Renovace T2b...aneb hrobníkovi z lopaty

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 283
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvekod bord » 23 led 2008

Pětišroub píše:momentík, tady mi to trochu hapruje..nechci plivat do bezbřehé studánky tvého nadšení pro věc, ale máš představu kolik tě ta renovace bude stát? Troufám si říct, že to nebude za 10, za 50, a možná ani za 100..


Jo, tohle je super připomínka. Sice pro mě je schůdnější těch 100t rozdělit třeba do tří let, než je dát najednou za zdravější auto.
Nicméně co jsem viděl, mám pocit, že v podstatě všechny busíky s cenou pod 60t by stejně musely na renovaci a že bych ve výsledku zase tolik neušetřil. Ale tady bych poprosil spíš lidi, kteří tohle maj už s busíkem za sebou...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sam » 23 led 2008

hmm, když by se měl busík dělat pořádně, tak je to spíš za 200tis, ba i víc.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 24 led 2008

nestraš
když to někomu zadáš, bude to samozřejmě za balík
s plechama se vejdeš do 10t, k tomu si koupíš svářečku za dalších 10t i míň a můžeš v klidu začít
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sam » 24 led 2008

Mno, já jen tak počítám kolik může stát klempířina, kompletni lak, nastrojení, čalounění, podvozek, GO motoru, výměna zprasených nebo poztrácených věcí.
Samozřejmě, pokud si budeš dělat všechno sám, tak se cena smrskne jen na cenu materiálu a ND.

Stačí se kouknout do projektů a zeptat se lidí, co právě busíka pravují, kolik do toho už vložili.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 24 led 2008

Sam píše:Samozřejmě, pokud si budeš dělat všechno sám, tak se cena smrskne jen na cenu materiálu a ND.

.



přidal bych čas...podle mě to nejdražší...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 24 led 2008

z předchozích příspěvků je zřejmé, že bord má víc času než peněz, tak dost řečí a do toho :wink:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 283
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvekod bord » 24 led 2008

Bord má málo peněz a málo času, a s busíkama taky málo zkušeností...ale má velkej sen a chce jezdit busíkem :D

black.tommy

Příspěvekod black.tommy » 24 led 2008

bord píše:...ale má velkej sen a chce jezdit busíkem :D


=D> :supz: =D> [smilie=party421.gif] =D>
tohle fórum, potřebuje novou krev 8)

Uživatelský avatar
matouš
Příspěvky: 93
Registrován: 04 črc 2006
Bydliště: ústí nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod matouš » 24 led 2008

taky sem si kdysi (pred 2,5 rokama) jako chudý student koupil t2b.koupil sem ho za 20t s papirama a byl v podobnym stavu,jak ten tvuj. udelala se lehka renovace cca 50 az 80 tisic (ja to raci ani nepocitam)dostal sem stk a porad jezdim,zadny problemy.jasny,kdybych ho chtel celyho poradne zrenovovat,tak se pod 150t nedostanu. me ale staci,ze jezdim a a vypada celkem dobre.
kdyztak mrkni na vwbusforum.net tam mam fotky buse,jak driv vypadal a jak vypada ted (uživatel matouš)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12753
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 24 led 2008

maj pravdu predsedo
je potreba rozlisovat mezi "kompletni renovaci" a "vetsi opravou"
mnohym staci ta vetsi oprava + novy lak
takze jak rika prak, neboj se a hura do toho, ale bude to fuška :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 283
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvekod bord » 24 led 2008

Už je doma, už je doma, jupí :twisted:

No co se týče toho stavu, tak je dost horší, než mi tady na fotkách ukazujete. Časem to celé zdokumentuju a ukážu. Důkazem budiž fakt, že cestou mu v Praze na křižovatce upadly šoupačky...blbý rezavý čudlík.

Tak hurá do garáže!

Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 54
Registrován: 25 kvě 2004

Příspěvekod Libor » 24 led 2008

Držím palce. Peněz, i když si to budeš dělat sám, spolkne opravdu hodně. Na opravě kastle je třeba nešetřit, protože lak je hodně drahá sranda. Všechno ostatní se už pak nechá dělat postupně a de facto za provozu.

Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 283
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvekod bord » 25 led 2008

Takže první bližší seznámení proběhlo vcelku dobře. Karosérie není tak hrozná, jak se zdálo, předpředchozí německý majitel o auto asi dbal, spodek je vyasfaltovaný, na dveřích jsem dokonce našel nálepku z VW servisu z 95. Jinak je to 1974, kombi, na budíku kolem 500tis. km

Nosníky se zdají být ok, podběhy vpředu jakžtakž, vzadu děravé, plech pod baterkou skoro není a skrz je vidět i přes podlahu u řidiče. NEjhorší překvápko mě čekalo na podlaze vzadu, když jsem vyndal staré lino - místo plechu je tam přes celý zadek položená a silikonem objetá dřevěná deska. Jsem teda zvědavej, co bude pod ní. Viděli jste to už někdo?

No a další problémeme je, že busík musí zatím stát venku - má tak zahryznuté bubny, že jsme to s problémama tlačili ve třech. Jenže garáž je dokopečka a to takhle nende. Co na to? WDčko?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 25 led 2008

povolit pakny v první fázi
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 25 led 2008

bubny sundat a všey očistit a rozchodit, ale s mazivama na brzdách opatrně.

Ta deska možná nebude až taková zrada, pořád zůstává šance, že jí tam někdo nabastlil jen proto, že tam něco těžšího nakládali a nechtěli otřískat podlahu (potřebovali, aby to šlo snáz šoupat tama ven)
Obrázek

Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 283
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvekod bord » 25 led 2008

yahoďák píše:Ta deska možná nebude až taková zrada, pořád zůstává šance, že jí tam někdo nabastlil jen proto, že tam něco těžšího nakládali a nechtěli otřískat podlahu (potřebovali, aby to šlo snáz šoupat tama ven)


Jsem zvědavý, protože zespodu je normálně plech. Ale ta deska je zapuštěná v podlaze a spáry vytěsněné silikonem. Kdo by si s tím kvůli nákladu takhle hrál?

Jinak ty bubny asi přijdou stejně komplet nové, takže to potřebuju jen rozhýbat. S brzdama se mě nechce riskovat. :)

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1936
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod VW181 » 25 led 2008

Na zarezlé brzdy jsem taky použil WD40 a na zatlačení do garáže to pomohlo! :lol:
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Djorkae
poustevník fóra flat4.org
Příspěvky: 1036
Registrován: 08 črc 2003
Bydliště: Strašnice x Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Djorkae » 06 dub 2008

jaký je progres? : O
Kenner fahren käfer čili Meloun, Micky nebo Hnusík či Easton...

Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 283
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvekod bord » 07 dub 2008

Tak aktuální situace: Pomaličku busíka odstrojuju a čistím, zbavuju různých prasečin a zjišťuju skryté vady a mouchy (doslova - pod vnitřním čalouněním se uhnízdily mouchy a celou zimu se tam vesele množily). S tou korozí to bude trošku horší než se zdálo - chycené jsou i horní části kde byl poškozený lak. Jak velký je problém, když jsou chycené i A a B sloupky nahoře? Sice ne skrz, ale...

Uživatelský avatar
matouš
Příspěvky: 93
Registrován: 04 črc 2006
Bydliště: ústí nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod matouš » 07 dub 2008

Jojo, koroze je svině veliká!!!!sloupek sem měl taky chycenej zkrs, špatná část se uřízla a nahradila. Ted mě sakra trapej šoupačky, uhnily panty a šoupačky na mě vypadly a nemužu je používat. Musim se optat,zda někdo nema něaky navic...


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host