Andrejov VW z roku 1962
- andrej-käfer
- Příspěvky: 83
- Registrován: 28 kvě 2008
- Petasimi
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 453
- Registrován: 12 dub 2006
- Bydliště: Prace
Osobně bych tam dal kotouče, pokud máš výkonnější motor, je dobré přidat i na brzdách, ale bez posilovače. Bez posilovače máš daleko lepší odezvu od auta na brždění, jako bys měl lepší cit v noze. Proto mě baví jezdit broukem, žádnej posilovač brzd, řízení prostě se svezu a zařídím si. V novejch autech seš jen polovodič - samý posilovače, stabilizační systémy a elektronika
- andrej-käfer
- Příspěvky: 83
- Registrován: 28 kvě 2008
Mne sa pacia ine kolesa ale nahodol to celkom dobre vyzera ale kolesa pojdu aj tak ako posledne teraz to musim riadne vytmelit , je to krasne s elektronami http://i19.photobucket.com/albums/b159/ ... 9Small.jpgPětišroub píše:tak ted už jen poctivo seřídit a odvzdušnit. Ještě bych ti poradil..nech tam sériová kola. Nedokážu si na dědkovi představit jiný Porsche kola než Fuchsy, aby to nepůsobilo humorně.
- andrej-käfer
- Příspěvky: 83
- Registrován: 28 kvě 2008
Právě proto, že nejsi milionář bych se nepouštěl do žádných větších akcí typu kola 195 apod. Brzdy dej klasický bubnový, 50PS v pohodě zvládnou, kola bych dal klasický, žádný bejkárny.. Když dáš válce, přijdeš nejen o ten výkon, ale i další věci... Musíš stavět auto tak, aby bylo vyvážený. A vyváženost je základ úspěchu. Jak předimenzuješ jeden prvek, jenom tím ztratíš...
1966
- andrej-käfer
- Příspěvky: 83
- Registrován: 28 kvě 2008
No foto su dost nekvalitne lebo su fotene mobilom , lebo fotak sa mi podrbal , takže dnesnym dnom som skoncil polrocny boj so zvaranim kastle , cela bola vybrusena ciastocne opieskovana a nastriekana zakladovkou , dalej spodok kompletne nastrikany asfaltovym bodym aj kufre a motor a cast pod zadnymi sedackami , prahy.... uz som objednal tesnenia aby s amohla dat kasna spolu s podvozkom dohromady , podvozok je nastrojeny az na jedno koleso , ktore treba nahodit a pravy cap , inac pomaly to vsetko ide
- andrej-käfer
- Příspěvky: 83
- Registrován: 28 kvě 2008
Dnes som zistoval historiu môjho chrobáka v roku 1977 mam nahlasenu stratu tp , od roku 1977 ho mala nejaka Vlachová Mária Praha 6 belozeiske 17,od roku 1980 nejaka Pateteova Eva Praha4 kolského 1442 , a od roku 1995 moj ujo Filip Kutis v Prahe 8 , takže cely život moj chrobak bol pražak a co viem tak od roku 1995 bol stale pod holym nebom a nebol vobec osetrovany , aj to tak vyzeralo az do roku 2008 stal stale vonku a nemal garaž , posledna generalka bola robena niekedy v roku 1990 , dalej som zistil že bola vymena motora , a ine blatniky rovnosvetle a posledna technica prehliadka bola v roku 2001 a jazdil do roku 2004 . V roku 2004 zostal stať na zahrade pod stromom v prahe 8 . A najhorse natom je že ked ho budem chcet prihlasit budem musiet zaplatit poplatok 10000 kč a este jedna vec mal spz AL 22-66 ,ktora je bohužial už tiež v štadiu rozkladu :lol:A ak by niekto spoznal predchádzajúcich majiteľov , prosím kontaktujte ma , dakujem
- andrej-käfer
- Příspěvky: 83
- Registrován: 28 kvě 2008
- andrej-käfer
- Příspěvky: 83
- Registrován: 28 kvě 2008
- andrej-käfer
- Příspěvky: 83
- Registrován: 28 kvě 2008
no podle tohoto to vypadá na srpen 61 a motor z roku 69 obsah 1300, což je dost divoký Model 62 to opravdu není a motor je tam zřejmě novější...Řekl bych, že to je docela slušná skládačkaandrej-käfer píše:vyrobne cislo mam tam mam 417 3395 a cislo motora f 1741843 tak nevem co sa da z tohoto zistit
1966