Andrejov VW z roku 1962

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 12 pro 2008

když ty brzdy budou v dobré kondici, tak ano. Měl jsem ´61 s dvoukarburátorovou 1600 a brzdilo to adekvátně.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

Příspěvekod andrej-käfer » 12 pro 2008

Pětišroub píše:když ty brzdy budou v dobré kondici, tak ano. Měl jsem ´61 s dvoukarburátorovou 1600 a brzdilo to adekvátně.
Tak tie brzdy asi by mali byt v dobrej kondicie ked je vsetko v nich cisto nove aj oblozenia :D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 12 pro 2008

tak ted už jen poctivo seřídit a odvzdušnit. Ještě bych ti poradil..nech tam sériová kola. Nedokážu si na dědkovi představit jiný Porsche kola než Fuchsy, aby to nepůsobilo humorně.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Petasimi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 453
Registrován: 12 dub 2006
Bydliště: Prace

Příspěvekod Petasimi » 12 pro 2008

Osobně bych tam dal kotouče, pokud máš výkonnější motor, je dobré přidat i na brzdách, ale bez posilovače. Bez posilovače máš daleko lepší odezvu od auta na brždění, jako bys měl lepší cit v noze. Proto mě baví jezdit broukem, žádnej posilovač brzd, řízení prostě se svezu a zařídím si. V novejch autech seš jen polovodič - samý posilovače, stabilizační systémy a elektronika :D

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

Příspěvekod andrej-käfer » 12 pro 2008

Pětišroub píše:tak ted už jen poctivo seřídit a odvzdušnit. Ještě bych ti poradil..nech tam sériová kola. Nedokážu si na dědkovi představit jiný Porsche kola než Fuchsy, aby to nepůsobilo humorně.
Mne sa pacia ine kolesa ale nahodol to celkom dobre vyzera ale kolesa pojdu aj tak ako posledne teraz to musim riadne vytmelit , je to krasne s elektronami http://i19.photobucket.com/albums/b159/Fusquero/Encontro%20de%20Fuscas%20CWB%202008/P1200039Small.jpg

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 12 pro 2008

jo..to je o čem mluvím :lol:

62´na Porsche kolech
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

Příspěvekod andrej-käfer » 12 pro 2008

Pětišroub píše:jo..to je o čem mluvím :lol:

62´na Porsche kolech
tak to vyzera super , len na moje financne pomeri neviem zase niesom milionar :lol:

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1816
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod beetle66 » 13 pro 2008

Právě proto, že nejsi milionář bych se nepouštěl do žádných větších akcí typu kola 195 apod. Brzdy dej klasický bubnový, 50PS v pohodě zvládnou, kola bych dal klasický, žádný bejkárny.. Když dáš válce, přijdeš nejen o ten výkon, ale i další věci... Musíš stavět auto tak, aby bylo vyvážený. A vyváženost je základ úspěchu. Jak předimenzuješ jeden prvek, jenom tím ztratíš...
1958 + 1966

Uživatelský avatar
zingls
Příspěvky: 210
Registrován: 23 kvě 2008
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod zingls » 13 pro 2008

jojo to je ten tuning :D :D

Tomáš
Příspěvky: 210
Registrován: 08 zář 2008
Bydliště: Domašín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš » 14 pro 2008

myslenky hezky projekt :shock: :D

Uživatelský avatar
Derek
Příspěvky: 175
Registrován: 16 úno 2008
Bydliště: Za zelenou Ostravou.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Derek » 14 pro 2008

Kamaráde jsi můj vzor jsme totiž vrstevníci a děláš to pěkně ! Kluci mají pravdu dejdříve ho dej do originálu výjde tě to si myslím i levněji :) a bude to i pěknější :D

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

foto

Příspěvekod andrej-käfer » 08 led 2009

tak pridavam par fotiek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

Příspěvekod andrej-käfer » 08 led 2009

No foto su dost nekvalitne lebo su fotene mobilom , lebo fotak sa mi podrbal :lol: , takže dnesnym dnom som skoncil polrocny boj so zvaranim kastle , cela bola vybrusena ciastocne opieskovana a nastriekana zakladovkou , dalej spodok kompletne nastrikany asfaltovym bodym aj kufre a motor a cast pod zadnymi sedackami , prahy.... uz som objednal tesnenia aby s amohla dat kasna spolu s podvozkom dohromady , podvozok je nastrojeny az na jedno koleso , ktore treba nahodit a pravy cap , inac pomaly to vsetko ide :D :D

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

Příspěvekod andrej-käfer » 08 led 2009

Dnes som zistoval historiu môjho chrobáka v roku 1977 mam nahlasenu stratu tp , od roku 1977 ho mala nejaka Vlachová Mária Praha 6 belozeiske 17,od roku 1980 nejaka Pateteova Eva Praha4 kolského 1442 , a od roku 1995 moj ujo Filip Kutis v Prahe 8 , takže cely život moj chrobak bol pražak a co viem tak od roku 1995 bol stale pod holym nebom a nebol vobec osetrovany , aj to tak vyzeralo az do roku 2008 stal stale vonku a nemal garaž , posledna generalka bola robena niekedy v roku 1990 , dalej som zistil že bola vymena motora , a ine blatniky rovnosvetle a posledna technica prehliadka bola v roku 2001 a jazdil do roku 2004 . V roku 2004 zostal stať na zahrade pod stromom v prahe 8 . A najhorse natom je že ked ho budem chcet prihlasit budem musiet zaplatit poplatok 10000 kč a este jedna vec mal spz AL 22-66 ,ktora je bohužial už tiež v štadiu rozkladu :lol:A ak by niekto spoznal predchádzajúcich majiteľov , prosím kontaktujte ma , dakujem :D :D

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1816
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod beetle66 » 08 led 2009

mě by zajímalo, jakej je to ročník výroby, zjistíš podle VIN čísla, protože 62, jak už jsme říkali, to není...
1958 + 1966

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

Příspěvekod andrej-käfer » 08 led 2009

beetle66 píše:mě by zajímalo, jakej je to ročník výroby, zjistíš podle VIN čísla, protože 62, jak už jsme říkali, to není...
vin čislo je ktore na podvozku????

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

Příspěvekod andrej-käfer » 08 led 2009

vyrobne cislo mam tam mam 417 3395 a cislo motora f 1741843 tak nevem co sa da z tohoto zistit

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1816
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod beetle66 » 08 led 2009

andrej-käfer píše:
beetle66 píše:mě by zajímalo, jakej je to ročník výroby, zjistíš podle VIN čísla, protože 62, jak už jsme říkali, to není...
vin čislo je ktore na podvozku????


VIN číslo najdeš vepředu v kufru pod rezervou na štítku a nebo pod zadními sedačkami na tunelu..
1958 + 1966

Uživatelský avatar
andrej-käfer
Příspěvky: 83
Registrován: 28 kvě 2008

Příspěvekod andrej-käfer » 08 led 2009

takze vpredu štitok ja nemam ale na tunely mam 4173395

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1816
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod beetle66 » 08 led 2009

andrej-käfer píše:vyrobne cislo mam tam mam 417 3395 a cislo motora f 1741843 tak nevem co sa da z tohoto zistit


no podle tohoto to vypadá na srpen 61 a motor z roku 69 obsah 1300, což je dost divoký :lol: Model 62 to opravdu není a motor je tam zřejmě novější...Řekl bych, že to je docela slušná skládačka :wink:
1958 + 1966


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti