protoze jsem mad tim uz taky premyslel
Byl v tom nejaky zadrhel ?
Nebo slo jednoduse vymenit bocni víka, mozna kameny v planetovem soukolí a nasadit polonapravy ?
Foto by napovědělo

diky
neřízené výbuchySam píše:Nechi se pouštět do flame, ale dle mého je na motoru vše špatně. Abych ale nebyl jen za bručouna, tak to "rozladění" karburátorů je tím, že ovládání máš uchycené na příčce a motor je připevněný přes silentbloky. Při přidání plynu se ti motor pootočí a rázem bude každý karburátor táhnout různě. Nepůjde to nikdy sežídit. Ono ani umístění na vítrbednu ala P356 nebo Gene Berg není dobré, vítrbedna má tendenci vibrovat. Pro zdravý chod motoru je třeba, aby ovádání dvou karburátorů bylo co nejpřesnější a oba karburátory sály vždy stejně. Stačí se podívat na libovolný straz VW u nás. Půlka dvoukarbrurátorových motorů je "ukašlaných" a jedne víceméně na principu neřízených výbuchů.
Perfekntí a naprosto přesné ovládání je základem dobrého motoru.
Ámen, není co dodat!SO 545 píše:Nahodit drag drziaky prevodovky![]()
tiez som sa par x otacal v slepej ulicke ale cim som starsi tak ma to menej tesi.
teraz som v stadiu studovania ale ako sa poznam zase niekam netrafim.
drzim palec. nech ides k progresu.
Tak jake jsou dalsi poznatky z ozivovani motoru ?