hmm, no ale jinak to nejde, takže se na to vyprdnitrabihonz píše:každopádně nechci kupovat nový válce to je moc ranec...
Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: Mexikán 1.2
Už jsem tak učinil, motor jsem uskladnil a kašlu na něj..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2
tak jsem koupil motor 2.0 typ 4 (CU) po rozebrání jsem zjistil že jsou vymletý ojniční ložiska, tim pádem je i klikovka na výbrus.. a jedno sedlo ventilu zamlácený dovnitř ,vypadá docela zajímavě .Takže mam ted rozebranou tu 1.8 ,až to dam dohromady,tak budu zkoušet jak se to vejde do brouka a pak budu řešit další věci jako je chlazení , dobíjení,v almaře mam už nějakej čas dellorta 36ky ,přikládam fotky
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Zkoušel jsem jestli se to tam vůbec vejde.. A vejde, jen Oil chladič tam nejde ale nevadí se vyvede jinam..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Bug Me Video Presents Special Edition 1: Type IV Engine Conversion
This DVD is a fantastic resource for those of you considering modifying the powerful Type IV engine to fit into a beetle, Ghia, or other Type I application. Jake Raby, one of the world's foremost Type IV authorities, takes us into the famous "Raby's Aircooled Technology" shop to show us how it's done.
The DVD begins with a discussion of the various conversion alternatives available today. Joe Cali's popular approach is given particular attention with examples of the modified parts needed as well as a description of the labour required to make it work. The remainder of the DVD focuses on the proven DTM (Down The Middle) approach pioneered by the late VW Type 4 legend Joe Locicero and further optimized by Jake's crew.
The DTM conversion is not only one of the best conversions available, it is also one of the simplest. Unlike the majority of conversions the DTM requires no engine block machining so a full teardown is not required. Further, the effectiveness of the DTM shroud's cooling ability meets or surpasses even the Porsche 911 fan shroud! The entire conversion is shown in detail from parts required to final installation into a beetle.
Visit us at http://www.VW-DIY.com" onclick="window.open(this.href);return false; to see more video clips and other DVDs in the series.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Co tam chce autor říci? že vyvrtáním díry se to tam vejde
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Hele Trabihonz, čim si prosim tě vyčistil ten blok?
Já to zkoušel arvou, ale tak jak vypadá ten tvůj to teda jsem nedosáhl ani náhodou
Jinak pravděpodobně dobrá kniha k přestavbě je tady http://www.nextgen-usa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, dle komentářů co jsem našel na netu...
Já to zkoušel arvou, ale tak jak vypadá ten tvůj to teda jsem nedosáhl ani náhodou
Jinak pravděpodobně dobrá kniha k přestavbě je tady http://www.nextgen-usa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, dle komentářů co jsem našel na netu...
ještě chvilku..
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Hale máme doma takovou myčku ,ale jako náplň tam je obyčejná nafta.. to umeju štětcem ..spláchnu vodou a je to čistý, ale všechno nejde, jak je to taková ta zažraná špína tak nic moc..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
nebudou Dell 36 na dvoulitr málo?
"chrome won´t make your car go any faster"
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
v zásadě se to říká jen proto, že z fabriky měly Dellorta větší difuzory než Webery..takže prostou výměnou difuzorů se Weber 36 dostane na stejné parametry jako Dellorto 36...ale výše uvedená poučka platila jen pro sady, které byly volně v prodeji, u karburátorů sundaných z Alfy, kterých je u nás habaděj, byly difuzory i na IDF větší. Je potřeba se podívat na velikost difuzoru v karburátorech který Trabihonz má, na velikost ventilů na dvoulitru a podle toho se rozhodnout.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Pokial dobre vidim, to sedlo nie je " zamlaceny dovnitr", ale vobec tam nie je....je to vcelku casty jav...trabihonz píše:.... a jedno sedlo ventilu zamlácený dovnitř ,vypadá docela zajímavě
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
pokial nebudes chcet tocit na motore viac ako 5000 Rpm, mas povodne hlavy a vacku,tak su po natryskovani 36DRLA pre 2l dobra volba, ak chces ist do otaciek a mas pripravene k motoru velke hlavy a ostru vacku, tak nebudu 36ky stihatjps píše:nebudou Dell 36 na dvoulitr málo?
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
takže..jak se chystáš řešit chlazení?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
...áno...dobrá votázka...jak píšeš vejš...chladič oleje se tam nevešel...
...ale kde je axiál(chlazení)...?
...ale kde je axiál(chlazení)...?
You can't win 'em all...
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Pánové, jen pro informaci budu tam dávat 1.8, né dvoulitra, to sem jen vyfotil na ukázku, jak vypadá zamlácený sedlo( ano sedlo tam vůbec neni je vyndaný ven, ale bylo uplně o centimetr hlouběji než je původní stav..
Chlazení si ještě nejsem jist, viděl jsem přesně tenhle motor a tam měl broučí chlazení nabastlený (odkaz pro koumáky
http://www.pimmelinc.zweipage.de/" onclick="window.open(this.href);return false;) mam doba chlaďák z 1.6, zkoušel jsem to tam posadit s origo dynamem,ale už je nějak hodně málo místa na karburátory, takže to budu asi řešit výrobou (vlastní repliky porsche chlazení) altík,na to vrtuli, usadim to, udělam kopyto a následovně box z laminátu.. momentálně vyrábim příruby 8kousků pro karbece.. vím že se to dá koupit hotové, ale snažim se na dost věcech ušetřit.. plánuji auto osadit kotoučema, kdyby to náhodou jelo o něco lépe než originál 1.2
no chladič oleje se prostě nevejde, muselo by se to kouda vyříznout do kastle,ale to se mi nechce, tak chladič vyvedu na hadice jinam,možná i jinej..
Chlazení si ještě nejsem jist, viděl jsem přesně tenhle motor a tam měl broučí chlazení nabastlený (odkaz pro koumáky
http://www.pimmelinc.zweipage.de/" onclick="window.open(this.href);return false;) mam doba chlaďák z 1.6, zkoušel jsem to tam posadit s origo dynamem,ale už je nějak hodně málo místa na karburátory, takže to budu asi řešit výrobou (vlastní repliky porsche chlazení) altík,na to vrtuli, usadim to, udělam kopyto a následovně box z laminátu.. momentálně vyrábim příruby 8kousků pro karbece.. vím že se to dá koupit hotové, ale snažim se na dost věcech ušetřit.. plánuji auto osadit kotoučema, kdyby to náhodou jelo o něco lépe než originál 1.2
no chladič oleje se prostě nevejde, muselo by se to kouda vyříznout do kastle,ale to se mi nechce, tak chladič vyvedu na hadice jinam,možná i jinej..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Hmm, zacina me to zajimat. Cim budes ten olej chladit ? pridavny ventilator ? kam ho umistis ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
no bud ho dam někam do luftu, nebo větrák, nebo ho dam do luftboxu..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
a výfuk uděláš jak? koupíš nebo vyrobíš?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
od topníku do konce vyrobim..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací