Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
- marena1989
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 271
- Registrován: 04 led 2009
- Bydliště: Nový Bor - (Liberec)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Ještě jeden dotaz .... historie originálních plechů je jaka ?? Ten motor byl nekompletní když jsi ho kupoval ?? Tak proto dodatečná výroba sahary ??
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ...
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
evoluce chlazení u VW trvala cca 40 let u Typu 1. Být tebou tak se vrátím k výše uvedené variantě "cali" s použitím plechařiny válců z Typu 4 a sahary Typ 1. Je to dostatečně levné, s plechem šikovnej jseš a úspěch je zaručen.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Pokud mohu jen něco řici, tak doporučuji tuto parodii na chlazení uložit jako důkaz českého velikánství a začít kompletně znovu.
Když už si to nechceš počítat ani simulovat v Matlabu a rovnou experimentuješ, zkoušel sis vůbec T1 větrák roztočit ? Na co jsi přišel ? Že ze zadní strany nasává vzduch a rovnoměrně jej distribuuje po svém obvodu? Co se stane, když 75% obvodu zaslepíš saharou a na válce necháš cca 25% ?
Když už si to nechceš počítat ani simulovat v Matlabu a rovnou experimentuješ, zkoušel sis vůbec T1 větrák roztočit ? Na co jsi přišel ? Že ze zadní strany nasává vzduch a rovnoměrně jej distribuuje po svém obvodu? Co se stane, když 75% obvodu zaslepíš saharou a na válce necháš cca 25% ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
to marena: origo plechy mam ikdyž né uplně kompletní, problem je v tom že tenhle motor se do brouka nedával ,proto se origo chlazení z tohoto motoru do brouka nevejde..
to 5š: no asi by to bylo nejlepší..ikdyž se mi nechce , chybí mi jeden plech válců a sahara kulatá,protože podélnou mam z 1.6 a ta je tak dlouhá že se mi nevejdou karbece..
to Sam: Je mi to jasný Kontrolní otázka: Co udělá náš dobře známý samopal vzor 24, když ho ponecháme na větru a dešti?? Zrezne vole ale co hlavně??
to 5š: no asi by to bylo nejlepší..ikdyž se mi nechce , chybí mi jeden plech válců a sahara kulatá,protože podélnou mam z 1.6 a ta je tak dlouhá že se mi nevejdou karbece..
to Sam: Je mi to jasný Kontrolní otázka: Co udělá náš dobře známý samopal vzor 24, když ho ponecháme na větru a dešti?? Zrezne vole ale co hlavně??
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
tu 1.6 si upravíš dokulata..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Toho sem se bál ,ale s tímto krásným průřezem je všechno hned jasnější.. mimochodem moc vzduchu nejde na ten olejovej chladič ..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
hm... osobne si myslim, ze to timto zpusobem neuchladis. Vzduch smerujes pouze mezi oba valce, chladis je jen z vnitrni strany (vnirky pistu chladnesji = vnejsky teplejsi), nikoliv pres celou plochu zeber. Zastavis ve fronte a je po srande [-X
Nicmene, drzim Ti palce, vskutku smely projekt.
Ja stejne budu davat pridavne olejove chlazeni s vetrakem i termostatem, idealni reseni, ale na olej, nikoliv na vzduch, tam toho musis mit co nejvic.
Nicmene, drzim Ti palce, vskutku smely projekt.
Ja stejne budu davat pridavne olejove chlazeni s vetrakem i termostatem, idealni reseni, ale na olej, nikoliv na vzduch, tam toho musis mit co nejvic.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
NO DOBRÁ tak já to teda předělám... ještě jedna otázka - když koukám na to jak jsou umístěny dvojité karburátory, tak jsou všude otočeny tryskama (ladícíma šroubama) do strany - od sebe to se musí v autě asi docela blbě ladit né?? při zakoupeném sání není co řešit, ale když si ho budu dělat doma,tak jsem přemejšlel dát trysky směrem k sobě..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
...no hele...přestože sem v rámci slušnýho vychování včas vycouval z tohodle projektu...mam obrovskou radost z jedný věci...trabihonz slyší/naslouchá...a tim pádem si myslim,že to dobře dopadne...
...pazoury má šikovný...bude naslouchat dál...bude to dobrý a akce se nakonec zdaří...
...pazoury má šikovný...bude naslouchat dál...bude to dobrý a akce se nakonec zdaří...
You can't win 'em all...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
to nieje problem ani u originalu... odrezes vrch a pootocis... ale ako poriesis prepakovanie karburacie ?trabihonz píše:NO DOBRÁ tak já to teda předělám... ještě jedna otázka - když koukám na to jak jsou umístěny dvojité karburátory, tak jsou všude otočeny tryskama (ladícíma šroubama) do strany - od sebe to se musí v autě asi docela blbě ladit né?? při zakoupeném sání není co řešit, ale když si ho budu dělat doma,tak jsem přemejšlel dát trysky směrem k sobě..
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
mám v podběhu (nebo ve stěně vedle karburátoru chcete-li) vyříznutý otvor s vrátky, kudy lze po jejich sundání ladit karburátory z boku od kol (chce to ruku šmátralku)
"chrome won´t make your car go any faster"
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Musim pridat moju trochu do mlyna...trabihonz píše:NO DOBRÁ tak já to teda předělám..
NEPRERABAJ NIC ...jedina mnohokrat overena a preukazatelne uspesna cesta je nevyrabat nieco co uz existuje, zatnut zuby a objednat bud kompletny kit s Porsche chladenim, alebo DTM konverzny kit na T4 do T1...pri samo - domo je motor odkazany na zanik vo velmi kratkej dobe...
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
nekupovat kompletní kit [-X aby mě to stálo víc než celej motor.. to já si to rači urobim ikdyž to třeba nebude pravý ořechový..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Jake Raby, výrobce DTM sahary, tu "Cali" konverzi, kterou tady tlačím, respektuje jako funkční řešení. Akorát se to musí udělat přesně podle návodu, po dokončení to jakž-takž kopíruje chlazení Typu 1 a na sériovou 18ku to bude bohatě stačit..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Aha už sem to konečně pochopil podle toho návodu, potřebuju 2 pravé a 2 levé plechy válců, které se říznou v pulce a svaří k sobě, měto furt nebylo jasný jak to z toho vyčaroval..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
nějak ted nestiham ,takže sem neudělal skoro nic..
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
Zdravim,
tak po dvouletém odstupu jsem se pustil do úprav brouka , když už motor nestačil, konečně jsem tam dopasoval tu 1.8... Zatím je to celkově nedoladěné, pouze proběhly první jízdní zkoušky a už teď cítím že až se to vyladí, že to bude dobré, z čeho mám ale opravdu radost je převodovka , použil jsem nejdelší (AT) a to tak ,že jsem předělal ze suchých na mokré poloosy, chodí perfektně a ty dlouhé kvalty oproti AB převodovce se mi fakt zamlouvají. Také jsem zároveň vylepšil brzdy, všude už jsou kotouče, brzdí to krásně, jen laboruju s hlavníma brzdovejma válcema, pořád mi brzdí až na druhé šlápnutí, s broukovym válcem mi to nechodilo vůbec..
Přidávám foto motoru , jen mě prosím neukamenujte, i přes všechna vaše upozornění a varování jsem chlazení nepředělal , prostě se mi už nechtělo, tak uvidím jak to bude fungovat.
tak po dvouletém odstupu jsem se pustil do úprav brouka , když už motor nestačil, konečně jsem tam dopasoval tu 1.8... Zatím je to celkově nedoladěné, pouze proběhly první jízdní zkoušky a už teď cítím že až se to vyladí, že to bude dobré, z čeho mám ale opravdu radost je převodovka , použil jsem nejdelší (AT) a to tak ,že jsem předělal ze suchých na mokré poloosy, chodí perfektně a ty dlouhé kvalty oproti AB převodovce se mi fakt zamlouvají. Také jsem zároveň vylepšil brzdy, všude už jsou kotouče, brzdí to krásně, jen laboruju s hlavníma brzdovejma válcema, pořád mi brzdí až na druhé šlápnutí, s broukovym válcem mi to nechodilo vůbec..
Přidávám foto motoru , jen mě prosím neukamenujte, i přes všechna vaše upozornění a varování jsem chlazení nepředělal , prostě se mi už nechtělo, tak uvidím jak to bude fungovat.
VW brouk typ4 1.8 a VW 411 L před renovací
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexikán 1.2 přestavba na typ 4
My tě neukamenujeme. Jen chci poukázat na to, je tu obrovské potencionální riziko přehřátí motoru - podívej jak dopad můj origoš Typ4 motor : http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 00#p272076" onclick="window.open(this.href);return false;
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.