Pítrsovo miláček
Pítrsovo miláček
Ahojky broukaři.Tak jsem to už nevydržel a podíval jsem se mu na zoubek.Pravda,hodně bolavej.Posuďte sami.
Nafotím další hrůzu.Podlahy jsou už na cestě.
Nafotím další hrůzu.Podlahy jsou už na cestě.
A ještě trošku koroze
IMG]http://www.flat4.org/galerie/albums/use ... ek_013.jpg[/IMG]
Tak jsem se s vámi podělil a teď jdu zase něco dělat.Jen mám jednu otázečku.Šrouby podlaha-kastle jsou závitové nebo samořezky?Děkuji.Až popojedu zase něco přihraju.Ať se vám dílo daří.
IMG]http://www.flat4.org/galerie/albums/use ... ek_013.jpg[/IMG]
Tak jsem se s vámi podělil a teď jdu zase něco dělat.Jen mám jednu otázečku.Šrouby podlaha-kastle jsou závitové nebo samořezky?Děkuji.Až popojedu zase něco přihraju.Ať se vám dílo daří.
Chápu vaše názory,ale přesto ho nedám a jdu do toho.Asi by mi vadilo koupit a jen se vozit aniž bych se přičinil.Vždy když jdu do garáže tak mám radost že tam je.Pomaloučku vždy něco udělám a jsem spokojenej.Je mi jedno jestli vyjedu za rok nebo dva,na to mám jiné auto,ale k miláčkovi mám úplně jiný vztah.Jsem do něj blázen,víc než do ženský.Asi jsem cvok.Je mi 42 a teprve teď jsem si mohl splnit svůj sen.Tak hrrr do práce.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
vzhledem k tomu, že na hodně shnilém autě a na trochu shnilém autě se mění stejné plechy, není důvod utíkat k jinému kusu. Jestli je práh jedna velká díra, nebo deset malinkejch je úplně totéž.
Směle do toho a žádný strachy.
Se spasováním prahů s podlahama taky není třeba se nijak zvlášť obávat. Ještě než to odřežeš, udělej si na kastli a na podvozku souřadnicové body, od kterých si odměříš krajní šrouby. U kastle vlastně jen změříš vzdálenost od protilehlých šroubů a prahy vaříš postupně, neuřízneš je oba najednou. U podvozku si označíš místo, kde ti osa mezi zadními šrouby protíná podvozek a zase vzdálenost od protilehlých šroubů. Pak to musí sednout, díry v podlahách mají pořádnou vůli. Vevařovat to při sesazeném autě s podvozkem je hrozně nepohodlné. Zkoušel jsem to u prvního auta a byla to hrozná onanie.
Směle do toho a žádný strachy.
Se spasováním prahů s podlahama taky není třeba se nijak zvlášť obávat. Ještě než to odřežeš, udělej si na kastli a na podvozku souřadnicové body, od kterých si odměříš krajní šrouby. U kastle vlastně jen změříš vzdálenost od protilehlých šroubů a prahy vaříš postupně, neuřízneš je oba najednou. U podvozku si označíš místo, kde ti osa mezi zadními šrouby protíná podvozek a zase vzdálenost od protilehlých šroubů. Pak to musí sednout, díry v podlahách mají pořádnou vůli. Vevařovat to při sesazeném autě s podvozkem je hrozně nepohodlné. Zkoušel jsem to u prvního auta a byla to hrozná onanie.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Podle fotek to vypadá, že nové díly dokonce bude na co přivařit. Sloupky jsou v pohodě, přední podběh se nastaví "rovným" plechem a vzadu to vypadá taky dobře. Akorát přední napoleon vypadá po kutilském zásahu. Něčí výměna prahů tu už někde popisovaná byla. Základem je vevařit vzpěru mezi přední a zadní sloupek ještě před sundáním z podvozku v pozici, kdy ještě přesně sedí dveře, případně si nějak pomoci heverem aby seděly. Heverem pochopitelně vhodně podepřít kastli, ne dveře. Vzpěru navařit tak, aby dveře šly zavírat, bude to nutné při spasování.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.