Sam píše:To magneto tam zůstane, nebo tam přijde normální rozdělovač ?
Na konci videa je slyšet takové nezvyklé klepání. Čím to je
Myslíš to klepání na volnoběžných otáčkách? Já si myslím že to klapaní je způsobeno moc netlumeným výfukem který neutlumí dohořívání směsi na začátku výfukového svodu, možná se i výfukový ventil otevře o moment dříve než u běžného nastavení a tím jde motor snáze do otáček a má lepší průběh ve vyšší otáčkách
Dříve jsem měl auto které takhle klepalo na volnoběh a začalo to dělat po tom co byla instalovaná ostřejší vačková hřídel a demontovány tlumiče výfuku, při vyšších otáčkách to klepání splyne. V akceleraci bylo jak raketa, ve spotřebě jak Ruský tank.
vyfukovy system nesposobuje klepanie, to je dane pracovnymi volami rozvodoveho systemu...motor je zjavne studeny a absencia sacich filtrov to len zvyrazni...
OT: Kdyz jsme uz u toho klepani: ted se mi stalo, ze profouklo tesneni na spoji topnik <-> vyfuk a vydavalo to silnej klepavej zvuk, presne jak kdyz jsou ventily v haji. Utesnil jsem to a je zas klid, zadnej klepavej zvuk ... ... nejake vysvetleni?
zadne klepani, john ma pravdu, 356 je sama o sobe hluicna.
to klepani jsou volne hridele na vyfukových vahadlech,musi se tam jen dat podlozky.............
Týjo to je motor kde se hrabe jakesi novodobe tintítko už se těším až to bude kompletní. Chci se zeptat jak moc se musí upravit busík na motor Porsche určitě ne moc že ne ?
Těším se na den kdy hrdě řeknu: DER GROSSE TAG ... ENDLICH VW - BESITZER !