T2 nebo T3?
T2 nebo T3?
Preji Vam hezky den, chci si poridit dodavku na prodej a rada bych se zeptala jak velky je rozdil mezi T2 a T3. Co se tyka celkove udrzby, nahradnich dilu, servisu. Proste vseho. Jsem z rad tech, co si na aute akorat doliji olej a vymeni kolo, jakakoliv oprava na ceste by tedy byla problem.Shanim vysokou verzi, abych v aute mohla stat a prodavat z nej. Takze vnitrek se bude komplet predelavat. Najet mam v planu tak kolem peti tisic. Prosim o jakoukoliv malickost, co vas napadne, prece jen nejde o malo penez. Moc dekuji.Petra
Re: T2 nebo T3?
těbuch Petro..
no tak asi Téé jedna ne?? to ostatní sou paštiky..
já bych max pokupil T2, ale ja nebyt směroplatnej..
když dobře koupíš, máš vyhráno..
kolik do pokladu může zahučet??
dobry lov..
no tak asi Téé jedna ne?? to ostatní sou paštiky..
já bych max pokupil T2, ale ja nebyt směroplatnej..
když dobře koupíš, máš vyhráno..
kolik do pokladu může zahučet??
dobry lov..
Re: T2 nebo T3?
No, zatim se priznam, ze pokud T2, tak dve ste za auto, pokud T3 doufam v nizsi castku. Protoze mne spis jde o ty nasledny finance. Lednice, omyvatelny povrch, umyvadlo.. a pak nahradni dily, lak...
Re: T2 nebo T3?
Jinak moc dekuju. Sen je to dlouhodobej. Pocitam, ze to auto na sebe vydela. Jak jezdenim po trzich,coz delam stejne, tak po srazech, ale treba i na svatbe, kde by chteli sweet bar.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2 nebo T3?
Ahoj vítam tě tady.
Jaxme už probírali.... za mě raději T3 ale to bude tim že sem v T2 nikdy nejel ani to neopravoval.
Píšeš to s cenou správně. Viz pošťák od Vildy. Ten byl za hubana. Stej ní vysoká T2 bude za nejmíň 4 násobek spíš víc.
Pro ostatní bych doplnil že Peťa shání vysokou kastli ale hlavně s V Y S O K Ý M A špoupačkama čiliže pošťáka nebo zmrzlináře.
Jaxme už probírali.... za mě raději T3 ale to bude tim že sem v T2 nikdy nejel ani to neopravoval.
Píšeš to s cenou správně. Viz pošťák od Vildy. Ten byl za hubana. Stej ní vysoká T2 bude za nejmíň 4 násobek spíš víc.
Pro ostatní bych doplnil že Peťa shání vysokou kastli ale hlavně s V Y S O K Ý M A špoupačkama čiliže pošťáka nebo zmrzlináře.
Re: T2 nebo T3?
Martine, dekuju. Dala bych si facku, ze jsem ho nevzala.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2 nebo T3?
Nebyla situace prostě.... Třeba se zas něco podobnýho vobjeví
Ostatně si myslim že by ani nebyl problém něco dovalit z říše kupříkladu.
Ostatně si myslim že by ani nebyl problém něco dovalit z říše kupříkladu.
Re: T2 nebo T3?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2 nebo T3?
Můj názor je takový, že spolehlivé auto se dá udělat jak z T2, tak z T3. Pokud máš v plánu najet cca 5 tisíc ročně, tak to se dá najet jak v T2 tak v T3, stačí vždy před sezónou udělat základní kontrolu a servis. Ovšem vše je jen otázkou peněz a v tvém případě bude zřejmě zapotřebí svést boj mezi rozumem a citem Jasně, že T2 je víc cool kára, jenže za 2 kila koupíš hromadu neštěstí s astronomickejma investicema + máš velmi omezený výběr. T2 s vysokejma šoupačkama když se objeví, tak ber nebo nech, moc jich nebude a v pěkným stavu za 2 kila nereálný.
Kdežto za 2 kila se dá už koupit slušnej základ T3 (viz inzerát od pětišrouba), výběr bude větší, kondice slušnější. Dál bych se zaměřil na dlouhodobou udržitelnost, kdy třeba provozovat T3 v zimě je menší zlo než prohánět udělanýho kulaťáka rozsolenou republikou, navíc např. T3 v základu bude v zimě i líp topit. Posuzuju jen podle sebe, mám vzducháče i T3 v naftě. V T3 jezdím celoročně, vzducháče bych v zimě nevytáhl ani za zlatý prase.
Na tvým místě bych vzal těch dvě stě a hledal co nejslušnější, nejkompletnější a nejoriginálnější T3 v naftě bez nutnosti klempířských prací. Když se ti toto povede, máš ušetřenej balík za klempíře, shánění chybějících částí apod. Lak a firemní popisy si uděláš zřejmě podle svýho, když to má být prodejna a necháš prověřit mechaniku s motorem = nejnižší pořizovací náklady na splnění tvýho snu + poměrně nízké provozní náklady a dlouhodobá udržitelnost vozu.
Přeji šťastnou ruku při výběru!
Kdežto za 2 kila se dá už koupit slušnej základ T3 (viz inzerát od pětišrouba), výběr bude větší, kondice slušnější. Dál bych se zaměřil na dlouhodobou udržitelnost, kdy třeba provozovat T3 v zimě je menší zlo než prohánět udělanýho kulaťáka rozsolenou republikou, navíc např. T3 v základu bude v zimě i líp topit. Posuzuju jen podle sebe, mám vzducháče i T3 v naftě. V T3 jezdím celoročně, vzducháče bych v zimě nevytáhl ani za zlatý prase.
Na tvým místě bych vzal těch dvě stě a hledal co nejslušnější, nejkompletnější a nejoriginálnější T3 v naftě bez nutnosti klempířských prací. Když se ti toto povede, máš ušetřenej balík za klempíře, shánění chybějících částí apod. Lak a firemní popisy si uděláš zřejmě podle svýho, když to má být prodejna a necháš prověřit mechaniku s motorem = nejnižší pořizovací náklady na splnění tvýho snu + poměrně nízké provozní náklady a dlouhodobá udržitelnost vozu.
Přeji šťastnou ruku při výběru!
Re: T2 nebo T3?
Ahoj, moc nešpekuluj, sežeň bleskem někoho s vlekem a vyražte se podívat na toho červenýho. Podle popisu se zdá, že splňuje co potřebuješ, a že důležitý věci už tam jsou hotový, pokud se tam neskrývá nějaká fatalita.
Těch aut v téhle specifikaci je málo, na T2 zapomeň, uloženka hochdach nebude stát 10 000 EUR a můžeš na ní roky čekat než se objeví v inzerci, nebo taky neobjeví, náklady na opravu pokud koupíš nějaký polovrak tě položí, bude to trvat, nějaký lempl servisák tě oškube, a provozní náklady jsou taky vyšší, užitný vlastnosti nižší. Šel bych do T3, do té, co jsem posílal. Hochdachy se ujezdily jako servisní auta, nebo se to přestavělo na obytňáky a má to vyřezaný okýnka a přišroubovaný laminátový mořský panny, no prostě tragédie. Tenhle vypadá moc zachovale, škoda že ho nepotřebuju.
Přivezl bych to, nechal prohlédnout od spolehlivého servisáka, nechal PEČLIVÉ ošetřit podvozek a dutiny proti korozi a v podstatě můžeš podnikat.
Těch aut v téhle specifikaci je málo, na T2 zapomeň, uloženka hochdach nebude stát 10 000 EUR a můžeš na ní roky čekat než se objeví v inzerci, nebo taky neobjeví, náklady na opravu pokud koupíš nějaký polovrak tě položí, bude to trvat, nějaký lempl servisák tě oškube, a provozní náklady jsou taky vyšší, užitný vlastnosti nižší. Šel bych do T3, do té, co jsem posílal. Hochdachy se ujezdily jako servisní auta, nebo se to přestavělo na obytňáky a má to vyřezaný okýnka a přišroubovaný laminátový mořský panny, no prostě tragédie. Tenhle vypadá moc zachovale, škoda že ho nepotřebuju.
Přivezl bych to, nechal prohlédnout od spolehlivého servisáka, nechal PEČLIVÉ ošetřit podvozek a dutiny proti korozi a v podstatě můžeš podnikat.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2 nebo T3?
Pokud to máš na kšeft, který tě bude živit a chceš s ním začít rychle, tak poslechni 5Š, sežeň podval a doval sem tu červenou karkulku. T2 je sice víc cool, ale pokud chceš na kšeft dojet tak jdi do nafty v T3. To už za dvě kila seženeš. T2 i bez vysoký střechy a šoupaček bude za tenhle budget po kolena shnilý....
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: T2 nebo T3?
Ted jsem na FB narazil na origo vysouvaci stupačku k T3 sakra ta by k tomu šla
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: T2 nebo T3?
T1ku nezaplatis
T2 bude taky pekna cerna dira na penize pokud nebude draha viz levny priklad..
https://www.bugbus.net/en/classifieds.h ... l&id=38249
kup T3 ale zdravou jinak se do toho vysypes
T2 bude taky pekna cerna dira na penize pokud nebude draha viz levny priklad..
https://www.bugbus.net/en/classifieds.h ... l&id=38249
kup T3 ale zdravou jinak se do toho vysypes
jdeme frflat na flat ...
Re: T2 nebo T3?
Cau ,ak by bol zaujem mam na predaj VW T3 1.6D hochdach. Auto je komplet vyvarene a nalakovane, treba doskladat. Diely su k tomu, vzadu je prazdna skrina.
Malo to byt moj kemper, ale zohnal som Westfaliu a aktualne mam ine projekty. Auto ma slovenske ECV.
Fotky viem poslat.
Malo to byt moj kemper, ale zohnal som Westfaliu a aktualne mam ine projekty. Auto ma slovenske ECV.
Fotky viem poslat.
Re: T2 nebo T3?
Ahoj Petro!
Jako zarytý fanda T3 bych dal na Vencu, Pětišrouba a nechal si poslat obrázky od Jožy. Zdravím Vás všechny, to jen tak mimochodem. Už to tady několikrát zaznělo, T2 je stylovka, která stojí randál. Kdežto z T3 se dá udělat auto na práci a stále je to opravitelný kdekým. Tak hodně štěstí!
Ať to vrčí, Merlin.
Jako zarytý fanda T3 bych dal na Vencu, Pětišrouba a nechal si poslat obrázky od Jožy. Zdravím Vás všechny, to jen tak mimochodem. Už to tady několikrát zaznělo, T2 je stylovka, která stojí randál. Kdežto z T3 se dá udělat auto na práci a stále je to opravitelný kdekým. Tak hodně štěstí!
Ať to vrčí, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 1,9 TD AAZ
"Zarivka" SKODA Rapid 130
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: T2 nebo T3?
ahoj Jozko, jasne, posli fotky. Radsi bych asi auto odsud.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2 nebo T3?
Slovensko je ale "odsud" skoro teda
Re: T2 nebo T3?
Hus. Na Slovensko jedes se mnou.
Re: T2 nebo T3?
Se to pěkně rozjíždí. Nevím,co vše chceš mít v interiéru,ale osobně (pouze můj názor) mě přijde na podnikání v podobě pojízdé prodejny čehokoli nejideálnější staré LT. Je to krabice nejkrabicovatější a s 5ti válcem v ropě to uveze nesmysl. Pouze logicky uvažuji - nějaká voda (i odpadní),asi kafevároš,nějakej pult,asi lednice,trošku místa na vrtění prdelou,taky pokladna s trezorem,nějaká ta muzika,něco místa na různé bedny s věcmi (káble,rozvojky a podobné kokot.ny). No a v neposlední řadě troška placu na složení hlavy - po celodení hokně za bárem ve stísněném prostoru je dobře se pohodlně natáhnout a ne se krčit někde pod střechou v prostoru o velikosti rakve. Je to pouze můj osobní názor,který vychází z mých 9ti letých zkušeností z jedné firmy,jenž zajišťovala kétering na fesťácích,túúúningových srazech,promoakcích,apod. A v neposlední řadě bych také trošku popřemýšlel nad konstrukčním vyřešení odklápěcího boku. Někdy se oplatí si v klidu vše přehodnotit,než do něčeho skočit v prvotním nadšení a pak se trápit.