Muj bus KAREL T2 (1971)
Muj bus KAREL T2 (1971)
Takže konečně píšu do téhle rubriky ! S velkým úsměvem na tváři. Vše to začalo cestou na motosraz na staré číze. Projíždím si tak moravskými vesničkami a najednou ho vidím. Byla to láska na první pohled. Byl začátek srpna 2007 a já zastavil a stál u něj dvacet minut a potom na malý kousek papírku napsal KOUPÍM a dal ho za starý zrezivělý stěrač i se svým telefonním číslem. Po dvou týdnech se mi chlápek ozval a řekl cenu. Nechal jsem si to v hlavě, ale zdálo se mi to moc, ale teď už vím, že to moc nebylo. Téměř dva měsíce nic a telefon a sním nová cena , kterou nešlo odmítnout tak se jelo. Můj bus KAREL ( koupil jsem ho v den kdy měl Karel svátek 4.11.2007 ) měl technický průkaz a vněm napsán motor 1600ccm a rok výroby 1971 s krásným šíbrem přes třetinu střechy. Zadní náprava v prdeli, takže nepojízdný, ale šel jsem do toho. Později se ukázalo , že motor 1600 není 1600 , ale 1200 , ale to byl v tu chvíli pro mě detail Peněz jsem jako student měl akorát na koupi auta a nějakých 10 000 na opravy což se mi v tu dobu zdálo spousta peněz ( smích) Hned se do toho šláplo a začalo se rozebírat co se dalo. Za malinkou dobu jsem zjistil, že peněz mám opravdu málo. Taťka mi něco do začátku půjčil, takže to bylo úplně super. Pracovalo se víkendově. Celá sobota, celá neděle v garáži. Spousta nadávání , spousta krásných chvílí , spousta dlouhých večerů pod lampou …. Rozpočet narůstal strašně rychle , ale když už se to dělá tak pořádně …. Pod senem byl hnůj , takže téměř všechny spodní díly se musely vyměnit. Měnilo se toho opravdu hodně. S motorem jsem si nelámal hlavu a mistr Folwarčný udělal téměř kompletní GO. Peníze došli , takže jsem jel navštívit Švýcarsko. Přivezl jsem domů penízky a za necelý týden byli zase v Karlovi. Spotřeba 30 Kg tmelu byla opravdu nečekaná. Broušení broušení a zase broušení. Vnitřek je ještě třeba trochu doladit , hlavně to spaní. Ale to už jsou takové věci , které člověka šíleně moc baví. Jezdím od 6.8.2008 nalítal jsem zhruba 1000km a je to paráda i stím 12 tkovým motorem , který má 34 koníků. 1600 je už v garáži ,ale čeká se na přísun financí. S kterýma byl a bude pro mě problém. Nejsem moc ten typ co šechno fotí , takže těch fotek moc nemám . Ale něco tady hodím. Velke díky mému dědovi a taťkovi.
Naposledy upravil(a) r_o_b_o dne 18 srp 2008, celkem upraveno 1 x.
POMOC
Chlapi pomoc pise mi tady tohle : Jako novemu uzivateli je vkladani odkazu ve vasem profilu docasne zakazano nejde to nejak odblokovat nevim co stim nemuzu tady dat fotky
He
Už mam 11
- clayd
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 356
- Registrován: 06 led 2007
- Bydliště: Struhařov
muj bus karel
hezkej Kája a na študáka hezkej počin,tak si ho užívej,at slouží bez nehod
Já vím Bohumile ,já vím
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
není co dodat... jen, že jsi odvedl krásnou práci...gratulace ať dlouho slouží
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz