Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od Herbie »

Mě by zajimala ta prestavba prevodovky "ze suchy na mokrou"
protoze jsem mad tim uz taky premyslel

Byl v tom nejaky zadrhel ?
Nebo slo jednoduse vymenit bocni víka, mozna kameny v planetovem soukolí a nasadit polonapravy ?
Foto by napovědělo :)

diky
... a vůbec !

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2176
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od hydraulik »

A mě by zajímalo.. jak se motor chová v provozu, jak chladí nechladí.. a hlavně jak to jede...
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od trabihonz »

Přestavba převodovky byla celkem v klidu, sundal jsem boční víka na suché vyndal diferák i s klecí, zůslala mi tam jen hruška, odšrouboval jsem talíř diferáku (asi 8 šroubů) - dále jsem rozebral mokrou převodovku ,sundal víka, srazil trubky okolo poloos, vyndal klec s diferákem vkuse společně s poloosama, sundal jsem talíř diferáku a místo něj sem našrouboval talíř ze suché a už sem to ládoval do dlouhééé převodovky. vše tam páslo jak má. jediný problem byl, že po nasazení do auta se mi při vyvěšených poloosách jedna strana zadrhávala, takže jsem tam musel přidat 0,5mm těsnění pod přirubu manžety a pak to bylo dobrý.


ještě nevím jak se chová v provozu, ještě mam rozladěný karburátoru, je to zajim jen seřízený tak nahrubo.. a hlavně tam nemam olejový chladič, takže jsem to moc netrápil , ale jelikož bylo venku asi 5° tak jsem to śtejně projel a nejede to špatně , zatím vychytávam mouchy dnes jsem musel předělávat měrku oleje, protože mi z toho cákal olej, ale už to bude snad dobrý.
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od Sam »

Nechi se pouštět do flame, ale dle mého je na motoru vše špatně. Abych ale nebyl jen za bručouna, tak to "rozladění" karburátorů je tím, že ovládání máš uchycené na příčce a motor je připevněný přes silentbloky. Při přidání plynu se ti motor pootočí a rázem bude každý karburátor táhnout různě. Nepůjde to nikdy sežídit. Ono ani umístění na vítrbednu ala P356 nebo Gene Berg není dobré, vítrbedna má tendenci vibrovat. Pro zdravý chod motoru je třeba, aby ovádání dvou karburátorů bylo co nejpřesnější a oba karburátory sály vždy stejně. Stačí se podívat na libovolný straz VW u nás. Půlka dvoukarbrurátorových motorů je "ukašlaných" a jedne víceméně na principu neřízených výbuchů.
Perfekntí a naprosto přesné ovládání je základem dobrého motoru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od Kůča »

Sam píše:Nechi se pouštět do flame, ale dle mého je na motoru vše špatně. Abych ale nebyl jen za bručouna, tak to "rozladění" karburátorů je tím, že ovládání máš uchycené na příčce a motor je připevněný přes silentbloky. Při přidání plynu se ti motor pootočí a rázem bude každý karburátor táhnout různě. Nepůjde to nikdy sežídit. Ono ani umístění na vítrbednu ala P356 nebo Gene Berg není dobré, vítrbedna má tendenci vibrovat. Pro zdravý chod motoru je třeba, aby ovádání dvou karburátorů bylo co nejpřesnější a oba karburátory sály vždy stejně. Stačí se podívat na libovolný straz VW u nás. Půlka dvoukarbrurátorových motorů je "ukašlaných" a jedne víceméně na principu neřízených výbuchů.
Perfekntí a naprosto přesné ovládání je základem dobrého motoru.
neřízené výbuchy :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=EVRIDwxfENs" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od trabihonz »

V tom ovládání jsem udělal chybu ,uvědomil jsem si to až když to bylo hotové, ale aspon jsem problem minimalizoval použitím tvrdých uretanových silentbloků a ted se motor hýbe minimálně, ještě chci udělat vzadu na motoru jednu výstuhu přes silentbloky spojenou s kaslí..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od Sam »

Tady ti nepomohou ani titanové silentbloky. Vždy bude docházet ke zkrutu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od trabihonz »

O tom nemam pochyb, samozřejmě ideální by bylo to předělat..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
Hrošík
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 517
Registrován: 06 zář 2006
Bydliště: Nedaleko

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od Hrošík »

S plechem si rozumis, jsi sikovnej. Drzel jsem ti palce a doufal, ze poslechnes zdejsi guru Petisrouba a Sama, a taky Milosaka, ktery Typem4 dlouhodobe jezdi a ma s tim tady na foru asi nejvic praktickych zkusenosti. Konverze Typu4 na svisle chlazeni je vymyslena a na internetu dobre zdokumentovana vec, ktera funguje. Rozhodl ses vsak jit do toho vlastni hlavou... skoda. To, co jsi postavil, sice dalo spoustu prace, ale fungovat to proste nemuze a nebude. Copak neveris? Upeces to pri prvni mozne prilezitosti, tim si bud jisty. Doufam, ze pokud bude nejake priste, postavis presnou "cali" konverzi, jak ti radil Petisroub. Pracnost bude uplne stejna, jen to pak uz nebudes muset predelavat ani "ladit".
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od lope »

Já bych řekl, že trabihonz je nenapravitelný optimista, ze kterého se vyvine objevitel Ameriky.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od OB »

Klucí, tak ho tak neodsuzujte ačkoliv si myslím, že máte pravdu a snažíte se mu ušetřit čas a peněženku. Jsou však lidé, a mezi ně se počítám i já, že skutečně mají svou hlavu a jdou si za svou věcí hlava nehlava.
A až dojde k problémům, tak si člověk uvědomí, že vlastně kdyby nejdříve poslouchal, pátral kdo už takovou konverzí prošel, že vlastně objevil slepou uličku. I to je sebereflexe, která je užitečná.................. ale těch hodin práce a peněz co do toho člověk nastrká, jen aby se dostal na konec slepé uličky.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od SO 545 »

Nahodit drag drziaky prevodovky :wink:

tiez som sa par x otacal v slepej ulicke ale cim som starsi tak ma to menej tesi.

teraz som v stadiu studovania ale ako sa poznam zase niekam netrafim.

drzim palec. nech ides k progresu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od OB »

SO 545 píše:Nahodit drag drziaky prevodovky :wink:

tiez som sa par x otacal v slepej ulicke ale cim som starsi tak ma to menej tesi.

teraz som v stadiu studovania ale ako sa poznam zase niekam netrafim.

drzim palec. nech ides k progresu.
Ámen, není co dodat! :D
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od Sam »

Obrázek
Tak jake jsou dalsi poznatky z ozivovani motoru ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od trabihonz »

Předělal jsem ovládání karbeců , nyní je už pevně spojeno s motorem , ted dodělávam olejovej chladič, umístěný dolu vo levého zadního "podběhu", až to bude hotový, tak to chci nechat naladit od jednoho kloučka co dělal v motorsportu..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od trabihonz »

jinak pořád laboruju s hlavnim brzdovym válcem, už tam mam 4. a furt je to špatný , stále je špatný chod pedálu, je na hoře až na druhý šlápnutí, prostě to nenakrmí , vepředu mam pístky 54mm vzadu 38mm, potřebuju na to válec tak 26mm aby to fungovalo, nejvíc sem měl 23...
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
trabihonz
Příspěvky: 118
Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od trabihonz »

dnes bylo krásné počasí na výlet, už mi to brzdí i jezdí celkem pěkně, konečně jsem spokojený a užívám si to.. :)
Obrázek
Obrázek
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací

Uživatelský avatar
gandy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 609
Registrován: 07 dub 2008
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od gandy »

Tohle je zajímavá a odvážná přestavba. Jak to dopadlo s motorem? Stále vrčí? Nebo se vařilo?
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"

Uživatelský avatar
boldor
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1404
Registrován: 12 kvě 2009

Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4

Příspěvek od boldor »

Myslím že na to bude zvědavý každý, kdo si tohle téma přečte
BIG BOYS LOVE BIG TOYS

Odpovědět