Pítrsovo miláček

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
pitrs
Příspěvky: 32
Registrován: 25 pro 2007

Pítrsovo miláček

Příspěvek od pitrs »

Ahojky broukaři.Tak jsem to už nevydržel a podíval jsem se mu na zoubek.Pravda,hodně bolavej.Posuďte sami.

Obrázek


Obrázek



Obrázek

Nafotím další hrůzu.Podlahy jsou už na cestě.

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1878
Registrován: 01 pro 2006

Příspěvek od beetle66 »

Ahoj, no zatím to vypadá na hezkej ementál a na kus práce...Ukaž taky celek :wink:
1966

pitrs
Příspěvky: 32
Registrován: 25 pro 2007

Příspěvek od pitrs »

Jo,jo.Máš pravdu.Jako celek to nevypadalo zle,někdo to jen narafičil aby mohl oslňovat kočičky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

pitrs
Příspěvky: 32
Registrován: 25 pro 2007

Příspěvek od pitrs »

A ještě trošku koroze

Obrázek


Obrázek

Obrázek
ObrázekIMG]http://www.flat4.org/galerie/albums/use ... ek_013.jpg[/IMG]
Obrázek

Obrázek

Tak jsem se s vámi podělil a teď jdu zase něco dělat.Jen mám jednu otázečku.Šrouby podlaha-kastle jsou závitové nebo samořezky?Děkuji.Až popojedu zase něco přihraju.Ať se vám dílo daří.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

M8
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Jo, jak píše prak. Origo z fabriky měli ještě konec do špičky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

pitrs
Příspěvky: 32
Registrován: 25 pro 2007

Příspěvek od pitrs »

To znamená,že v prahách jsou navařené matky.Pak je to asi pěkná pakárna navařit nové prahy aby jsem se trefil s dírama na podlahu,ne?Je na to nějaký fígl jak napasovat prahy na podlahu?Radši se zeptat,než něco zkonit.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Fígl je v tom dobře měřit a hlavně vařit a pasovat prahy spolu s podvozkem.
Nic víc v tom nehledej. Navíc jsou díry v podlaze větší, takž máš nějakou toleranci.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
HonzikTL
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 621
Registrován: 16 led 2006
Bydliště: Pisek

Příspěvek od HonzikTL »

Jeee,ten to ma schnily stejne jako ja svyho dedka,[smilie=lol2.gif],takze nejsem sam,hura! :D
Mílevsko zdravi venkov [smilie=wavey.gif]

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od soe2 »

hm...škodolibost je koukám krásná vlastnost.... :twisted: ...no ale já se přidám...taky sem to měl hódně pohnilé.... :D
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

na to jak se to auto tvarilo na fotkach v inzerci je to teda pekna hniloba :(

no vitej mezi zumparema :)
... a vůbec !

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Příspěvek od simak »

Dovolim si malou radu: Kup tlusty koberce na podlahu, poskladej to dohromady a posli do sveta. Za tu praci to nestoji. To, co do toho nasypes, muzes stejne dobre utopit v necem starsim a hezcim. Hodne stesti, bude treba:)
nasávač

Uživatelský avatar
Djorkae
poustevník fóra flat4.org
Příspěvky: 1046
Registrován: 08 črc 2003
Bydliště: Strašnice x Louny x Levwousy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Djorkae »

šimákova rada není od věci, je to holá pravda, ale asi to nebudetak jednoduchý, když už je to pítrsův miláček.. to si můsí pítrs promyslet sám
Kenner fahren käfer čili Meloun, Micky nebo Hnusík či Easton...

pitrs
Příspěvky: 32
Registrován: 25 pro 2007

Příspěvek od pitrs »

Chápu vaše názory,ale přesto ho nedám a jdu do toho.Asi by mi vadilo koupit a jen se vozit aniž bych se přičinil.Vždy když jdu do garáže tak mám radost že tam je.Pomaloučku vždy něco udělám a jsem spokojenej.Je mi jedno jestli vyjedu za rok nebo dva,na to mám jiné auto,ale k miláčkovi mám úplně jiný vztah.Jsem do něj blázen,víc než do ženský.Asi jsem cvok.Je mi 42 a teprve teď jsem si mohl splnit svůj sen.Tak hrrr do práce.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

vzhledem k tomu, že na hodně shnilém autě a na trochu shnilém autě se mění stejné plechy, není důvod utíkat k jinému kusu. Jestli je práh jedna velká díra, nebo deset malinkejch je úplně totéž.
Směle do toho a žádný strachy.
Se spasováním prahů s podlahama taky není třeba se nijak zvlášť obávat. Ještě než to odřežeš, udělej si na kastli a na podvozku souřadnicové body, od kterých si odměříš krajní šrouby. U kastle vlastně jen změříš vzdálenost od protilehlých šroubů a prahy vaříš postupně, neuřízneš je oba najednou. U podvozku si označíš místo, kde ti osa mezi zadními šrouby protíná podvozek a zase vzdálenost od protilehlých šroubů. Pak to musí sednout, díry v podlahách mají pořádnou vůli. Vevařovat to při sesazeném autě s podvozkem je hrozně nepohodlné. Zkoušel jsem to u prvního auta a byla to hrozná onanie.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

pitrs
Příspěvky: 32
Registrován: 25 pro 2007

Příspěvek od pitrs »

prak: Tak takové odpovědi jsou super.Moc děkuji za podporu a také za perfektní návod ke spasování podvozku s kastlí.Je jasné že víš o čem mluvíš a že máš zkušenost.Udělám to přesně podle tvého návodu protože to má logiku.Díky.

Uživatelský avatar
HonzikTL
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 621
Registrován: 16 led 2006
Bydliště: Pisek

Příspěvek od HonzikTL »

pitrs píše:.Je mi jedno jestli vyjedu za rok nebo dva,na to mám jiné auto.Tak hrrr do práce.
Krasna slova a pravdiva :prayer: ,uplne stebou souhlasim :wink:
Mílevsko zdravi venkov [smilie=wavey.gif]

black.tommy

Příspěvek od black.tommy »

pitrs píše: teprve teď jsem si mohl splnit svůj sen.
\:D/ good luck!

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

Podle fotek to vypadá, že nové díly dokonce bude na co přivařit. Sloupky jsou v pohodě, přední podběh se nastaví "rovným" plechem a vzadu to vypadá taky dobře. Akorát přední napoleon vypadá po kutilském zásahu. Něčí výměna prahů tu už někde popisovaná byla. Základem je vevařit vzpěru mezi přední a zadní sloupek ještě před sundáním z podvozku v pozici, kdy ještě přesně sedí dveře, případně si nějak pomoci heverem aby seděly. Heverem pochopitelně vhodně podepřít kastli, ne dveře. Vzpěru navařit tak, aby dveře šly zavírat, bude to nutné při spasování.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

pitrs
Příspěvky: 32
Registrován: 25 pro 2007

Příspěvek od pitrs »

Ty vzpěry už jsem někde četl,radši je propojím i napříč.Asi bych měl taky podložit strědový tunel než uříznu podlahu,že?A zadní čelo je napevno,že?Nejsou tu žádné šrouby.Přetáhnu kastli přez motor i s tím čelem?Omlouvám se za tu spoustu otázek,ale nechci nic zkonit.Dík.

Zamčeno