diky, já snad už ani neovalisimus panornik píše:Krásnej projekt, přeju rychlé dokončení. Doplíka jsem si taky vždycky přál.
Doplík T2a
- tazman_devil
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 zář 2005
- Bydliště: Vrchlabí
- tazman_devil
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 zář 2005
- Bydliště: Vrchlabí
- tazman_devil
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 zář 2005
- Bydliště: Vrchlabí
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
- tazman_devil
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 zář 2005
- Bydliště: Vrchlabí
- tazman_devil
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 zář 2005
- Bydliště: Vrchlabí
Re: Doplík T2a
Neuvěřitelné se stává skutečností a doplík letos po dlouhých třech letech na dílně možná opět vyrazí vstříc novým dobrodružstvím v silničním provozu.
Autíčko dostalo komplet nové brzdy - vzadu štíty, bubny, pakny a vpředu byly potřeba jen na pakny. Nové trubičky a hlavně nový hlavní brzdový válec. A mechanik po dloooohém naléhájí, prosení mi to už i všechno na auto namontoval.
a nový brzdový válec
samozřejmě z velkých plánů naprosto sešlo , tak doplík nedostane letos a ještě asi chvilku ani novou barvu (má slíbenou původní modrou), ani se zatím nebude renovovat kastle.
Motor byl trošku zgenerálkován, zůstal jen blok, hlavy, klika, vačka. Naopak má nové válce, písty i karburátor.
A hlavně vrčí sice zatím není v autě, ale vrcí prý spokojeně.
Zbývá snad už pouze domontoval brzdový válec a šoupnout tam motor a můžem pro novou technickou. A pokud nás ani přísný technik na STK nezastaví výrážíme do provozu.
Škoda jen, že se to tak dlouho táhlo, bohužel nemám místo a ani vybavení a o zkušenostech a umu ani nebudu mluvit, takže se musím spoléhat na druhé.
Autíčko dostalo komplet nové brzdy - vzadu štíty, bubny, pakny a vpředu byly potřeba jen na pakny. Nové trubičky a hlavně nový hlavní brzdový válec. A mechanik po dloooohém naléhájí, prosení mi to už i všechno na auto namontoval.
a nový brzdový válec
samozřejmě z velkých plánů naprosto sešlo , tak doplík nedostane letos a ještě asi chvilku ani novou barvu (má slíbenou původní modrou), ani se zatím nebude renovovat kastle.
Motor byl trošku zgenerálkován, zůstal jen blok, hlavy, klika, vačka. Naopak má nové válce, písty i karburátor.
A hlavně vrčí sice zatím není v autě, ale vrcí prý spokojeně.
Zbývá snad už pouze domontoval brzdový válec a šoupnout tam motor a můžem pro novou technickou. A pokud nás ani přísný technik na STK nezastaví výrážíme do provozu.
Škoda jen, že se to tak dlouho táhlo, bohužel nemám místo a ani vybavení a o zkušenostech a umu ani nebudu mluvit, takže se musím spoléhat na druhé.