Renovace me 1302

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
biker666
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 953
Registrován: 09 říj 2007
Bydliště: Radkov Dubova

Příspěvekod biker666 » 14 led 2009

ze by to bylo nejake to dotykove svetlo na baterku?

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 14 led 2009

Čau Filipe, tohle mě zaujalo:
Filip píše:Prestoze je na tom plynovem cerpadle napsano Water IN beha tam olej z motoru!
Obrázek

a odkud byl přiveden (a kam se vracel) na tom starém motoru?
Nemáš tam náhodou zdvojené olejové čerpadlo pro provedení s převodovkou Saxomat? Nebo víčko pumpy s výstupama pro bypass? To by ovšem ten, kdo to přestavoval byl mazanej, zatím jsem šlyšel, že se předehřev u přestaveb vzduchem chlazených na LPG řeší prostřednictvím vodního okruhu, kde je měděná trubička "omotaná" kolem výfuku.
Obrázek

Filip
Příspěvky: 49
Registrován: 10 dub 2008
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Tlacitko

Příspěvekod Filip » 14 led 2009

No,od predchoziho majitele tam byl na klakson pridelanej jen spinac na spodni casti palubni desky.Kdyz jste chteli zatroubit,nez jste ten spinac nasli,bylo po vsem a navic to troubilo,dokud jste to zase nenahmatali a nevypnuli.Tak jsem si lamal hlavu s tim,jak to udelat a kde sehnat tlacitko do volantu kdyz ani nevim,co je to zac ten naboj.Jednou jsem pomahal kocce v nonstopu a co nevidim.Krasny prosvetleny tlacitko s napisem-Vyber vyhru!No nemohl jsem odolat a vybral...Servisman na automaty mi to proste dal zadaco,pak stacilo malinko liznout na soustruhu ten naboj volantu,a bylo to.Dobry ne? :lol: Jak to rikal Liska?Golden Cek Hende!

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 14 led 2009

...no zatím Filipe nejásej, to tlačítko klaxonu nebylo z volantu na přístrojovku přemístěno jen tak pro nic za nic :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvekod Sam » 14 čer 2009

Pětišroub píše:pokud se nepletu tak originál trubičky byly taky bez povrchové úpravy a sloužily léta a léta, tak bych si s tím nedělal hlavu. Pro klid duše si je natři štětečkem, protože myslím, že sundání hlav pro případné barvy laky by mohlo přinést ztrátu záruky na Reman. Ale není to nutný, myslím.

Jen doplním pětišroubovu myšlenku obrázkem trubiček vymontovaných po 55 letech z motoru a opláchnutých benzínem. :wink:
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod SO 545 » 14 čer 2009

Same good idea ale moje tesnia po 4rokoch su ako liska :wink: na druhu stranu ma to tesi viac ako keby ich olej pekne konzervoval...
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Leer » 15 čer 2009

Same to jsi vymontoval z těch svejch stříkaček? při minimálním použití nulová koroze :evil:
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Filip
Příspěvky: 49
Registrován: 10 dub 2008
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Filip » 15 čer 2009

Ahoj Same!Nejsou ty trubicky antikorovy,nebo s nejakou upravou?Nebo je nekdo mohl menit?Kdyz jsem vyndaval starej motor,tak ty my byly papirovy.Jinak receno hooodne zrezly..Leda ze by v mym motoru byly nejaky smejdy,co tam nekdo dal.No nevim..

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Šíša » 15 čer 2009

Já na té své industrii taky měl trubičky s minimální korozí, nové kupované jsou po jedné sezoně jak "Zikmund" :x

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Sam » 15 čer 2009

Jo jo, je to na vas tak torchu podvod, protoze je to vyskubnuty ze industrie motoru. Nicmene mi to udelalo takovou radost, ze jsem to sem musel proste poslat :wink:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Pětišroub » 15 čer 2009

Same..ty tvoje bulíky...už je máme zase na nose :-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Leer » 02 led 2011

Pětišroub píše:Same..ty tvoje bulíky...už je máme zase na nose :-)

[-X já ne....odhalil jsem ho šizuňka :D
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Filip
Příspěvky: 49
Registrován: 10 dub 2008
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Filip » 01 kvě 2011

A je to tu.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Filip dne 15 kvě 2011, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Leer » 04 kvě 2011

bych nevěřl, jakou dírou to lze prorvat :lol:
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Šíša » 04 kvě 2011

Leer píše:bych nevěřl, jakou dírou to lze prorvat :lol:


Kecáš :D

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod prak » 04 kvě 2011

on je brouk vlastně docela tenkej :twisted:
Obrázek
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Leer » 04 kvě 2011

krásné =D>
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Filip
Příspěvky: 49
Registrován: 10 dub 2008
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Filip » 07 kvě 2011

Dneska jsem po nasazení dveří i s těsněním zjistil,že každé sedí jinak.I vzpomněl jsem si,že v době kdy jsem jezdil,spolujezdec musel třísknout dveřma jak sviň a naopak že na mojí straně zatékalo a slýchával jsem pěknou meluzínu.Měřením se potvrdily moje obavy-ten kdo měnil prahy přede mnou to pěkně zprasil. :evil: Takže výztuhy mi jsou na nic.Budu je muset odřezat a všechno pěkně vyrovnat,sloupky roztáhnout,tak aby dveře seděly pěkně i s těsněním a mezery byly stejný.Nesedí to asi o 5mm,což je na těsnění docela znát.Ke všemu budu muset odřezat sloupky až nad spodním pantem dveří.Chci se zeptat mimo jiný-když už to budu dělat,je možný chybějící místa dovařit i z nerez plechu?Z praxe vím že je dost tvrdej,ale nemám konkrétní zkušenost.Zkoušel to tady někdo?A pak-bude na nerezu stejně dobře držet barva?Díky za příspěvky. #-o

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Lugen » 07 kvě 2011

s barvou by to mělo bejt ok. Problém nerezu je, je špatně tvarovatelnej a neni moc tažnej. A asi je to zbytečný...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Filip
Příspěvky: 49
Registrován: 10 dub 2008
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace me 1302

Příspěvekod Filip » 13 kvě 2011

Plech už mám,ale mám taky další nový zjištění.Auto bylo zbořený,celej zadní sloupek dveří u řidiče je všelijak boulatej.Proto nesedí těsnění dveří a zatéká.Zevnitř je vidět,jak je to celý zprasený a rovnaný i za dveřma dál směrem dozadu.Měřil jsem důkladněji a rozdíl je na dveřích v části u horního pantu 6mm.Měřil jsem vždy od pantu,k vnější hraně na sloupku,kde je přišroubovanej protikus k zámku dveří.Když se mi zadaří dám sem nějakou tu fotku. :( Napadlo mě,jestli by nebylo snazší,sehnat celej sloupek,než rovnat a vyvařovat ten,co tam je?TAky je solidní dolina z boku v páteři.Jakoby od žehličky přívěsnýho vozíku,nebo tak něco.Ble..Prosím,mohl by někdo oměřit na svém autě,kolik má být šířka mezi horním pantem a tou hranou na sloupku naproti(tak jak je to na obrázcích)?....Je tu někdo,kdo by mi mohl s tímhle pomoct?Nechtěl bych navařit prahy a pak se divit.POTŘEBOVAL BYCH MÍRY Z NEZBASTLENÝHO A KUTILEM NEZASAŽENÝHO BROUKA.Je tady někdo v CHomutově a okolí?Přijel bych a oměřil bych třeba sám.Hlavně abych měl ty správný údaje.Dík

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Spolujezdec
Obrázek
Řidič
Obrázek
Obrázek
Spolujezdec
Obrázek
Řidič
Obrázek
A bonusovky
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host