Keďže projekt Ema už funguje relatívne samostatne, je čas oprášiť projekt Kryštof a podať mu ruku, aby mohol vstať zo zeme.
Kým sa pán mechanik rozhýbe a dokončí podvozok, na rad prišiel motor.
Cca 500 km pred odstavením boli vymenené piestne krúžky, výbrus nebol potrebný, tak teraz prišla na rad kozmetika. Blok, hlavy a valce opieskované, všetky plechy, topníky aj nový výfuk tiež a streknuté do obyčajnej čiernej (resp. vypalovacej). Väčšina ďalších účastí opieskovaná a pozinkovaná (remenica, hrdlo oleja, klapky sahary, ventilátor, olejový chladič...) Karburátor vyvložkovaný, opieskovaný, vyčistený a pretesnený. Postupne budem dávať ďalšie foto. Verím, že tento vlak sa pomaly rozbehne a už nebude brzdiť...
P.S.: Same, ak by vám chýbali od Budějovíc dva malé angličáky - autobusy, tak ich máte u nás...
