Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 01 pro 2009

tady máš obrázky přestavby na chlazení ve stylu T1, asi nejlevnější varianta pro někoho kdo to umí s vercajkem. Výhoda je, že chlazení oleje stále funguje závisle na otáčkách motoru a ne pouze náporově plus tahle konverze používá upravené sériové díly plechařiny z T1 a T4. Ve finále to pochladí líp než pochybná "911" konverze. Když se na to dívám ještě jednou...je to dost práce pro nic.

http://aircooledtech.com/type4_upright_ ... _pictures/
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 01 pro 2009

dík, dobrá inspirace, takhle jsem to chtěl dělat, ale nějak se mi to tam nechce vejít , musel bych ten luftrbox mít bud bez těch krajních vývodů co vedou do topníků nebo co mam tak to zmenšit, protože se tam nevejdou karbece.. ale zase takhle by to aspon přimomínalo na první pohled originál chlazení a že tam ten motor i patří ..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 01 pro 2009

topníky zlikviduj a namontuj Eberspachera. Chlazení je důležitější než topení.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Sesto » 01 pro 2009

Takto by to neslo?
Obrázek

alebo takto?
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 01 pro 2009

na tenhle typ chlazení mam plánek, ale moc se mi to takhle nelíbí..
topníky tam chci , tak to už je přese jedno ne, jestli tam budou, velký problem je v oválných přírubách na výfuk, které budu vyrábět..topníky tam napašuju z dvoulitra a dál se to nějak vymyslí, v první řadě musim vyřešit chlazení a potrubí karbeců, aby se to tam pěkně všechno vešlo a šla zavřít kapota.. co myslíte, asi tam mam dát kapotu s mřížkama?
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 01 pro 2009

Kapota bez mřížek brání řádnému chlazení i sériové 1600, takže určitě.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 01 pro 2009

jasně, mam jí doma,
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 01 pro 2009

hele s touhle saharou by šla i ta konverze co jsem výše posílal..kulatá s vývody na topníky:

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 13 pro 2009

nějaké novinky - koupil sem kotouče (přední i zadní),filtry, už jsem vyrobil příruby pro karbece-svaří se to na místě až bude hotové chlazení .. začal jsem dělat na chlazení .. viz. foto
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
VWenca
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 344
Registrován: 19 bře 2005
Bydliště: Lounsko

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod VWenca » 13 pro 2009

A kudy to bude chladit válce, když jsou celý zakrytý?

Uživatelský avatar
knopiš2
Příspěvky: 92
Registrován: 12 lis 2007
Bydliště: Vysočina...hrad Pernštejn na dohled
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod knopiš2 » 13 pro 2009

#-o no taky na to mrkám, ale pevně věřím, že je to jen zkušebně přiložený a ještě se bude řezat díra na vzduch... [-o< :wink:
...plná čára není zeď...

NIKDY NEODKLÁDEJ RADOST

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 13 pro 2009

Samozřejmě :) budou tam výřezy do kterých bude zasazena sahara
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 15 pro 2009

Tak jsem zas trochu pokročil, vyrobil jsem saharu, původně jsem zezadu chtěl dát origo olejový chladič, ale nakonec jsem to udělal tak malý, že už se tam nevejde.. mám ještě takový placatý chladič na olej ,napadlo mě dát ho za saharu a od dymama přidat zezadu ještě jednu vrtuli, která by byla spojena na přímo a fičelo by to na chladič, je otázka co by dělal ten vzduch mezi touto vrtulí a vrtulí na dynamu, sice by od sahary bylo tak 5 cm, ale aby to nevysávalo vzduch z prostoru, kde je nasáván vzduch do sahary ,který následně chladí válce a hlavy... no mrkněte jak to myslim..
Obrázek
Obrázek
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
marena1989
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 278
Registrován: 04 led 2009
Bydliště: Nový Bor - (Liberec)

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod marena1989 » 15 pro 2009

Dotaz..... nějaké otvory pro chlazení válců ještě budou vyříznuty ?? :-)
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ... :wink:

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 15 pro 2009

jo mezi plechy na válcích a saharou budou průřezy ale to už sem jednou řikal o kus výše..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
marena1989
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 278
Registrován: 04 led 2009
Bydliště: Nový Bor - (Liberec)

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod marena1989 » 15 pro 2009

Asi jsem přehlédl sorry.
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ... :wink:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 15 pro 2009

neprodal bys mi ten origo chladič?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 15 pro 2009

kdyz se divam na celkovy prurez a misto, kudy pujde chladici vzduch dolu, tak si myslim, ze upeces hlavy. Ona sahara totiz neni jen takova prazdna bouda, ale ma v sobe spoustu kridylek, ktery rozdelujou a smerujou vzduch tam, kde je zapotrebi. Taky konci zhruba v miste, kde se ti to lame k prirube saciho potrubi. To řešení s druhým větrákem je nesmysl. Předehříval by sis chladící vzduch potřebnej pro motor.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4386
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod SO 545 » 15 pro 2009

Chladic pred vrtulou nieje stastne riesenie v kolone alebo v meste ten motor uvaris.Uvaris ho sice tak ci tak ale tam to bude najrychlejsie.

K sahare suhlas s 5s.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 15 pro 2009

Ano ,to jsem si všiml že má sahara uvnitř spoustu křidýlek pro rozvod vzduchu, ale myslim si právě jak je to malý tak to bude foukat rovnou na válce, ale tim jak sou plechy naohejbaný, tak to bude asi foukat jen na válce a na hlavy se nedostane :? Ale zase když se podívam na origo chlazení na typu 4, tak mi to nepříjde jako super dokonalé -zaprvé ta vrtule má tak malé plochy lopatek oproti vrtuli na brouku a zadruhé ten přívod ke chlazeným místům taky neni optimální.. i přesto se to asi uchladí, tak jsem myslel že tak jak jsem to udělal by to mohlo bejt dostačující... Nevim :?:
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti