Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Podla toho do coho ho chces
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
uz sem zjistil k cemu to jeyahoďák píše: copak je to na zadních špičkách za udělátka? Myslím ty držáky pod úchytama držáků názrazníků
jsou to body podle kterych se rovnala kriva kastle na stolici
info je primo od VW
Naposledy upravil(a) Herbie dne 18 lis 2008, celkem upraveno 2 x.
... a vůbec !
Re: .
a to chces davat do toho tvyho brouka ?trabihonz píše:nazdar,
dnes jsem si koupil motor na pokusy z transportéra, podle kodu motoru jsem zjistil,že je to 1.8 68koní (AP) ,pokud tedy číslo není překlepané.
Je tedy nekompletní, ale časem se ho hodlám rozchodit.
Co na něj říkáte, má ještě motor nějaké šance?
... a vůbec !
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
to Herbie: děkan za zajímavou informaci!
to trabihonz: jestli má ten motor šanci se takto z obrázku říct nedá, nejspíš na tom už nebude moc dobře, když posloužil jako dárce některých dílů pro jiný.... otázka je , jaké má vůle atd. každopádně uzpůsobit ho, aby šel dát do brouka není vůbec jednoduché....zamysli se už jen nad chlazením....
to trabihonz: jestli má ten motor šanci se takto z obrázku říct nedá, nejspíš na tom už nebude moc dobře, když posloužil jako dárce některých dílů pro jiný.... otázka je , jaké má vůle atd. každopádně uzpůsobit ho, aby šel dát do brouka není vůbec jednoduché....zamysli se už jen nad chlazením....
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Moze natom nieco byt ale z mojej praxe viem ze miesto ako trebars zadna spicka chrobaka o celkovom stave karoserie nic nepovie.
Jedine ze to sluzilo na meranie pri plno nastrojenom aute inac to nedava zmysel.
Jedine miesto na karoserie kde sa da relativne nieco presne zamerat /myslim sytem veziciek/ je krutkov spoj alebo ulozenie.
Toto co je na obrazku je jedine na najjednoduchsie zameranie nic viac.
Jedine ze to sluzilo na meranie pri plno nastrojenom aute inac to nedava zmysel.
Jedine miesto na karoserie kde sa da relativne nieco presne zamerat /myslim sytem veziciek/ je krutkov spoj alebo ulozenie.
Toto co je na obrazku je jedine na najjednoduchsie zameranie nic viac.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
no do brouka to nevim ,uvažoval jsem o tom,ale asi by to byla dost náročná úprava,ale chci ho celej rozebrat, zjistit co a jak,a když by byl použitelnej, tak bych ho chtěl aspon rozchodit...
ten pán co mi ho prodával řikal že před X lety motor fungoval,akorát že ho měnili v transporteru za silněší
ten pán co mi ho prodával řikal že před X lety motor fungoval,akorát že ho měnili v transporteru za silněší
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Osmnáctka AP z busíků, 68HP. Do brouka na to zapomeň, znamená to milion úprav, veškerý díly dražší a hůř se shánějí.
Mohl by zajímat partičku s 411/412, ale spíš jen jako základ pro stavbu. Pokud ho rozvrtáš, už ho neprodáš. Rozchodit ho bude drahá sranda, investici prodejem zpět nedostaneš.
Pokud se chceš školit, bude ti užitečnější broučí motor. Typ4 je tak trochu pro pokročilé.
Kdybys ho půlil, zajímala by mě jak vypadá vačka.
Určitě zachovej válce a blok, pokud neni vydřenej.
Prakticky vzato nemá cenu v busu měnit funkční 1.8 za dvoulitr. Dvoulitr znamená pár koní navíc a o něco větší tovičej moment, zato však sníženou životnost. Pokud bus nejezdí plně naloženej (1 tuna), nebude rozdíl nijak markantní.
Motor 1.8 Typ4 je nejlepší vzducháč, jakej VW vyvinulo. AP do busů a AN do VW412.
Mohl by zajímat partičku s 411/412, ale spíš jen jako základ pro stavbu. Pokud ho rozvrtáš, už ho neprodáš. Rozchodit ho bude drahá sranda, investici prodejem zpět nedostaneš.
Pokud se chceš školit, bude ti užitečnější broučí motor. Typ4 je tak trochu pro pokročilé.
Kdybys ho půlil, zajímala by mě jak vypadá vačka.
Určitě zachovej válce a blok, pokud neni vydřenej.
Prakticky vzato nemá cenu v busu měnit funkční 1.8 za dvoulitr. Dvoulitr znamená pár koní navíc a o něco větší tovičej moment, zato však sníženou životnost. Pokud bus nejezdí plně naloženej (1 tuna), nebude rozdíl nijak markantní.
Motor 1.8 Typ4 je nejlepší vzducháč, jakej VW vyvinulo. AP do busů a AN do VW412.
díky za informaci.
Prej to nějak netahalo, že to měli plně naložený sudama s pívem a do kopce to nemohlo ,tak dali dvoulitr
Nemá někdo zájem o polomotor ?
mám ho dva dny a už přemýšlím o prodeji...
Jaké jsou prodejní přiměřené ceny za tento motor v neznámém stavu točícím? kód AP
Prej to nějak netahalo, že to měli plně naložený sudama s pívem a do kopce to nemohlo ,tak dali dvoulitr
Nemá někdo zájem o polomotor ?
mám ho dva dny a už přemýšlím o prodeji...
Jaké jsou prodejní přiměřené ceny za tento motor v neznámém stavu točícím? kód AP
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Jestli netáhnul plně naloženej bus do kopce, nehledal bych chybu v tom, že to neni dvoulitr. Bude totiž asi už utahanej, a vydřenej (prostě udřenej prací =)
V takovym případě má cenu šrotu nebo míň - paač se musí rozebrat a poměřit.
Když ho rozebereš a zasyslíš, on se dříve či později objeví někdo, kdo bude něco potřebovat - hlavu, vačku, válec či píst ...
Možná by stálo za to sundat hlavy a podívat se, jak vypadaj ventily. To může napovědět, proč motor ztratil dech.
V takovym případě má cenu šrotu nebo míň - paač se musí rozebrat a poměřit.
Když ho rozebereš a zasyslíš, on se dříve či později objeví někdo, kdo bude něco potřebovat - hlavu, vačku, válec či píst ...
Možná by stálo za to sundat hlavy a podívat se, jak vypadaj ventily. To může napovědět, proč motor ztratil dech.
fotky
Přidávám další fotky,tak jak dnes vypadá...
ke shrnutí - novej tapec stropu, nový gumy oken,nasazeny okna,narázník,světla,rámečky a nové kšilty světel,hotová elektřina,palubka,budíky.........
ke shrnutí - novej tapec stropu, nový gumy oken,nasazeny okna,narázník,světla,rámečky a nové kšilty světel,hotová elektřina,palubka,budíky.........
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací