Renovace oválka 1954 standard

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod beetle66 » 19 kvě 2008

Hezké shrnutí. Nezbývá než pogratulovat k pěkné práci a popřát Ti, aby sis oválka pěkně užil a dělal Ti už jen radost :wink:
1958 + 1966

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12758
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 19 kvě 2008

mno mazec
sem netusil ze se menila strecha a sloupky
... a vůbec !

Uživatelský avatar
ovalisimus panornik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1834
Registrován: 12 led 2007
Bydliště: Nebušice

Příspěvekod ovalisimus panornik » 19 kvě 2008

Vzhledem k tomu, že auto znám poměrně dobře, tak jsem rád jak to s ním dopadlo, žádná žumpa to není a každej pravověrnej by měl v životě
takhle jedno z žumpy vytáhnout :prayer: jen mít tu odvahu....

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4332
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Příspěvekod pulenejksicht » 19 kvě 2008

máš můj obdiv ,žes vydržel až do konce se záchranou dalšího
oválohlena a jestli to je nebo není žumpa není podstatný

doufám,že zbyla síla do budoucna na nějakýho busa :wink:

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Příspěvekod Leer » 20 kvě 2008

díky všem...aby bylo jasno...i dnes je spousta věcí,které bych předělal a jsou místa, kterými se rozhodně není dobré prsit.....ale mladická nerozvážnost holt občas nadělala paseku a změna třeba předního čílka v takovémto stavu rozpracovanosti by se rovnala sebevraždě....tak třeba až někdy moje děti.... 8)

To Brzi: díky díky, hlavně manželku vaše pochvala potěšila 8)

To Herbie: sloupky jsem měnil, protože jaksi nebylo místo pro mávačky..
a střecha byla celá zkroucená protože brouk šel kdysi na budku....původní oprava dveří spočívala ve velkém kytování a přizpůsobení velikosti okna novému profilu střechy :lol:

No a žumpa nežumpa.....je lepší než to prochlastat (počítali jsme sudy piva spotřebovaný při vaření kastle a celkem jich bylo 8 Plzínek)

Osobně se držím hesla co má Ťupajs nebudou a proto si myslím, že to más smysl.

To Půlenej: Další projekt :?: no správně by měl být na řadě karmann, ale člověk nikdy neví :twisted:
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2024
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Příspěvekod hydraulik » 20 kvě 2008

Tak toto je projekt od A až po Z..... =D> =D> =D>

Gratuluju... a jen užívat.... užívat dosytosti..... 8)
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Příspěvekod Leer » 24 čer 2008

Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.

To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK

Projevil se jako u Sama problém s bubny a štíty - škrtání o sebe...v těch zatáčkách z Kořenova dolu do Jablonce mě to přivádělo k šílenství, takže před Vodokrty je jasný úkol to vyřešit...
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12083
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sam » 24 čer 2008

Leer píše:Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.

To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK

Neboj, nebyl jsi sám, kdo měl podobné pocity. Byl opravdu velký pařák a tak i já jsem preventivně zastavil a loupnul PET lahev pod kapotu a trošku více chladil.

PS: až budeš v garáži, nezapomeň mi prosím změřit kolik ti dává to tvoje dynamo Voltů při otáčkách.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvekod Šíša » 24 čer 2008

Jj, bylo vedro a kdyz jsi jel driv, tak pak ludek nasadil tempo 110+/-120 a taky jsem tu 16tku pod 12tkovou kpotou trosku hral, ze se muselo odsadit :D Jinak Polo moc nestihalo, do kopecka to nejak nejelo :lol:

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Příspěvekod Leer » 24 čer 2008

Sam píše:
Leer píše:Tak poprvním větším srazu se jsou na světě drobnosti, co se musí předělat.

To, že jsem nedojel (jen do Tanvaldu) přičítám přidřeným ventilům na 3 válci, které jsem opravil na místě. Na zpáteční cestě bylo slyšet, že tendence je opět k zadření, ale nakonec se to vyřešilo samo a motor šlapal jak hodinky až do Boru....snad OK

Neboj, nebyl jsi sám, kdo měl podobné pocity. Byl opravdu velký pařák a tak i já jsem preventivně zastavil a loupnul PET lahev pod kapotu a trošku více chladil.

PS: až budeš v garáži, nezapomeň mi prosím změřit kolik ti dává to tvoje dynamo Voltů při otáčkách.


jje pravda, že to prostě zaševelilo, jako že je kouslej, pak zase dobrý pak znovu a pak už furt dobrý, a jesl jsem dalších 10 km a pohoda...

Mrknu do garage...teď ale musím víc pracovat neždělat auta :cry:
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Příspěvekod Leer » 24 čer 2008

Šíša píše:Jj, bylo vedro a kdyz jsi jel driv, tak pak ludek nasadil tempo 110+/-120 a taky jsem tu 16tku pod 12tkovou kpotou trosku hral, ze se muselo odsadit :D Jinak Polo moc nestihalo, do kopecka to nejak nejelo :lol:


jojo Luděk mi volal, že to byla slušná jízda, hlavně, že jste oba v pohodě jo a díky za podporu v tom Tanvaldu 8)
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12758
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 24 čer 2008

ad teplota motoru cestou domu
jel jsem celou dobu za prakem s privesem (tzn 90km/h)
pod mrizkovanou kapotou to v Tanvaldu vylezlo na 100 a nekleslo az do Prahy
Takze pod zavrenejma habnama pri rychlosti nad 100km/h tam muselo byt pekny horko
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12083
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sam » 24 čer 2008

Herbie píše:ad teplota motoru cestou domu
jel jsem celou dobu za prakem s privesem (tzn 90km/h)
pod mrizkovanou kapotou to v Tanvaldu vylezlo na 100 a nekleslo az do Prahy
Takze pod zavrenejma habnama pri rychlosti nad 100km/h tam muselo byt pekny horko

navíc s motorem v záběhu :wink:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Příspěvekod Leer » 24 čer 2008

jojo je to prostě alchymie jako prase...člověk se stále učí a přišel jsem na to, že z kopce se musí jet s kvaltem nebo na vyšší otáčky, na volnoběh to prostě málo točí větrák....už mi toto zjištění potvrdilo víc lidí, tak na tom asi něco bude
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12083
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sam » 24 čer 2008

Z kopce bych na lankovkách jinak než s kvaltem nejel :)
A vůbec, brzdové obložení je drahé, je třeba ho šetřit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Příspěvekod Leer » 24 čer 2008

jo to je taky pravda 8)
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1982
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Skid » 25 čer 2008

Hlavne z kopce kdyz clovek nema zarazeno tak si nemuze poslechnout tu prekrasnou hudbu co vydava moturek a pistaly. 8) Tot muj nazor.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Petasimi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 453
Registrován: 12 dub 2006
Bydliště: Prace

Příspěvekod Petasimi » 25 čer 2008

To shrnutí je super, zavedl bych to jako povinnou četbu pro každýho, kdio se hodlá do něčeho podobnýho pouštět :D
A auto je nádherný, tak ať dělá samou radost

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Příspěvekod Leer » 27 čer 2008

tak jsem sobě zakoupil sadu předních bubnů i se štíty na lankové brzdy a můžeme začít experimentovat....třeba přijdu na to, proč to v zatáčkách škrtá, anebo přijdu na to, že jsou vymačkaný těhlice a začne pakárna se sháněním... 8)

Obrázek

Obrázek
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
Lucas
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2008

Příspěvekod Lucas » 04 črc 2008

No je to krasavec.
Očumoval jsem ho na attacku a byl jsem z něj unešenej. Paráda. Drobné mouchy se vychytají za běhu ...:)


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host