.
pokud je odstraneny rantlik na vrsku kapoty, tak by to mohlo fungovat
ty pisty se mi zda jsou zafixovany v jedne poloze
cili spodni uchyceni staci orig zamek
no a ten prodlouzenej kabel na osvetleni by tomu taky nasvedcoval
když to takhle primitivně nakreslim tak mě to utvrzuje v tom, že pokud jsou ty písty v dobrym úhlu tak vejškovej rozdíl v obou pozicích i v průběhu pohybu bude minimální a standartní nebo mírně upravenej zámek by to mohl pobrat