Tak pánové a dámy, dnešek se zapisuje do historie!!!
Koupil jsem novou baterku a brouk se mi po výměně nádherně rozsvítil, rozblikal, v podstatě až na ostřikovače a klakson funguje tak, jak má...dokonce první stanici, kterou jsem naladil v rádiu byly nějaký hity 60.-70. let, takže to do tý atmosféry nádherně zapadlo...
Poté, co jsem všechno vyzkoušel a vyzkoumal mi to nedalo a půjčil jsem si od chlapů v servisu vercajk...odšrouboval jsem ten plíšek, co kryje šroub řemenice a několikrát jsem jí klíčem č. 30 protočil...šla trochu ztuha, ale zato krásně bez nějakejch trhanců a tak...olej vypadal slušně a benzínu bylo dost...chlapi v servisu mi to posvětili a rozhodl jsem se to teda zkusit nastartovat...
Poprvé nic, podruhé nic, ale potřetí.....lup ho a už to bylo...!!! Krásně se protočil a pak už si jen na volnoběh předl jako kotě...!!! Po 5ti letech, co nebyl nastartovanej je to docela pecka...! Nechal jsem ho tak 20 minut běžet a musím říct, že zní opravdu návykově...
Vůbec se mi nechtělo domů...
Brzdy jsou mega zatuhlý, ale dokonce se i rozjel...obkroužil jsem s ním patro v garážích a zacouval s ním zpátky na jeho místo.....jen s tím poloautomatem jsem trochu bojoval...co znamená to L? Je tam L, R, 1, 2 a neutrál....na Lko se to rozjíždělo hezky, na 1čku to moc nešlo...
Vím, že jste někteří psali, ať ho nechám nejdřív rozebrat a pak ať ho teprve startuju, ale když mi odborníci řekli, že to při nejhorším nechytne, tak jsem to prostě zkusit musel...
Videa z mobilu časem na Youtube...