Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Podla toho do coho ho chces
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

yahoďák píše: copak je to na zadních špičkách za udělátka? Myslím ty držáky pod úchytama držáků názrazníků
uz sem zjistil k cemu to je
jsou to body podle kterych se rovnala kriva kastle na stolici
info je primo od VW
Naposledy upravil(a) Herbie dne 18 lis 2008, celkem upraveno 2 x.
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: .

Příspěvek od Herbie »

trabihonz píše:nazdar,
dnes jsem si koupil motor na pokusy z transportéra, podle kodu motoru jsem zjistil,že je to 1.8 68koní (AP) ,pokud tedy číslo není překlepané.
Je tedy nekompletní, ale časem se ho hodlám rozchodit.
Co na něj říkáte, má ještě motor nějaké šance?
a to chces davat do toho tvyho brouka ?
... a vůbec !

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Příspěvek od sSATYRr »

toho je na pokusy skoda, zasysli jej a kup radeji nejakou jednicku na hrani..
jinak ti tam chybi par docela dulezitejch plechu, karburace, ssani, pumpa atp.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

to Herbie: děkan za zajímavou informaci!

to trabihonz: jestli má ten motor šanci se takto z obrázku říct nedá, nejspíš na tom už nebude moc dobře, když posloužil jako dárce některých dílů pro jiný.... otázka je , jaké má vůle atd. každopádně uzpůsobit ho, aby šel dát do brouka není vůbec jednoduché....zamysli se už jen nad chlazením....
Obrázek

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

VW uz dopredu pocital s krivou kastli?

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

Šíša píše:VW uz dopredu pocital s krivou kastli?
VW pocitali s tim ze auta bouraj a v ty dobe se to jeste opravovalo/rovnalo

Maj to stary Golfy, Pola a dalsi
... a vůbec !

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Moze natom nieco byt ale z mojej praxe viem ze miesto ako trebars zadna spicka chrobaka o celkovom stave karoserie nic nepovie.
Jedine ze to sluzilo na meranie pri plno nastrojenom aute inac to nedava zmysel.
Jedine miesto na karoserie kde sa da relativne nieco presne zamerat /myslim sytem veziciek/ je krutkov spoj alebo ulozenie.

Toto co je na obrazku je jedine na najjednoduchsie zameranie nic viac.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Příspěvek od trabihonz »

no do brouka to nevim ,uvažoval jsem o tom,ale asi by to byla dost náročná úprava,ale chci ho celej rozebrat, zjistit co a jak,a když by byl použitelnej, tak bych ho chtěl aspon rozchodit...
ten pán co mi ho prodával řikal že před X lety motor fungoval,akorát že ho měnili v transporteru za silněší
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martin_100 »

Hele na rovinu každej motor co kupuješ vyndanej z auta "prej před pár lety jezdil" a jak krásně .. olej nebral...

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Příspěvek od trabihonz »

jojo vim jak to je.. ted sem ho zkoušel, jestli jde protočit a přece se točí, aspon něco,ikdyž né moc
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

trabihonz píše: ten pán co mi ho prodával řikal že před X lety motor fungoval,akorát že ho měnili v transporteru za silněší
Hmmm, tak to bylo asi tak leda nějaké Porsche... :roll: nebo pětiválec z Audi.. :wink:
Nějak si nedokážu představit co je silnější než typ 4.. 8)
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

Typ 4 dvoulitr?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Příspěvek od trabihonz »

přesně tak, prej tam dávali dvoulitra
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Osmnáctka AP z busíků, 68HP. Do brouka na to zapomeň, znamená to milion úprav, veškerý díly dražší a hůř se shánějí.

Mohl by zajímat partičku s 411/412, ale spíš jen jako základ pro stavbu. Pokud ho rozvrtáš, už ho neprodáš. Rozchodit ho bude drahá sranda, investici prodejem zpět nedostaneš.

Pokud se chceš školit, bude ti užitečnější broučí motor. Typ4 je tak trochu pro pokročilé.

Kdybys ho půlil, zajímala by mě jak vypadá vačka.
Určitě zachovej válce a blok, pokud neni vydřenej.


Prakticky vzato nemá cenu v busu měnit funkční 1.8 za dvoulitr. Dvoulitr znamená pár koní navíc a o něco větší tovičej moment, zato však sníženou životnost. Pokud bus nejezdí plně naloženej (1 tuna), nebude rozdíl nijak markantní.

Motor 1.8 Typ4 je nejlepší vzducháč, jakej VW vyvinulo. AP do busů a AN do VW412.

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Pro informaci:

2.0 CJ 70HP
1.8 AP 68HP
1.8 AN 85HP (vyšší kompresní poměr)

Konstrukčně je dvoulitr identickej s 1.8 akorát s větším vrtáním a zdvihem. Ne tak 1.7, tam jsou drobné odlišnosti na každém kroku.

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Příspěvek od trabihonz »

díky za informaci.
Prej to nějak netahalo, že to měli plně naložený sudama s pívem a do kopce to nemohlo ,tak dali dvoulitr

Nemá někdo zájem o polomotor ? :lol:
:roll: mám ho dva dny a už přemýšlím o prodeji...
Jaké jsou prodejní přiměřené ceny za tento motor v neznámém stavu točícím? kód AP
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martin_100 »

No tak nápovědou by ti mohla bejt cena za kterou si ho koupil :wink:

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Jestli netáhnul plně naloženej bus do kopce, nehledal bych chybu v tom, že to neni dvoulitr. Bude totiž asi už utahanej, a vydřenej (prostě udřenej prací =)

V takovym případě má cenu šrotu nebo míň - paač se musí rozebrat a poměřit.

Když ho rozebereš a zasyslíš, on se dříve či později objeví někdo, kdo bude něco potřebovat - hlavu, vačku, válec či píst ...

Možná by stálo za to sundat hlavy a podívat se, jak vypadaj ventily. To může napovědět, proč motor ztratil dech.

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

fotky

Příspěvek od trabihonz »

Přidávám další fotky,tak jak dnes vypadá...
ke shrnutí - novej tapec stropu, nový gumy oken,nasazeny okna,narázník,světla,rámečky a nové kšilty světel,hotová elektřina,palubka,budíky.........

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Odpovědět