Stránka 1 z 8

APAL L - 1978

Napsal: 05 bře 2009
od Saddam
Tak dnes jsem si ji přivezl, je nenapadená bastlerem, origo lak, najeto něco málo přes 66 tisíc, motor naskočil hned jak ucítil benzín. Podlaha pohnilá, kladivo a náprava ok, z toho mám moc velkou radost. Koupeno v Čechách.
Pomalu jsme se seznámili a je to jedním slovem paráda :D
Přidávám pár fotek.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
původní barva s metal flakes
Obrázek
Pod baterkou i když je polepeno IPOU nebo čím, stejně skrz
Obrázek
ako bonus jsem k ní dostal fajn pouzdro na doklady :D
Obrázek
a už je doma pod sřechou na dílně [smilie=leb.gif]
Obrázek

Re: APAL L - 1978

Napsal: 05 bře 2009
od Pětišroub
Přivřu oči..a vidím parádní oldchoolovou dunovku..jaké jsou plány?

Re: APAL L - 1978

Napsal: 05 bře 2009
od Saddam
No plány jsou vyvařit podlahy, repas brzd, nápravy, sedačky cobra cub s opěrkou,jiná zrcátka atd. atd. Jen s lakem si dělám hlavu, koukal jsem, že na Ebay koupím ty metal flakes různých barev, tu zlatou si musím rozmyslet :? Veteránská testace a pak vítr ve vlasech :wink:

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od jps
Tak. a já jsem tě viděl včera v Holešovicích praha 7, není-li pravda ..? rozmýšlel jsem se jestli to otočit a podívat se zblízka..

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od Saddam
Máš recht, zrovna jsme svištěli dom....

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od kalda
Ceka te spousta prace a pak jeste vic zabavy...drzim palce a gratuluju :wink:

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od Saddam
video z prvního staru.... :D

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od yahoďák
ty jo, tak tohle je parádní kousek ...škoda, že je na většině plochy tak vyšisované, že se nedochovala ta původní zlatá jako je vidět pod víkem.
Nezkusíš to nějak oživit - rozleštit?? Dal bych tomu šanci, bude jen "špinavá" povrchová vrstva laminátu.

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od kojak
tak kamaráde - gratulace velká. jak dlouho ses pídil po buggy????já že jsem tak trošku na začátku cesty a tuhle krasavici jsem někde viděl. kolik dukátů ti ubylo??????ať dělá jen samou radost . =D> =D> =D>

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od Saddam
Myslím, že se pokusím o to, znovu to nastříkat těma šupinkama, do normální barvy to můžu dát vždycky.
Tady je vidět, jak na to: http://www.rodandcustommagazine.com/how ... ndex2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rozleštit to asi nepůjde, místy je to odřený.
2 Kojak: zas až tak drahá nebyla...

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od Želvák Bob
=D> GRATULUJU! =D>
Buggy je super svezení - a když to zachráníš - bude fajn. Užiješ si pak parádně.
Jak tak koukám, konečně se nám na flatu rozrůstá buggy komunita =D>
Máš k ní i její historii?

PS: ... kdyby ses rozhodl v rámci rekonstrukce přejít na jiný kola - tak se rozhodně ozvi :wink:

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od elvis
Die Parade. Ten Apal je na nezkráceném podvozku, že? Super, že někdo další z flatu do toho skočil. :wink:
Gratulace. Možná si chtěl zachovat původní barvu, ale myslím, že je to fuk. Ať dáš jakoukoliv, bude to super.
Jen za ty zrnka se přimlouvám. Dej je tam a budeš jedinej s tímhle lakem široko daleko. A dobově korektní to bude taky. =P~

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od vwrak
je dost dobra =D> to mužeš brzo jezdit taky jsem si nedavno jednu pořídil akorad s jednou vadou na krase s pravostraným řízením až budu mít čas přít na to jak sem dostat foto tak se podělím :)

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od Tomáš
Prvni dojem dobrej teda vybornej dobrej je jen za tři :D . Co je tam za motor?

Re: APAL L - 1978

Napsal: 06 bře 2009
od Saddam
Je tam třináctka označení F a zatím tam zůstane. Jinak k autu mám jen německý techničák, je v něm napsaná nějaká ženská. Pro APAL to stavěla to firma Siegel - je na štítku. Poslední dobou asi stálo venku, šrouby všude jsou dost porezlý. Zadek boků je uvnitř vypěněnej, ale nakonec jsem to od sebe dostal. Nějakej dobrák strhnul sloupek řízení, asi se chtěl projet. :?
2 Želvák Bob: Kola si určitě nechám, podle dobových fotek jsou na tom originál stock. Sice se moc neblejskají :wink: , ale je to přesně to, co tam má být. Je to typ APAL L (longue) nezkrácená placka - čtyři místa., pak se dělal typ APAL C (court) - ten asi o 30 cm kratší - dvojmístná. Celkem se vyrobilo asi 5500 ks

Re: APAL L - 1978

Napsal: 08 bře 2009
od Saddam
Takže dnes se páralo a trhaly se šrouby. Podlahy jsou obě totál KO a jelikož chci objednat repaplechy, chci se zeptat, jestli se od sebe rozměrově nějak liší ? Na té v buggy mají držáky sedaček profil L.

Re: APAL L - 1978

Napsal: 10 bře 2009
od elvis
Podle čísla podvozku zjisti rok a podle toho je kup. Prodávají se buď půlky, nebo čtvrtky - ty jsou ze silnějšího plechu. :wink:

Re: APAL L - 1978

Napsal: 10 bře 2009
od john
Saddam píše:Je tam třináctka označení F a zatím tam zůstane.
Mozes mi povedat prve tri cisla motora?

Re: APAL L - 1978

Napsal: 10 bře 2009
od Saddam
Pro Johna:komplet - F 169587 X
Jinak ty plechy na podlahy bych asi vzal celý, jen řeším dodavatele, jestli Klokkerholm nebo Van Wezel, cena je podobná.
Výrobce může být jeden, co se autodílů týče, věřím všemu a ničemu

Re: APAL L - 1978

Napsal: 10 bře 2009
od john
Dik Saddam, ja zhanam motor s F 125xxxxx.
Co sa tyka ceny plechov : kasli na cenu, kup tie najhrubsie.Orig boli 1.4 mm.Brazilske a ine vyrobky su tazko 1.0 mm, zvycajne 0.9.....