Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2

Příspěvekod Žanek » 04 kvě 2009

trabihonz píše:každopádně nechci kupovat nový válce to je moc ranec...
hmm, no ale jinak to nejde, takže se na to vyprdni
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2

Příspěvekod trabihonz » 04 kvě 2009

Už jsem tak učinil, motor jsem uskladnil a kašlu na něj..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2

Příspěvekod trabihonz » 12 lis 2009

tak jsem koupil motor 2.0 typ 4 (CU) po rozebrání jsem zjistil že jsou vymletý ojniční ložiska, tim pádem je i klikovka na výbrus.. a jedno sedlo ventilu zamlácený dovnitř ,vypadá docela zajímavě .Takže mam ted rozebranou tu 1.8 ,až to dam dohromady,tak budu zkoušet jak se to vejde do brouka a pak budu řešit další věci jako je chlazení , dobíjení,v almaře mam už nějakej čas dellorta 36ky ,přikládam fotky
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 26 lis 2009

Obrázek

Zkoušel jsem jestli se to tam vůbec vejde.. A vejde, jen Oil chladič tam nejde ale nevadí se vyvede jinam..
Obrázek
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod sSATYRr » 26 lis 2009


Bug Me Video Presents Special Edition 1: Type IV Engine Conversion

This DVD is a fantastic resource for those of you considering modifying the powerful Type IV engine to fit into a beetle, Ghia, or other Type I application. Jake Raby, one of the world's foremost Type IV authorities, takes us into the famous "Raby's Aircooled Technology" shop to show us how it's done.

The DVD begins with a discussion of the various conversion alternatives available today. Joe Cali's popular approach is given particular attention with examples of the modified parts needed as well as a description of the labour required to make it work. The remainder of the DVD focuses on the proven DTM (Down The Middle) approach pioneered by the late VW Type 4 legend Joe Locicero and further optimized by Jake's crew.

The DTM conversion is not only one of the best conversions available, it is also one of the simplest. Unlike the majority of conversions the DTM requires no engine block machining so a full teardown is not required. Further, the effectiveness of the DTM shroud's cooling ability meets or surpasses even the Porsche 911 fan shroud! The entire conversion is shown in detail from parts required to final installation into a beetle.

Visit us at www.VW-DIY.com to see more video clips and other DVDs in the series.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 26 lis 2009

Co tam chce autor říci? že vyvrtáním díry se to tam vejde :)
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 126
Registrován: 25 črc 2005

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod ripi » 27 lis 2009

Hele Trabihonz, čim si prosim tě vyčistil ten blok?

Já to zkoušel arvou, ale tak jak vypadá ten tvůj to teda jsem nedosáhl ani náhodou :shock:

Jinak pravděpodobně dobrá kniha k přestavbě je tady http://www.nextgen-usa.com/, dle komentářů co jsem našel na netu...
ještě chvilku..

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 27 lis 2009

Hale máme doma takovou myčku ,ale jako náplň tam je obyčejná nafta.. to umeju štětcem ..spláchnu vodou a je to čistý, ale všechno nejde, jak je to taková ta zažraná špína tak nic moc..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
jps
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 562
Registrován: 13 srp 2007
Bydliště: Praha 8

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod jps » 28 lis 2009

nebudou Dell 36 na dvoulitr málo?
"chrome won´t make your car go any faster"
Obrázek

Uživatelský avatar
bubák
ex bubak007
Příspěvky: 2864
Registrován: 03 srp 2006

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod bubák » 28 lis 2009

dells 36 jsou ekvivalentem weberů 40
..nebudou
pan chytrej

Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 28 lis 2009

v zásadě se to říká jen proto, že z fabriky měly Dellorta větší difuzory než Webery..takže prostou výměnou difuzorů se Weber 36 dostane na stejné parametry jako Dellorto 36...ale výše uvedená poučka platila jen pro sady, které byly volně v prodeji, u karburátorů sundaných z Alfy, kterých je u nás habaděj, byly difuzory i na IDF větší. Je potřeba se podívat na velikost difuzoru v karburátorech který Trabihonz má, na velikost ventilů na dvoulitru a podle toho se rozhodnout.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod john » 28 lis 2009

trabihonz píše:.... a jedno sedlo ventilu zamlácený dovnitř ,vypadá docela zajímavě


Pokial dobre vidim, to sedlo nie je " zamlaceny dovnitr", ale vobec tam nie je....je to vcelku casty jav...

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 826
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod vako » 28 lis 2009

jps píše:nebudou Dell 36 na dvoulitr málo?

pokial nebudes chcet tocit na motore viac ako 5000 Rpm, mas povodne hlavy a vacku,tak su po natryskovani 36DRLA pre 2l dobra volba, ak chces ist do otaciek a mas pripravene k motoru velke hlavy a ostru vacku, tak nebudu 36ky stihat
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 28 lis 2009

takže..jak se chystáš řešit chlazení?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Petr914 » 28 lis 2009

...áno...dobrá votázka...jak píšeš vejš...chladič oleje se tam nevešel...

...ale kde je axiál(chlazení)...?
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 28 lis 2009

Pánové, jen pro informaci budu tam dávat 1.8, né dvoulitra, to sem jen vyfotil na ukázku, jak vypadá zamlácený sedlo( ano sedlo tam vůbec neni je vyndaný ven, ale bylo uplně o centimetr hlouběji než je původní stav..
Chlazení si ještě nejsem jist, viděl jsem přesně tenhle motor a tam měl broučí chlazení nabastlený (odkaz pro koumáky
http://www.pimmelinc.zweipage.de/) mam doba chlaďák z 1.6, zkoušel jsem to tam posadit s origo dynamem,ale už je nějak hodně málo místa na karburátory, takže to budu asi řešit výrobou (vlastní repliky porsche chlazení) altík,na to vrtuli, usadim to, udělam kopyto a následovně box z laminátu.. momentálně vyrábim příruby 8kousků pro karbece.. vím že se to dá koupit hotové, ale snažim se na dost věcech ušetřit.. plánuji auto osadit kotoučema, kdyby to náhodou jelo o něco lépe než originál 1.2 :D

no chladič oleje se prostě nevejde, muselo by se to kouda vyříznout do kastle,ale to se mi nechce, tak chladič vyvedu na hadice jinam,možná i jinej..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Sam » 28 lis 2009

Hmm, zacina me to zajimat. Cim budes ten olej chladit ? pridavny ventilator ? kam ho umistis ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 28 lis 2009

no bud ho dam někam do luftu, nebo větrák, nebo ho dam do luftboxu..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod Pětišroub » 28 lis 2009

a výfuk uděláš jak? koupíš nebo vyrobíš?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvekod trabihonz » 28 lis 2009

od topníku do konce vyrobim..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host