Stránka 7 z 11
Napsal: 19 kvě 2008
od beetle66
Hezké shrnutí. Nezbývá než pogratulovat k pěkné práci a popřát Ti, aby sis oválka pěkně užil a dělal Ti už jen radost
Napsal: 19 kvě 2008
od Herbie
mno mazec
sem netusil ze se menila strecha a sloupky
Napsal: 19 kvě 2008
od ovalisimus panornik
Vzhledem k tomu, že auto znám poměrně dobře, tak jsem rád jak to s ním dopadlo, žádná žumpa to není a každej pravověrnej by měl v životě
takhle jedno z žumpy vytáhnout
jen mít tu odvahu....
Napsal: 19 kvě 2008
od pulenejksicht
máš můj obdiv ,žes vydržel až do konce se záchranou dalšího
oválohlena a jestli to je nebo není žumpa není podstatný
doufám,že zbyla síla do budoucna na nějakýho busa
Napsal: 20 kvě 2008
od Leer
díky všem...aby bylo jasno...i dnes je spousta věcí,které bych předělal a jsou místa, kterými se rozhodně není dobré prsit.....ale mladická nerozvážnost holt občas nadělala paseku a změna třeba předního čílka v takovémto stavu rozpracovanosti by se rovnala sebevraždě....tak třeba až někdy moje děti.... 8)
To Brzi: díky díky, hlavně manželku vaše pochvala potěšila 8)
To Herbie: sloupky jsem měnil, protože jaksi nebylo místo pro mávačky..
a střecha byla celá zkroucená protože brouk šel kdysi na budku....původní oprava dveří spočívala ve velkém kytování a přizpůsobení velikosti okna novému profilu střechy
No a žumpa nežumpa.....je lepší než to prochlastat (počítali jsme sudy piva spotřebovaný při vaření kastle a celkem jich bylo 8 Plzínek)
Osobně se držím hesla co má Ťupajs
nebudou a proto si myslím, že to más smysl.
To Půlenej: Další projekt
no správně by měl být na řadě karmann, ale člověk nikdy neví
Napsal: 20 kvě 2008
od hydraulik
Tak toto je projekt od A až po Z.....
Gratuluju... a jen užívat.... užívat dosytosti..... 8)
Napsal: 24 čer 2008
od Leer
Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.
To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK
Projevil se jako u Sama problém s bubny a štíty - škrtání o sebe...v těch zatáčkách z Kořenova dolu do Jablonce mě to přivádělo k šílenství, takže před Vodokrty je jasný úkol to vyřešit...
Napsal: 24 čer 2008
od Sam
Leer píše:Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.
To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK
Neboj, nebyl jsi sám, kdo měl podobné pocity. Byl opravdu velký pařák a tak i já jsem preventivně zastavil a loupnul PET lahev pod kapotu a trošku více chladil.
PS: až budeš v garáži, nezapomeň mi prosím změřit kolik ti dává to tvoje dynamo Voltů při otáčkách.
Napsal: 24 čer 2008
od Šíša
Jj, bylo vedro a kdyz jsi jel driv, tak pak ludek nasadil tempo 110+/-120 a taky jsem tu 16tku pod 12tkovou kpotou trosku hral, ze se muselo odsadit
Jinak Polo moc nestihalo, do kopecka to nejak nejelo
Napsal: 24 čer 2008
od Leer
Sam píše:Leer píše:Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.
To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK
Neboj, nebyl jsi sám, kdo měl podobné pocity. Byl opravdu velký pařák a tak i já jsem preventivně zastavil a loupnul PET lahev pod kapotu a trošku více chladil.
PS: až budeš v garáži, nezapomeň mi prosím změřit kolik ti dává to tvoje dynamo Voltů při otáčkách.
jje pravda, že to prostě zaševelilo, jako že je kouslej, pak zase dobrý pak znovu a pak už furt dobrý, a jesl jsem dalších 10 km a pohoda...
Mrknu do garage...teď ale musím víc pracovat neždělat auta
Napsal: 24 čer 2008
od Leer
Šíša píše:Jj, bylo vedro a kdyz jsi jel driv, tak pak ludek nasadil tempo 110+/-120 a taky jsem tu 16tku pod 12tkovou kpotou trosku hral, ze se muselo odsadit
Jinak Polo moc nestihalo, do kopecka to nejak nejelo
jojo Luděk mi volal, že to byla slušná jízda, hlavně, že jste oba v pohodě jo a díky za podporu v tom Tanvaldu 8)
Napsal: 24 čer 2008
od Herbie
ad teplota motoru cestou domu
jel jsem celou dobu za prakem s privesem (tzn 90km/h)
pod mrizkovanou kapotou to v Tanvaldu vylezlo na 100 a nekleslo az do Prahy
Takze pod zavrenejma habnama pri rychlosti nad 100km/h tam muselo byt pekny horko
Napsal: 24 čer 2008
od Sam
Herbie píše:ad teplota motoru cestou domu
jel jsem celou dobu za prakem s privesem (tzn 90km/h)
pod mrizkovanou kapotou to v Tanvaldu vylezlo na 100 a nekleslo az do Prahy
Takze pod zavrenejma habnama pri rychlosti nad 100km/h tam muselo byt pekny horko
navíc s motorem v záběhu
Napsal: 24 čer 2008
od Leer
jojo je to prostě alchymie jako prase...člověk se stále učí a přišel jsem na to, že z kopce se musí jet s kvaltem nebo na vyšší otáčky, na volnoběh to prostě málo točí větrák....už mi toto zjištění potvrdilo víc lidí, tak na tom asi něco bude
Napsal: 24 čer 2008
od Sam
Z kopce bych na lankovkách jinak než s kvaltem nejel
A vůbec, brzdové obložení je drahé, je třeba ho šetřit.
Napsal: 24 čer 2008
od Leer
jo to je taky pravda 8)
Napsal: 25 čer 2008
od Skid
Hlavne z kopce kdyz clovek nema zarazeno tak si nemuze poslechnout tu prekrasnou hudbu co vydava moturek a pistaly. 8) Tot muj nazor.
Napsal: 25 čer 2008
od Petasimi
To shrnutí je super, zavedl bych to jako povinnou četbu pro každýho, kdio se hodlá do něčeho podobnýho pouštět
A auto je nádherný, tak ať dělá samou radost
Napsal: 27 čer 2008
od Leer
tak jsem sobě zakoupil sadu předních bubnů i se štíty na lankové brzdy a můžeme začít experimentovat....třeba přijdu na to, proč to v zatáčkách škrtá, anebo přijdu na to, že jsou vymačkaný těhlice a začne pakárna se sháněním... 8)
Napsal: 04 črc 2008
od Lucas
No je to krasavec.
Očumoval jsem ho na attacku a byl jsem z něj unešenej. Paráda. Drobné mouchy se vychytají za běhu ...