Re: Rodriguez revival
Napsal: 13 čer 2009
Tak práce utěšeně pokračuju do finále a aby to nevypadalo že se flákam sem přihazuju nějaký aktuální fotky toho co už sem všechno udělal. Myslel sem že to pude rychlejš, ale práce, ženská, práce, domácnost, a sem tam ta hospoda zabere taky trochu času no Ale nakonec stejně moc rád skončim v garáži, tože Rodriguez neni jako tátovo přítelkyně (obecně skoro jakákoliv ženská) a nekecá mi do práce.... že to dělam špatně...že se u toho flákam....že sem pomalej....že tam mam bordel a špínu....že sem na....nic
Takže co máme hotovo:
1)Hlavy očištěny
2)Ventily, sedla zabroušeny
3)Výfuky, topníky obroušeny, vyvařeny a ošetřeny
4)Plechařina chlazení včetně vedení tyček zdvihátek obroušena a nastříknuta
5)Karburátor rozebrán, vyčištěn ručně a v ultrazvuku a následně ošetřen
6)Celé tělo motoru očištěno od chuchvalců špíny ve kterejch bylo snad všechno.....
7)U rozdělovači vyměněno kladívko a kondenzátor
Doufam že sem si vzpomněl na všechno....
Už mě vlastně jen čeká nastrojení motoru, nový těsnění a zjistit kde co chybí za šrouby, matky, podložky a případně najít doma nebo dokoupit
Plechy byly většinou natřený snad 2 barvama přes sebe, sem tam omlácený, rezatý a hlavně černý, takže byla v motorovym prostoru strašná tma. Tak dostaly trochu svěžejší vzhled
Výfuk byl kupodivu to nejzdravější, protože byl jen orezlej, ale jinak nikde žádná díra..... To topníky byly úplnej opak, ale díry byly v drtivej většině jen v trubkách výfukovejch svodů.... škoda že sem to nenafotil jěště před tim, ale mě to vždycky napadne až když už to je hotový
Sice nebyl kompresor na profouknutí cestiček, ale aspoň sem to prohnal benzínem Veeelkou injekčí stříkačkou.... lepší něco něž nic. A akcelerační pumpa přes injektor těď zas stříká jako zamlada..... Jen se mi povedlo ztratit jednu podstatnou součástku, kterou si budu v nejhoršim případě muset zapůjčit a poté sehnat z nějakého nefunkčního (chytré oko odhalí z fotky)...... prohledal sem celej pokoj, kuchyň, kolena odpadu.....a nic....teda kromě jednoho nože v kolenu umyvadla..... ale jelikož se u nás potlouká pár malejch dětí, tak už mam menší seznam podezřelejch
A takhle vypadal na začátku čištění
A poté
Takže co máme hotovo:
1)Hlavy očištěny
2)Ventily, sedla zabroušeny
3)Výfuky, topníky obroušeny, vyvařeny a ošetřeny
4)Plechařina chlazení včetně vedení tyček zdvihátek obroušena a nastříknuta
5)Karburátor rozebrán, vyčištěn ručně a v ultrazvuku a následně ošetřen
6)Celé tělo motoru očištěno od chuchvalců špíny ve kterejch bylo snad všechno.....
7)U rozdělovači vyměněno kladívko a kondenzátor
Doufam že sem si vzpomněl na všechno....
Už mě vlastně jen čeká nastrojení motoru, nový těsnění a zjistit kde co chybí za šrouby, matky, podložky a případně najít doma nebo dokoupit
Plechy byly většinou natřený snad 2 barvama přes sebe, sem tam omlácený, rezatý a hlavně černý, takže byla v motorovym prostoru strašná tma. Tak dostaly trochu svěžejší vzhled
Výfuk byl kupodivu to nejzdravější, protože byl jen orezlej, ale jinak nikde žádná díra..... To topníky byly úplnej opak, ale díry byly v drtivej většině jen v trubkách výfukovejch svodů.... škoda že sem to nenafotil jěště před tim, ale mě to vždycky napadne až když už to je hotový
Sice nebyl kompresor na profouknutí cestiček, ale aspoň sem to prohnal benzínem Veeelkou injekčí stříkačkou.... lepší něco něž nic. A akcelerační pumpa přes injektor těď zas stříká jako zamlada..... Jen se mi povedlo ztratit jednu podstatnou součástku, kterou si budu v nejhoršim případě muset zapůjčit a poté sehnat z nějakého nefunkčního (chytré oko odhalí z fotky)...... prohledal sem celej pokoj, kuchyň, kolena odpadu.....a nic....teda kromě jednoho nože v kolenu umyvadla..... ale jelikož se u nás potlouká pár malejch dětí, tak už mam menší seznam podezřelejch
A takhle vypadal na začátku čištění
A poté