Ponorka 64

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

Leer píše:gratulace...ať slouží a připojuju se k Bubákovi a chytrý kecy na srazu určitě povedeme 8)
na ty chytrý kecy na srazu se taky těším :lol:,jen mě čeká vcelku dost práce, abych někam vůbec dojel ... koukám že máš doma něco podobnýho, takže budem moct porovnávat :wink: ... jinak dnes proběhl ve Zlíně nákup brzd, takže odpoledne se budu kochtat a očumovat, tak něco nafotím ... V.
V

turky
Příspěvky: 65
Registrován: 26 srp 2008
Bydliště: košice

Příspěvek od turky »

:shock: no toto,krasa
free your mind

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2002
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skid »

Gratuluju. A preju hodne stesti a trpelivosti.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

fotky brzd, určitě dost napoví o jejich stavu :cry:

Obrázek


Obrázek


Obrázek

ale aspon je vše řádně promáznutý a všechno jde povolit :lol:
V

Uživatelský avatar
ovalisimus panornik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1841
Registrován: 12 led 2007
Bydliště: Nebušice

Příspěvek od ovalisimus panornik »

Takže na jaře vyjedeš ? :) ... žádná mega-repase ?

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

nn, žádná megarepase se nechystá [-X ... dnes jsem dorozdělával brzdy, abych mohl nechat nanýtovat nový obložení na pakny a během týdne budu vyrábět brzdový trubky podle starých ... takže proběhne jen repase brzd, je potřeba vyvařit jeden nosník,kterej byl poškozenej a neošetřenej,takže zreznul a podlahy pod řidičem a spolujezdcem ... ještě mám v plánu oškrabat celou podlahu a znova nastříkat chranou hmotou ... takže doufám že první jarní dny už budu užívat na cestách ... takže tak nějako bych si to představoval :wink:
V

Uživatelský avatar
ovalisimus panornik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1841
Registrován: 12 led 2007
Bydliště: Nebušice

Příspěvek od ovalisimus panornik »

Tak to se těším, na první osobní setkání :) ...co první řidičské zážitky ?

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

už aby bylo jaro [-o< ... se taky těším na první sraz ... to asi bude jarní podmitrov že? ... první řidičský zážitky nejdou jen tak tady popsat, :wink: ... myslel jsem že to bude hodně podobný jako v T2,ale to co jsem při svezení poznal mě žene s opravou hodně dopředu :lol: ... ikdyž první jízda byla jen s ruční brzdou, ale stála za to

jooo a ještě jsem se chtěl zeptat, co nalít za olej do převodovek u kol ... může tam jít klasickej převodák? to co z nich vyteklo tak nějak vypadalo ale...

a na bubnech z vnitřní strany bylo vyražený 8/64 ,tak myslím že by ten rok sedět mohl ... poprosil bych znalejší, jestli by neměli nějakou radu, podle čeho to ještě poznat
V

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

to samé co do převodovky - jsou to spojité nádoby v podstatě
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
REDH0T
hlavwa motorovwa
Příspěvky: 2792
Registrován: 03 lis 2005
Bydliště: brno t1

Příspěvek od REDH0T »

Samba píše:šoupačky se montovaly na zakázku od r.1963, hnedka jak se přešlo na velký okno..
Až teď jsem zaregistroval vaši debatu a pořádně koukal na to auto. Pravdu má samba v tom, kdy byly šoupačky do vw poprvé dány. Bylo to 16. 4. 1963, u modifikace M 161, což je kombi. U mikrobusa mají šoupačky označení specifikace M 163, ale přesný datum zavedení do výroby není nikde uvedeno - zřejmě taktéž s m 161 duben 63.

Jinak, co jsem na něj koukal z fotek, je zprudka bez čísel určitelný, že bylo zrobený od listopadu 63 (identifikace na klimošce) do srpna 65, kdy přišly modelový změny 66 - otvírání motoru, pokud to dobře vidím.
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Příspěvek od pulenejksicht »

Vlastixs píše:už aby bylo jaro [-o< ... se taky těším na první sraz ... to asi bude jarní podmitrov že? ... první řidičský zážitky nejdou jen tak tady popsat, :wink: ... myslel jsem že to bude hodně podobný jako v T2,ale to co jsem při svezení poznal mě žene s opravou hodně dopředu :lol: ... ikdyž první jízda byla jen s ruční brzdou, ale stála za to

jooo a ještě jsem se chtěl zeptat, co nalít za olej do převodovek u kol ... může tam jít klasickej převodák? to co z nich vyteklo tak nějak vypadalo ale...

a na bubnech z vnitřní strany bylo vyražený 8/64 ,tak myslím že by ten rok sedět mohl ... poprosil bych znalejší, jestli by neměli nějakou radu, podle čeho to ještě poznat
určitě do převodovky i reduktorů nalej to samý a to 90Hčko .. stačí mogul
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
ovalisimus panornik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1841
Registrován: 12 led 2007
Bydliště: Nebušice

Příspěvek od ovalisimus panornik »

první řidičský zážitky nejdou jen tak tady popsat, ... myslel jsem že to bude hodně podobný jako v T2,ale to co jsem při svezení poznal mě žene s opravou hodně dopředu ... ikdyž první jízda byla jen s ruční brzdou, ale stála za to

:D proto se ptám....
...jinak to asi bude fakt 64, jak píše Samba....o to je to zajímavjejší.

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

o víkendu moc času nebylo, ale aspon kousek jsem se posunul dál ... po zjištění že brzdový štíty nejdou nový sehnat, jsem se pustil do záchrany a nakonec na tom nebyly ani tak špatně ... jen jedna malá dírka a tu naštěstí není problém poopravit ... jinak proběhlo broušení,čištění,odrezování a dufám že ještě v týdnu je stihnu stříknout plničem a nalakovat matnou černou barvou ... něčím takým to bylo myslím i původně

Obrázek

a málem bych zapomněl ... od dnešního dne jsem už i papírově majitelem ponorky ... po několika hodinách strávených na uřadě se mi podařila přihláška a zároven dočasně uložit doklady do depozitu 8)
V

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

v případě štítů bych se nebál použít zinkový základ, který lépe přilne, a lesklou černou pro lepší údržbu. Možná se mi to zdá, že matný barvy jsou jaksi chytlavější na špínu. Případně bych se nebál ani teplotně odolných barev, transfer tepla je tam docela nízký, ale jistota je jistota.

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Určitě bych to nechal galvanicky pozinkovat,žlutej fosfát,a pak barvu,nebo radši komaxit.Dělám to stejně.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Samba »

maxmax píše:Určitě bych to nechal galvanicky pozinkovat,žlutej fosfát,a pak barvu,nebo radši komaxit.Dělám to stejně.
komaxit bych nedával, nabyde to a pak se z toho posereš, protože ani prase tam nenarveš..to už neshnije.. sůl to nepotká a na vodu je prnorka zvyklá.. černá lesklá sintetika stačí.. ale to je jenom muj názor..

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Samba »

z nečerstvějších zdrojů.. převodovej olej Mogul PP 80 H

do převodovky 2,5l
do každýho z reduktorů 0,25l

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Může bejt,ale zinek určitě!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

abych nezůstal pozadu, využil jsem svátků a pustil se do těch brzd

... štíty dostaly zinkovej základ, pak plnič a navrch černej a podle rad lesklej akryl

... s předníma vše klaplo jak má zdá se že i bez větších problémů ... teda až na plíšky co zajištujou zubatou seřizovací matku byly urezlý, ale s tím si snad ještě nějako poradím

Obrázek


Obrázek

... zato se zdníma jsem se docela zasekl

Obrázek

nemůžu sundat ten kroužek za kterým je gufero ... na řadu přišlo i trocha násilí, ale ani to nezabralo ... je prostě kouslej a nejde tam ani zpět ... navíc nepomůže ani žádnej stahovák, páč plocha na které by se měly zachytit nožky je kónusová ... kdyby byla nějaká rada jak na to, tak moooc děkuju ... jo a na druhé straně šel sundat a nekladl žádný odpor

jinak tady je pár bolístek :lol: , který budu muset před výjezdem vyvařit
... asi taková klasika-podlaha pod řidičem a spolujezdcem, kterou se někdo už dost dávno snažil zachránit lepenkou na střechy :lol: a zevnitř laminátem

Obrázek

... a jeden nosník, kterej někdo promáčknul a nechal bez opravy tudíž dopadl tak jak dopadl :roll:

Obrázek
V

Tomáš
Příspěvky: 213
Registrován: 08 zář 2008
Bydliště: Domašín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

přeju hodně sil a zdaru a taky ten krasnej novej rok :)

Odpovědět