renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Tomáš
Příspěvky: 213 Registrován: 08 zář 2008
Bydliště: Domašín
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tomáš » 14 pro 2008
pěknyy pěknyy co mu koupis k vanocum?
Derek
Příspěvky: 175 Registrován: 16 úno 2008
Bydliště: Za zelenou Ostravou.
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Derek » 14 pro 2008
Moc pěkné moc líbí se mi hlavně ten odstín laku máš to pěkné opravdu!
trabihonz
Příspěvky: 118 Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od trabihonz » 14 pro 2008
k vánocum už má vybráno
jinak díky za pochvalu
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
HANZO
Příspěvky: 106 Registrován: 18 říj 2006
Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od HANZO » 19 pro 2008
Este taky mensi dotaz..taa protitepelna textiilia co si dal okolo motora nie je moc stastny vyber..pokial natocis motor(co dufam a pevne verim), tak ti ju bude nasavat do motora..moja skusenost z cias este z 1200cm...inak pekny brouk
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15201 Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Sam » 19 pro 2008
Měl jsem podobnou a žádný problém. Držela dobře. Samozřejmě, že je vhodné ji uchytit i těma kovovejma pacičkama jako originál lepenka.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
trabihonz
Příspěvky: 118 Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od trabihonz » 02 led 2009
Zkoušel sem na kaslík nastříkat airbrush pistolí obrázek brouka.. na jeden z mých prvních airbrush nástřiků to nebylo uplně tak hrozný, ale celé sem to pokazil poslední závěrečnou vrstvou, můj poznatek - syntetická barva není slučitelná s bezbarvým lakem
no přikládám fotku , prostě se to tim lakem zdrclo a loupese to všude kde jsem použil syntetiku...
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375 Registrován: 04 úno 2005
Příspěvek
od Lugen » 02 led 2009
no jo když von je bezbarvej akryl. syntetika se dělá rovnou do lesku
Ale jinak moc pěkný
To tady asi nikdo nedělá...
Naposledy upravil(a)
Lugen dne 02 led 2009, celkem upraveno 2 x.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507 Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West
Příspěvek
od Petr914 » 02 led 2009
...jestli je jedno nebo druhý akryl nebo syntetika určuje pouze kupující...oba laky existujou v obou provedeních...
You can't win 'em all...
trabihonz
Příspěvky: 118 Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od trabihonz » 02 led 2009
jo existuje, ale já to stříkal barvama "co dům dal" něco akryl něco syntet..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507 Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West
Příspěvek
od Petr914 » 02 led 2009
You can't win 'em all...
hugo
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 796 Registrován: 30 zář 2006
Bydliště: Babiččino údolí
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od hugo » 01 úno 2009
pěkny pěkny. A teď se zeptam - proč je pod oknem ten černej pás/pruh??
trabihonz
Příspěvky: 118 Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od trabihonz » 01 úno 2009
To je karbonová folie ,
byla tam steklá barva a nechtěl jsem to už dělat znova, tak jsem to přelepil...
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
hugo
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 796 Registrován: 30 zář 2006
Bydliště: Babiččino údolí
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od hugo » 01 úno 2009
dekuji za vysvetleni....ja bych to ale prelakoval, at mu to vic slusi...jinakje to fesák jak má byt
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15201 Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Sam » 02 úno 2009
Není to můj socialwagen ?
Copak je to za odstín ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
trabihonz
Příspěvky: 118 Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od trabihonz » 02 úno 2009
tvůj socialwagen? nevim , je to mexico dovežený z DE , teď je na tom odstín myslim ŠKODA 8280
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
trabihonz
Příspěvky: 118 Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od trabihonz » 30 dub 2009
Včera jsem rozebral motor tu 1.8 AP a zjistil jsem pár závad, 2 válce mají poškození a jedna hlava má prasklinku u výfukového kanálu.
Ukážo fotku válce ,vypadá to uplně stejně jako odlouplý nicasil na krosce... no co myslíte, jde ten válec ještě použít,nebo by to dělalo velkou neplechu ?Měl bych se na ten motor už jen kvuli těm válcům a hlavě vykašlat? každopádně nechci kupovat nový válce to je moc ranec...
Naposledy upravil(a)
trabihonz dne 26 lis 2009, celkem upraveno 1 x.
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
prak
špión 007
Příspěvky: 4675 Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od prak » 01 kvě 2009
minimálně nový válce
tohle nemá cenu skládat
VWPaja
Příspěvky: 64 Registrován: 29 bře 2005
Bydliště: Praha 6-Suchdol
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od VWPaja » 03 kvě 2009
Nicassil Brouci nemají,jen ocelovou vložku,toto se mohlo stát např při dlouhým odstavením motoru,kdy se do válců dostala vlhkost a ta způsobila co,soudruzi? Že to zkorodovalo!
Jedině nový válce,písty,kroužky.
trabihonz
Příspěvky: 118 Registrován: 07 říj 2008
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od trabihonz » 03 kvě 2009
to mi je jasný že némá nikasil ,to sem dal jako příklad, prostě je to vyrezlý mno
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací