Renovace T2b...aneb hrobníkovi z lopaty

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od bord »

Tak se konečně našlo pár hezkých volných dnů na započetí oživování busíka...ten se pomalu po šroubkách rozlézá do krabic a pytlíčků. Posílám nějaké fotky.

Prosím vás, co je toto za kabel?Je to nějaká dvoulinka vzadu pod sedačkou...
Obrázek

Zadní podlaha po sundání dřevěné desky
Obrázek

Pod předními dveřmi
Obrázek

Co s tím? Celé čelo dolů?
Obrázek

Sloupky a střecha
Obrázek

Rezavý je to snad všude...
Obrázek

Podivný výfuk. Roura, která vede někam pod kryt uprostřed. Co to je? Bufík?
Obrázek


Díky za vaše rady, hlavně mě zajímá co si myslíte o té korozi...půjde to vůbec nějak rozumně vařit?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

já bych řek´..zastav, dokud je čas

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

tyyy brdoooo :shock: ,tak to je bych řek už dost...taky bych se zamyslel, jestli nebude lepší jej tomu hrobníkovi na lopatě nechat ... jasný,každýho buse škoda,ale jestli se do něj pustíš,tak počítej s pořádnou investicí

Uživatelský avatar
hugo
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 795
Registrován: 30 zář 2006
Bydliště: Babiččino údolí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hugo »

Pětišroub píše:já bych řek´..zastav, dokud je čas
A proč tohle neřek někdo mě? :D teď vážně - je to slabota, co si budeme namlouvat, ale je to jen a jen na tobě jak se rozhodneš. Prachy do toho budeš lejt tak jako tak, takže se rozhodni, jestli se ti vyplatí teď dát na klempírně třeba o 15 tisíc víc, nebo xxxx dní čekat na jinýho busíka s vírou, že bude OK. A pokud by se ti nějakýho podařilo sehnat, stejně bys na něm musel dělat, vím o čem mluvím.

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VW181 »

Hlavně omrkni nosníky!
Ten zbytek jsou jen plechy, které se mění i u lepších aut.
Taky záleží, jestli máš karosáře? Dneska to nikdo nechce moc dělat.
Jinak jestli by šla nafotit ta výfuková trubka, jak končí u motoru a kde je uchycená, bych byl vděčen.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od bord »

Karosáře mám tak napůl domluvenýho, ale bojím se, že až to uvidí, uteče :?
Ta výfuková trubka je výfuková trubka čeho? Nafotím to.

Jinak víceméně mám podobný názor jako Hugo...do busa by se lily prachy tak jako tak. Takže nevím no...že je to slabota je jasný :cry:

Já si snad udělám svářečský kurz a budu si to vařit po večerech sam :lol:

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VW181 »

Se toho neboj.
Taky jsem koupil céóčko a učím se na busovi.
Pošli mi po SZ adresu a telefon.
Se někdy zastavím kouknout. :wink:
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

není to zase tak špatný. To že jsou shnilé prahy je úplně normální a jestli trochu, nebo hodně je úplně jedno. Navíc u Transportéru je velká výhoda, že se kupujou jen některé vnější plechy, na zbytku si vystačíš s rovným plechem a ohýbačkama.
skoč do krámu, kup nejlevnější CO a uč se. Když ti to půjde, na příští auto si koupíš pořádný a už budeš dělat celej život. Je to nakažlivý.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
bord
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 14 čer 2007
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od bord »

No...když já mám toho busíka rád a bojím se na něm učit...ale zkusím o tom něco načíst a uvidíme :-) Mi sice jeden známý, karosář, slíbil, že to přes zimu udělá, ale to bylo po pár panácích a ještě to neviděl naživo.

Je fakt, že podélné nosníky vypadají zdravě, jsou celkem ošetřené i tlumexem. Ty příčné jsou trochu horší, ale ne všechny.

Totálně nanic jsou všechny prahy, lemy vpředu i vzadu, místy zadní podlaha a místy podlaha vpředu, zadní špičky, plech pod baterkou, místy střecha, některé sloupky...plus ty díry pod čelem. Což je docela dost :?

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...hele to že ho máš rád je hezký...ale ujišťuju tě,že víc ho zmrvit nemůžeš...

...osobně bych ho nechal na díly a koupil slušnější kus...neni to T1...je to T2...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Tenhle objekt zájmu je podle fotek zralý na odvoz do Železáren a drátoven Bohumín.

Navrhuji ho vykuchat a zbytek prodat do šmelcu, protože na renovaci tohodle by i zkušený klempíra strávil mládí a možná i dospělost a cena by jistě přesáhla cenu dovozu z reichu. :idea:
Až vyndáš okna, tak pod gumama prostrčíš ruku do rámu okna.

Ale zase, ať si každý se svou patinkou dělá co chce. :wink:
To už došly ponorky, že tu kdekdo zachraňuje mrtvý T2? :shock:
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martin_100 »

Tuto je vážně masakr .... nechal bych to jako stylovej altánek a nebo sklad ND na jinýho busíka :wink:

A nebo si kup COčko flexu a zkus se s tim seznamovat blíže ... víc škody na tom neuděláš.
Zachránit se dá lecos ale de vo to kolik do toho můžeš pustit.

Uživatelský avatar
Petasimi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 453
Registrován: 12 dub 2006
Bydliště: Prace

Příspěvek od Petasimi »

Jestli sbíráš hlasy pro a proti - já se přidávám proti renovaci. Když není ani střecha v pořádku, nemáš kde začít, to bys mohl jako John s country buggy začít stavět vedle nový auto... :(

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Každý ať si dělá co uzná za vhodné. Jsou tu na f4 dokonce i militantní složky, který tě donekonečna budou přesvědčovat, že děláš pitomost, ale je to tvoje auto, tvůj čas a peníze a můžeš si s ním nakládat jak uznáš za vhodné. Někteří zas naopak berou vrtání se ve VW jako cíl a hotové auto je už zas tolik nebere :wink: Každej jsme jiný, proto bych uvítal trošku více respektu k těm, kteří vidí věci odlišně..
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Mirek
Příspěvky: 226
Registrován: 20 čer 2008
Bydliště: stř. Čechy, Kokořín

Příspěvek od Mirek »

Já bych byl pro variantu koupit COčko (ohledně toho se koukni na svarbazar.cz) a naučit se. Je fakt, že naživo to auto bude vypadat ještě hůř, ale já osobně bych do toho šel.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Situacia je trochu komplikovana tym, ze Bord zjavne ma zatial malo praktickych skusenosti s renovaciou. Ked vsak od toho utecie, nikdy sa to nenauci...
Moja rada je / ak si skutocne chtivy / kupit CO , ale nie najlacnejsie, ale najlepsie k dostaniu. Nie je nic horsie ako amater skusajuci nieco na podradnej vybave. Vsetko sa da opravit, vela dielov sa da bezne kupit, chce to len cas, peniaze a hlavne vytrvalost.To ostatne sa dostavi samo.
Dalsia nutnost je priestor kde to vsetko mozes nechat v momente, ked mas toho dost a vratit sa k tomu bez hladania nastrojov atd...
Taktiez zbierat rady a poznatky od ludi, co to uz maju za sebou..

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ales-X »

Bude na tom opravdu moře práce, ale jestli máš na to chuť a hlavně místo kde to dělat tak do toho jdi .. CO2 stačí třeba "Iskravar MIG 150" mají ho tet v akci a za tu cenu je to supr. Otestuj si to vyvařování nejdříve nanečisto na jiném plechu aby jsi to dostal do ruky a až potom jdi na auto.
Naposledy upravil(a) Ales-X dne 28 črc 2008, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...no...takže mi to nedá...a trochu tady rozvedu,proč sem napsal,co sem napsal vo kousek vejš...

...jedna věc je vztah k tomu kusu jako takovýmu...takový to "mam to auto rád"...a podobně...to je všechno hezký...ale jakejkoli typ zamilovanosti do čehokoli dělá s člověkem jedinou věc...a sice takovou,že se člověk chová jako "zabedněnec" a jde si za svým, aniž by koukal doleva a doprava...

...rád se připojim k Johnovo názoru, že začínat s podřadným nástrojem je špatně...je to totiž o tom,že pokud to dotyčnýmu nepude...což ani nemůže s lacinym klumpem,tak uteče vod něčeho,v čem by byl třeba dobrej,aniž by zjistil,jestli na to skutečně má...

...má to ale taky druhej pohled...kvalitní CO svářečka totiž vyjde na stejný prachy jako T2 v daleko slušnějším stavu...pokud ne celá...tak solidní karoserie určitě...

...no a závěrem asi tolik,že opravovat T2,která má durch shnilý sloupky až pod okapnicema považuju za naprostou zhovadilost...jako pokusnýho králíka pro "naučení se svařovat" je to ale ideál...

...a na úplnej konec se připojim k Samovo názoru a sice tak,že tohle je jen muj osobní názor a je jen a jen na majiteli,jakou cestou se vydá a co s autem nakonec provede...

...osobně bych v tomhle stavu nezachraňoval ani Porsche 356...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

já jsem pro renovaci, střechu bych vzhledem k jejímu stavu klidně odflákl - po dúkladném přebrusu a nátěru antikorozní barvou klidně 5 let vydrží tak jak je. Zbytek jsou prahy, blatníky atd. reparatury nepřijdou na víc než cca 10K, dalších 10K pořízení svářečky a je to. To nejdůležitější co tady zatím nikdo ale neřeší je stav podvozku - nosníky atd. Ty se sice taky dají opravit, ale to asi bude chtít zkušeností hodně a pokud jsou v řiti, tak to má smyslu pramálo.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Vsetky nosniky a podlahove prvky su bezne k dostaniu...ak je to problem, kazdy klampiar s polovicnym mozgom to vie vyrobit...

Zamčeno