Rodriguez revival

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5464
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod udeeska » 09 dub 2010

Takhle rozebrany to vypada jako brouk :wink: Vidim,ze si taky zamakas :D
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
coltan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 387
Registrován: 03 srp 2008
Bydliště: Plzeň

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod coltan » 10 dub 2010

Jak vypadá jako brouk :?: To přece snad je....... brouk.....
Každopádně včera sem ho zdárně dovez z Dobřan do Plzně a musim říct že ta 1300 předělaná na 1600 jede jako drak :twisted: a za pár dní/týden by mi teda měl klempíř předat fotodokumentaci kde bude vidět to utrpení.....

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5464
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod udeeska » 11 dub 2010

Vsak ja vim.... :wink: ..na co ze ta dokumentace?Klempirinu mas snad hotovou ne?
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod john » 11 dub 2010

coltan píše:Další problém nastal když sem motor nastartoval...... všechno v pohodě až do doby kdy se motor zahřál a sytič plně otevřel klapku a dolní zavřel......pokaždý se začaly snižovat otáčky až to chcíplo..... pak to samý..... a zase a zase..... když se mi to konečně povedlo vyladit, tak to stejně dělá něco divnýho..... drží třeba 800-900 otáček na volnoběh pak po půl minutě skočí na 1200-1300 pak zase po chvilce nazpátek a takhle furt dokolo..... záhada =P~


Najprv povedz, co si robil / nerobil s karburatorom...

Uživatelský avatar
coltan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 387
Registrován: 03 srp 2008
Bydliště: Plzeň

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod coltan » 15 dub 2010

To Udeeska: No fotodokumentace průběhu těch oprav co fotil klempíř, tože já sem všechno taky ještě neviděl a navíc ta oprava nebyla za pětikorunku :)

To John: No problém sem už tak nějak vyřešil, ale samozřejmě že sem se vrtal v karburátoru..... No když sem ho dostal od Lugena půjčenej tak měl volnoběžnej šroub 3,5 půlotáčky a bohatost 5 půlotáček což se mo zdálo nějak moc, tože sem někde čet že základní nastavení je volnoběh 3,5 a bohatost 2,5..... nakonec sem to stejně musel nastavit do víceméně stejnýho stavu jako to bylo aby to nechcípalo a na volnoběh měl 800-900 otáček..... ale všechno je to ještě ve stadiu ladění a stejně chci dříve nebo později zajet kousek za Plzeň kde jeden šikovnej pán provádí kompletní diagnostiku motoru a kde mi to seřídí jak švýcarský hodinky :wink:

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod Lugen » 15 dub 2010

ano to je pravda, jezdim na bohatou směs, tak mi to vyhovuje... Tebou zmiňovaný problémy jsem neměl, karburátor je jeden z nejlepších co jsem měl, membrány atd jsou na něm nové, samozřejmě je starší a lehce vzlíná benzín kolem "desetníku"
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
coltan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 387
Registrován: 03 srp 2008
Bydliště: Plzeň

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod coltan » 15 dub 2010

No každopádně že to dobře funguje a v nejbližší době se stejně budu chystat sehnat teda nějakej jinej abych ti ho mohl vrátit co nejdříve :wink: a k tomu nějakej odpovídající rozdělovač s podtlakem......

P.S. A toho že vzlíná benzín okolo osičky dolní klapky sem si už taky všimnul.....doufám že to tamtudy nesaje moc falešnýho vzduchu

Uživatelský avatar
coltan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 387
Registrován: 03 srp 2008
Bydliště: Plzeň

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod coltan » 13 kvě 2010

Tak tady jsou nějaký z těch slibovanejch fotek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
coltan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 387
Registrován: 03 srp 2008
Bydliště: Plzeň

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod coltan » 13 kvě 2010

A další......

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1936
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod VW181 » 13 kvě 2010

Moc pěkná práce.
Jen bych doporučil vyříznout v předních sloupcích dole otvor, který usnadní instalaci topné hadice k prahu.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
fauwer
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 333
Registrován: 16 črc 2009
Bydliště: tak nějak kolem Pardubicka

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod fauwer » 13 kvě 2010

Co tě stál klempíř Coltane,jestli to můžeš prozradit a ještě z jakýho plechu vyráběl ty reparatůry,to je pozinek? :?:
...pouze fauwéé je to pravéé...

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1982
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod Skid » 13 kvě 2010

A ty woe. Jinak pekne provedene.Ta cena Klempire by me take zajimala.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5464
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod udeeska » 14 kvě 2010

..cena klempiriny=2 nove kastle?
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
mrakoplaš
Příspěvky: 148
Registrován: 24 led 2010
Bydliště: Ankh_Morpork
Kontaktovat uživatele:

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod mrakoplaš » 14 kvě 2010

Jaškovo voči to sem netušil že by Rodriguez tak vosvačenej. :shock:
Při zběžnym pohledu a pojezdu mi připadal v lepšim stavu. :wink:

Uživatelský avatar
fauwer
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 333
Registrován: 16 črc 2009
Bydliště: tak nějak kolem Pardubicka

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod fauwer » 14 kvě 2010

mrakoplaš píše:Jaškovo voči to sem netušil že by Rodriguez tak vosvačenej. :shock:
Při zběžnym pohledu a pojezdu mi připadal v lepšim stavu. :wink:

To vypadá většina aut při zběžným pohledu v lepším stavu,nežli pak když se odstrojí a začneš se v něm rejpat,tak se pak nestačíš divit... :D
...pouze fauwéé je to pravéé...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod Pětišroub » 14 kvě 2010

Tady nezbývá než otřepané "icestajeněkdycíl"
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
BUTCH bus
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1283
Registrován: 16 čer 2009
Bydliště: Praha

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod BUTCH bus » 17 kvě 2010

Udo Nakaši?
OndraS

Uživatelský avatar
coltan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 387
Registrován: 03 srp 2008
Bydliště: Plzeň

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod coltan » 19 kvě 2010

To VW181: já myslim že ta hadice je tam daná už od klempíře, takže nic radši řezat nebudu.....to by to pak vypadalo........

A cena? No vzhledem k tomu že nad nim/pod nim strávil zhruba 460 hodin a udělal toho víc než je na fotkách, kompletně vystříkal dutiny a zbytek ošetřil Wurthovo přípravky snad proti všemu se cena vyšplhala na 48 tisíc z původních předpokládaných 30 tisíc. Co šlo a nebylo to levnější koupit než vyklepat tak vyklepal a na zbytek se koupily reparatury ( zadní špičky např.), jinak plechy sou tušim obyč jen nastříkáný zinkovým základem.
Je teda pravda že spoustu času by si ušetřil kdyby se auto rozhodilo na 2 půlky.......což nakonec i sám říkal. Ale to už bych to rovnou moh udělat všechno komplet i s lakem...... a na to nejsou peníze, jelikož sem byl až do dneška víceméně nezaměstnanej :?
Je taky pravda že by bylo lepší to všechno shodit ze skály a začít jinde......je pravda že by se mi vyplatilo sehnat jinou zdravější kastli levnějš......ale už k tomu autu a i k těm rezavejm plechům mam nějakej vztah a tak nakonec po očištění toho zuboženýho broučího těla když sem pochopil že není cesty zpět......že to stejně nikdo v tomhle stavu nekoupí.... že ať se udělá cokoliv tak budu stejně tratnej..... sem se holt rozhod že se do toho pustíme i když to bude všelijaký.....
Na druhou stranu k tomu autu aspoň budu mít aspoň mnohem větší vztah......budu vědět na čem sedim.....
80-90% auta by měla být OK...... zbývají už jen takový ty drobnosti na povrchu jako okapnice, rohy dveří, pravej sloupek u předního skla atd...... a pak vyměnit přední blatníky u kterejch je to hodně pohnitý hlavně v okolí hrnců.


Jinak ještě nějaká ta rekapitulace:

Tachometr: 70000
Motorový olej: vyměněn (15W-40)
Převodový olej: vyměněn (preventivně)
Nové: Ložisko spojky, spojková lamela, trubičky+těsnění, gumy mezi blatníky a kastli, prahy, silentbloky převodovky,.....dál nevim :)

Ještě něco doplnim....jen co si vzpomenu co.....

Obrázek

Uživatelský avatar
coltan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 387
Registrován: 03 srp 2008
Bydliště: Plzeň

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod coltan » 16 srp 2010

Tak aby se neřeklo že se nic neděje...... tak se něco děje..... i když pomalu.....

Člověk se rozhodne dělat brzdy a co na něj nevykoukne..... Chvilku auto stojí a už si mi z něj brouci, pavouci a jiná havěť dělají ubytovnu a nedejbože porodnici :)
Obrázek

Každopádně nastala doba kdy se musí vyměnit brzdová kapalina s hadičkami a hádejte co nejde za živého boha udělat...... Ano..... povolit odzdušňovací šrouby a hadičky. Takže pro větší pocit bezpečí (a díky tomu že odvzdušňovací šrouby udělaly nakonec pápá) jsem se rozhodl pro koupi nových prasátek a kompletní výměnu rozvodů, tože sem našel prosakující trubičku v kokpitu a já chci v Plzni jezdit v brouku a né rakvi......

Kvalita a zpracování prasátek mě moc optimismu taky nepřinesly..... nemluvě o tom že mezi jednotlivými prasátky byl délkový rozdíl (ve zmáčknutém stavu) a že byly celkově delší (ve zmáčknutém stavu) než ty staré :? ......


Pohled dozadu po sundání bubnů........
Obrázek
Obrázek


A tady už bubny po očištění, obroušení, odmaštění, natření odrezovačem a nástřikem speciální barvy na bubny, která přidává rychlost 10km v hodině a zvyšuje brzdný účinek o 12% :wink:

Obrázek

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Rodriguez revival

Příspěvekod maxmax » 16 srp 2010

Ano,ano, mám stejnou :D vepředu,i vzadu :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti