Žralokův2 sen - projekt..

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Balu
Příspěvky: 14
Registrován: 05 led 2011

Re: Žralokův2 sen - projekt..

Příspěvekod Balu » 02 črc 2015

ahoj všichni-myslím netřeba si vykat.Jinak Same,právě se obávám,že to nebude podle tvých představ a asi ani podle mých.Jsem limitován penězi a časem,každopádně budu rád za rady.Je mi jasný,že ne každýmu se bude líbit můj postup.Při prohlížení tváho blogu jsem zcela beznadějný #-o .Uvidíme jak mi to půjde

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12083
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Žralokův2 sen - projekt..

Příspěvekod Sam » 02 črc 2015

To ja jen tak ze zdvorilosti kdyz nevim kdo je na druhe strane klavesnice.
pokud je tomu tak, ze jde o penize, jdi cestou co nejlepsi karosariny. Aby vse pasovalo, byly vsude ty spravne spary. Pamatuj ze 55 nema vedeni dveri, takze kdyz nebudou v poradku cepy a geometrie, zamek ti pri zavirani nepomuze. A perfektni dvere delaji dobreho brouka. Dtto kapoty. Predni a zadni celo at ma
prolisy dvojiteho H, spravne prahy s radiusem, cilko bez vyrezu, atp. a zkratka at neni na prvni pohled videt ze je to slepenec 1955-89.
Mechaniku a motor muzes osidit. To je resitelne za provozu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Balu
Příspěvky: 14
Registrován: 05 led 2011

Re: Žralokův2 sen - projekt..

Příspěvekod Balu » 02 črc 2015

to je právě ono-plechařina-auto je vyvařený komplet a dělal to podle mě jednorukej slepej strejda,nenašel jsem žádný známky,že by tam někdo vevařil pomocnej rám proti zkroucení boudy.Takže si to dovedeš asi představit.Všechny potřebné otvory jsou bud zavařeny nebo převařeny na nějakej jinej bazmek.Panty dveří k vnějšímu plášti jsou třeba taky přivařeny a zámky tam jsou taky dobastlený z novějšího modelu

Balu
Příspěvky: 14
Registrován: 05 led 2011

Re: Žralokův2 sen - projekt..

Příspěvekod Balu » 02 črc 2015

chlapáci dotaz těhlice-svislý čep-má být zvrchu a zaspod nějaké zaslepení,aby se dovnitř nedostával čurbes???

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12083
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Žralokův2 sen - projekt..

Příspěvekod Sam » 03 črc 2015

Svisly cep je chranen pouzdrem vodorovneho cepu.vicka tam nejsou, u ovala. Katalog,chce to katalog na 55ku. A dilenskou prirucku ze stejneho roku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Balu
Příspěvky: 14
Registrován: 05 led 2011

Re: Žralokův2 sen - projekt..

Příspěvekod Balu » 03 črc 2015

máš nějakej tip,kde sehnat něco srozumitelnýho??

Balu
Příspěvky: 14
Registrován: 05 led 2011

Re: Žralokův2 sen - projekt..

Příspěvekod Balu » 03 lis 2015

Chlapci,mám trovhu problém.A tak se na vás obracím s prosbou.Potřebuju na vařit zpět pojezdy sedaček a potřeboval bych nějaký šémátko s rozměrama.Nebo to alespon oměřit.Samo já je neuřezal,to nějakej prznič přede mnou.Dík

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12083
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Žralokův2 sen - projekt..

Příspěvekod Sam » 03 lis 2015

Na obou stranách je to shodné umístění. Řidičova sedačka je mírně naklopená ke spolujezdci, tedy jedna vyšší kolejnice zcela vlevo.

Obrázek
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti